Kokemuksia ihastuksista opettajaan! Oletko koskaan harrastanut seksiä opettajasi kanssa, oliko kyseessä jopa pidempiaikaisempikin suhde?
Opeihastuskertomuksia otetaan vastaan! Onko palstalla jopa sellaisia, jotka ovat joskus harrastaneet seksiä opettajansa kanssa? Oliko kyseessä peruskoulu vai toinen aste?
Tai onko muuten ollut molemminpuolista kiinnostusta open kanssa?
Niin hurjia kuin tylsiä tarinoita kehiin!
Kommentit (10)
Tämä nyt ei koske minua ja on vähän ohis, mutta meidän lukiossa on tai ainakin jokunen vuosi sitten oli "legenda" abista, jolla oli ollut seksisuhde sen kolmekymmentä vuotta vanhempaan enkun opeen. Kirjoitin siellä siis yyooksi muutama vuosi sitten ja se ope oli vielä yhä edelleen sellainen "flirtti" joten kaikki tuohon tarinaan uskoi. Kenen kanssa tahansa niistä jokusista tuosta tuli puhe niin kaikki arvuutteli saman tyyppistä nimeä sille abille, tyyliin "Anni tai Anna tai Annukka" ja sen verran kaikki oli aina varmoja, että se oli blondi. :D Ja ikäeroa niillä siis sen 30 vuotta...
Tietysti tää oli vaan tarina, mutta kaikki sen kuulleet uskoi siihen silti! :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt ei koske minua ja on vähän ohis, mutta meidän lukiossa on tai ainakin jokunen vuosi sitten oli "legenda" abista, jolla oli ollut seksisuhde sen kolmekymmentä vuotta vanhempaan enkun opeen. Kirjoitin siellä siis yyooksi muutama vuosi sitten ja se ope oli vielä yhä edelleen sellainen "flirtti" joten kaikki tuohon tarinaan uskoi. Kenen kanssa tahansa niistä jokusista tuosta tuli puhe niin kaikki arvuutteli saman tyyppistä nimeä sille abille, tyyliin "Anni tai Anna tai Annukka" ja sen verran kaikki oli aina varmoja, että se oli blondi. :D Ja ikäeroa niillä siis sen 30 vuotta...
Tietysti tää oli vaan tarina, mutta kaikki sen kuulleet uskoi siihen silti! :D
Tiedän tämän. Hauskaa ja jännittävää satua vaan. :)
Oma lukionopettajaani. Hän oli 24 vuotta vanhempi ja sinkku. Molemminpuolinen tunne ja suhde kesti toista vuotta. Aloite tuli häneltä pikkujoulujuhlissa. Tapailimme hänen luonaan.
Onhan näitä välillä tuomittu, opettajia siis, esim.seksuaalisesta hyväksikäytöstä, kun ovat sekaantuneet oppilaisiinsa.
No minä nyt olin jatkuvasti ihastunut johonkin opettajaan ihan vaan opeihastuksen ilosta, peruskoulussa ja lukiossa.
Kuuluu nuoruuteen. Eikös varsinkin nuoret pojat tyypilliseti himoitse nuoria naisopettajia ns. "fantasiatasolla".
Vierailija kirjoitti:
No minä nyt olin jatkuvasti ihastunut johonkin opettajaan ihan vaan opeihastuksen ilosta, peruskoulussa ja lukiossa.
Kuuluu nuoruuteen. Eikös varsinkin nuoret pojat tyypilliseti himoitse nuoria naisopettajia ns. "fantasiatasolla".
Nuoretkaan opettajat eivät yleensä ole mitään seksipommeja...
9-luokkalainen tyttöni mielestä hänen luokanvalvojansa oli tosi söpö. Hän sanoi että kun menen vanhempainiltaan niin "äiti sulta menee jalat alta kun se näyttää ihan Bradley Cooperilta!"
No ei näyttänyt, mielestäni. Kesken vanhempainillan tyttäreni lähetti minulle Bradley Cooperin kuvan, rinta paljaana jossain rannalla ihanana (joo tykkään siitä) ja tämä luokanvalvoja-ope sattui juuri näkemään sen ja sitä kovasti alkoi hymyilyttämään.
Olisiko kuullut häntä verrattavan Cooperiin en tiedä.
Tmä nyt ei varsinaisesti liittynyt aiheeseen koska tyttärelläni ei todellakaan ole ollut suhdetta opettajaansa :) (ainakaan tietääkseni)
Menin naimisiin oppilaani kanssa.
Autokoulun opettajani kanssa meillä oli selkeää kipinää, ajelut meni vähän turhan pitkiksi usein ja pusähdyttiin p-paikoille juttelemaan, katseita oli ja kuumottavaa tunnetta. Kerran laittoi käden käteni päälle - mutta siinä kaikki.
Ihan hyvä ettei enempää tapahtunut.