Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnolliset kengät rumia

Vierailija
30.07.2016 |

Olen etsinyt kunnollisia kenkiä....tuloksetta.
Kaikki jalkaa hyvin tukevat kengät ovat rumia tai lenkkareita.
Miksi ei voi tehdä kunnollisia kauniita kenkiä?
Jalkani on vahingoittunut ja tarvitsen kenkään erillisen pohjallisen. Ainoat kengät mihin tämä pohjallinen menee, on lenkkarit.
Ja jokainen tietää, että lenkkari yhdistettynä mekkoon tai työasuun näyttää naurettavalta.
Löysin myös yhdet työkengät, joihin pohjallinen mahtuu, mutta ne on niin rumat että hirvittää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kengät ovat mielestäsi rumia ja millaiset kauniita?

Vierailija
2/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kinttusi on vahingoittunut, et varmaan tarvitse korkkareita?

Suklis skippaa nykyään automaattisesti kaikki kengät, joiden matsku ei ole 100% nahkaa (miinus pohja ofc.) Valikoima on suppeanlainen ja hinnat pilvissä, mutta onpahan oikea ja hyvä syy ostaa laatukamaa XD Samalla tyylikin on huolitellumpi kuin jollain irvistävillä muovikengillä.

Tilanteeseen on tyytyminen, näin se on! Onneksi aina voi ostaa laukkuja, vaatteita ja koruja, vaikka eivät ne ihan kengistä mene.

Sinun täytyy uhrata paljon aikaa kiertelylle. Tosin olen ehkä huono sanomaan, koska en pidä korkkareista omissa jaloissani ja löydän näistä kalliista yksilöistä melko paljon kivoja kenkiä, mutta ainahan kiva ei ole yhtä kuin hyvä.

Ja sukliksen jalat ovat ihan kunnossa, perhanan leveät vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en nyt siis tiedä minkälaista kenkäparia metsästät, sanoin vain että minä itse skippaan korkkarit, koska eivät ole ihan sukliksen tyyliä. Paitsi ehkä joku kiilakorko joskus harvoin. Lenkkarit ovat rumia, mutta tennarit IMO eivät.

Vierailija
4/4 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta saa. Suomesta ei tosiaan saa muita hyviä kenkiä kuin lenkkareita ja vaelluskenkiä.