Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Listataan tähän junttimaisia tapoja.

Vierailija
01.03.2006 |

Minulle tulee mieleen:

-jäädä kadulla tuijottamaan lähietäisyydeltä, jos joku esim. kaatuu tai saa sairauskohtauksen

-kysellä puolitutuilta henkilökohtaisia asioita

Jatkakaa!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän ja takapuolen kaivaminen

Munien pöyhiminen toisten nähden

Piereskely ja röyhtäily

jne jne

Vierailija
2/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspakkausten ym. ilmaisten lahjojen haukkuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien pesemättömyys yleensäkin.

Se ettei ymmärrä muuta kuin omat näkökatsantansa asioihin.

Vierailija
4/20 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei voi pitää mölyjä mahassaan vaan laukoo jotain typerää jostain niin että asianomainen kuulee/saattaisi kuulla. Esim vastaantulijan paidan väristä tms mielipide asiasta.

Jumankekka, että on muutaman ihmisen seurassa hävettänyt tämän takia...

Vierailija
5/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Piereskely muiden läsnäollessa

-Verkkatakin käyttö paitana

Vierailija
6/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei voida sulattaa, että kaikki eivät ole yhtä " hauskoja" ja sukkelasanaisia sutkauttelijoita kuin he itse. Näille tylsimyksille on sitten pakko päästä sanomaan ujoudesta. Punoittavaposkiselle on myös kiva heittää jossain välissä jotain sukkelaa, että päästään kommentoimaan punastelusta.

Jostain syystä olen tavannut erään itäisen Suomen maakunnan ihmisissä erityisen paljon tätä piirrettä. Omalla kotiseudullani olen saanut olla rauhassa.

Vierailija
7/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ihmisen aliarvioiminen ja itsensä yliarvioiminen

Vierailija
8/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei todellakaan kiinnosta kuulla KENENKÄÄN römpsänkaiveluista ruokapöydässä, varsinkaan jonkun veljen vaimon kumminkaiman ollessa kyseessä. Ja vielä muuten niin hillityn ja korrektin appiukkoni kertomana. Muutenkin ihmetyttää, miten kummassa se suku raportoi toisilleen kaiken: en mä vaan tee tiliä omista gynekologikäynneistäni yhtään kenellekään tai korkeintaan omalle miehelleni.

Vierailija
9/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti tupakka huulessa ja sitä oikein " röyhytellään" . Polttaakin voi tyylillä, mielellään muualla kuin siinä lasten nenän alla.

Toinen on syljeskely, kiroilu ja yleinen hyvän hygienian puute.

Rasvaiset, värjäämättömät tai ylivärjätyt, kuosistaan levahtaneet hiukset luo taatusti juntti-tunnelmaa.

Vierailija
10/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali enää polta.

Vierailija
11/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että eräät ihmiset arvostaa ihmisessä vain ja pelkästään ammattia ja omaisuutta ja sen mukaan sitten pistetään ihmiset tärkeys järjestykseen. Valitettavasti omassa tuttava ja ystävä piirissä on myös näitä siipeilijöitä jotka ovat omasta mielestään niin kerta kaikkisen cool ja ihania, että ovat unohtaneet kaiken millä todellisuudessa on oikeasti väliä ja mikä tekee elämästä rikkaan. Siis junttimaista on nostaa itsensä jalustalle ja pönkittää omaa egoa toisten kustannuksella.

Voi, kun saisin näille muutamille kavereilleni iskostettua päähän, että vaatimattomuus kaunistaa.

Vierailija
12/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautasliinan unohtaminen pöydälle ruokailun ajaksi.

Nenän niistäminen lautasliinaan.

Lautasliinan ryttääminen ruokailun päätteeksi ja jättää se lautaselle.

Veitsen laittaminen suuhun.

Itsensä esittelemättä jättäminen jos astuu huoneeseen jossa muita ihmisiä. Sama jos jo huoneessa olijat eivät toivota uutta ihmistä tervetulleeksi ja esittele itseään.

Vierailija
13/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on noloa... :(

Vierailija
14/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei ymmärrä mitä juntti sanoo, asia toistetaan hitaammin ja kuuluvammin. Vaikka puhuteltava ei puhuisi edes samaa kieltä.

Ärsyttäviä ovat myös vuorisaarnaajat. Omaa näkemystä tuputetaan toiselle, eikä voida hyväksyä ettei joku jaa samaa näkemystä asiasta.

Vierailija
15/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja niiden surkeiden tuotteiden kehuminen, kun " näitä ei suomalaisista kaupoista saa" , vaikka tosiasiassa kyseessä on surkealaatuista halpatuotantoa jostain päin Eurooppaa/maailmaa.

Vierailija
16/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottumusten mollaaminen. Sivistynyttä ihmistä ei häiritse toisten kulutustottumukset, juntti!

Vierailija
17/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tottumusten mollaaminen. Sivistynyttä ihmistä ei häiritse toisten kulutustottumukset, juntti!

Kysyttiin junttimaisia asioita, ei sitä mitä minä tai sinä mollaat! Mainitsemani Lidl-esimerkki on junttimaista, mutta EN minä ketään siitä mollaa. Se nyt vain on niin. Eikä asia minua " häiritse" , kuten jostain kumman syystä oletat.

Ei minua häiritse sekään, että joku käyttää valkoisia tennissukkia muiden kuin urheiluvaatteiden kanssa. Silti sekin on mielestäni junttimaista.

P.S. En mollaa sinua, vaikka tunnuitkin ottavan asian henk.koht....

27

Vierailija
18/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli meillä syömässä ja täräytti sitten kysyä " No miten sun repeämät parani synnytyksen jälkeen, oliko kipeä olo?"

Minä ja mies oltiin ihan haavi auki, voi herranjestas sentään!

Mitä muille kuuluu minun repeämät? Ja vielä ruokapöytään?

Lisään tähän kaiken imetyksestä, synnytyksestä yms. utelun tai sen jos näistä puhutaan kovaan ääneen esim. kaupassa tai ravintolassa ystävättären kanssa. Itse en ainakaan halua että lapset kuulee miten naapurin tätin kaikki 30 tikkiä joita oli peräsuolessa asti parani ja kuinka oli kauheat peräpukamat.

Intiimiasiat ei kuulu muille, paitsi junttien mielestä.

Vierailija
19/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lautasliinan unohtaminen pöydälle ruokailun ajaksi.

koska aikuisten pitäisi osata syödä siten, etteivät sotke itseään tai pudottele muruja syliinsä syödessään. Lautasliina laitetaan syliin vain lapsille. :)

Vierailija
20/20 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien ja vieraitten raha-asioiden vatvominen. Julkkiksista jaaritteleminen. Viinan hamstraus laivalta tai Tallinnasta. Julkisella paikalla ryyppääminen. Mäyräkoiran kantaminen. Tosi-tv:n tuijottaminen. Tangomarkkinat ja -kuninkaalliset. Solar Films. Keskustapuolueen mieskansanedustajat. Kartanomalliset Kastelli-talot.