Hyvää lauantaista aamua! Mitä olet tänään tehnyt ja mitä aiot tehdä?
Kommentit (14)
Huomenta. Olin eilen niin reipas, etten aio tehdä tänään mitään. Palstailen ja luen.
Tein aamiaiseksi banaanilettuja jotka syötiin tuoreiden vadelmien kanssa. Kohta lähdetään käymään kylillä toritapahtumassa. Sen jälkeen pitää ruveta järjestelemään muuttokaaosta ja etsimään tavaroille paikkoja(boring...). Illemmalla sitten lämmitetään rantasauna ja ihastellaan kesäiltaa. Jossain sopivassa välissä isketään ruuat grilliin ja nautitaan muutama lasi viiniä. Kesä ja loma <3
Luin huvittuneena tuota MV-lehden lööppiläpäisyä. Erityisesti huvitti H. Huumonen, aitozuvakki ja diktaattori, joka on päässyt nyt ulostamaan julkisuuteen aimo läjäyksen sontaa.
#myötähäpeä
Kenties pääsen tänään katselemaan purjeveneitä, sellaisia aika hienoja :)
Huomenta! Vasta heräsin ja luen avtä sängyssä. Aamupalan jälkeen aion imuroida ja sitten kauppaan. Illalla ehkä grillailua ja parit siiderit terdellä 😎
Tyhjentänyt tiskikoneen, laittanut aamupalaa ja syöttänyt pari ipanaa. Vaihtanut vaipat. Syön kohta itsekin aamupalan.
Heräsin aikaisin ja kävin kaupassa, josta satuin bongaamaan nyhtökauraa vihdoin! Tänään siis ainakin uusien makujen testaamista tiedossa
Nyt juon aamukahvia, munat on pannulla paistumassa. Aamupalan jälkeen on muutama tunti aikaa vaan olla lapsen kanssa ja sit meen iltavuoroon töihin.
Heräsin vasta ja pötköttelen sängyllä, odotan että vauva herää. Isommat lapset ovat jo alakerrassa katsomassa lastenohjelmia isänsä kanssa. Syödään aamupalat ja mummo hakee vauvan hoitoon, me muut lähdemme kylpylään. Illalla ajattelin juoda pari lasia viiniä :)
Mukavaa lauantaita!
Täällä makaa muu perhe. Itse heräsin puolisen tuntia sitten. Lapset herää varmaan reilun parin tunnin päästä.
Tänään aion siivota ja poimia mustikoita pihalta. Tein äsken ristisanatehtäviä herättyäni, kuten yleensä aamuni aloitan. Sitten nappasin kännykän käteen, kun tuli tekstari.
Heräsin aikaisin aamulla vaikka vapaapäivä. Olen löhinnä vaan roikkunut netissä (tein yhden hotellivarauksen, palstailen, luen uutisia, Facebook, Twitter jne.) samalla kahvia juoden ja söin minä yhden sämpylän ja lakaisin vähän lattiaa.
Päivällä erääseen kesätapahtumaan käymään lasten kanssa.
Heräsin juuri vihaisena naapurin ukon huutoon ja koiran saatanalliseen räksytykseen. Tahtoisin nukkua vielä pari tuntia, kun menen vasta klo 5 nukkumaan.
Kävin aamupuuroon vadelmat metsästä ja loppupäivään kuuluu esseen kirjoittelua, siivousta, uintia ja pokemonin peluuta.
Join kupillisen kahvia ennen kuin lähdin poimimaan mustikoita klo 7. Nyt söin varsinaisen aamiaisen ja lueskelin lehteä hetken. Pitäisi vielä poimia vadelmia ja toinen satsi mustikoita, käydä kaupassa ja nauttia auringosta
En vielä mitään muuta kuin lueskellut koneella kaikenlaista. Tänään menen juhliin illalla, sitä ennen ei tartte muuta kuin pyntätä.