Ostaisitko huonekalun, joka myynti-ilmoituksessa nököttää pihalla?
Siis näitä ilmoituksia näkee koko ajan. Itse en ainakaan haluaisi kotiini kalusteita, joita edellinen omistaja on pyöritellyt nurmikolla. Tiedä vaikka olisi edelleen siellä pihalla, kun sitä menee hakemaan. Hyi olkoon. :S
Kommentit (9)
N 43 kirjoitti:
Jos huonekalua on säilyttänyt vaikka jossain varastossa, niin täytyy se sieltä ehkä pois tuoda kuvan ottamista varten? Tuskin se kovin edukseen pääsisi jossain pimeässä varaston nurkassakaan kuvattuna.
Just noin!
Myyn itse jonkin verran tori.fi:ssä ja nimenomaan ainakin kesällä roudaan hämärästä varastosta tuotteita ulos kuvattavaksi.Sitten vien takaisin varastoon.
Kuvanlaatu jää muuten huonoksi.
leenu kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Jos huonekalua on säilyttänyt vaikka jossain varastossa, niin täytyy se sieltä ehkä pois tuoda kuvan ottamista varten? Tuskin se kovin edukseen pääsisi jossain pimeässä varaston nurkassakaan kuvattuna.
Just noin!
Myyn itse jonkin verran tori.fi:ssä ja nimenomaan ainakin kesällä roudaan hämärästä varastosta tuotteita ulos kuvattavaksi.Sitten vien takaisin varastoon.
Hyvä tietää, niin scrollaan jatkossakin kyseisten ilmoitusten ohi. En minä halua varastossa pidettyjä huonekaluja. Käytettynä ostaminen on fiksua ja ekologista, mutta mun raja kyllä kulkee tuossa.
Sellaisen kyllä, jota voisi kunnostaa itse.
Minä en uskalla ostaa käytettyjä huonekaluja muuta kuin tutuilta tai ainakin jollain tasolla pitää myyjä tuntea.
Varastoja on monenlaisia, osa on kuivia, lämpimiä ja asiallisia, osasta tulee mukaan se kellarin haju, mikä ei ikinä lähde pois.
Ulkona kuvatuista huonekaluista minulla tulee ensimmäisenä mieleen, että koti on niin siivoton sisältä, ettei siellä ole kehdattu kuvata.
Sen, ettei haluta kuvata varaston valossa ymmärrän, mutta kuten joku yllä sanoi, varastojakin on monenlaisia.
Ma me mo kirjoitti:
leenu kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Just noin!
Hyvä tietää, niin scrollaan jatkossakin kyseisten ilmoitusten ohi. En minä halua varastossa pidettyjä huonekaluja. Käytettynä ostaminen on fiksua ja ekologista, mutta mun raja kyllä kulkee tuossa.
Voitko selittää miksi?!? Varastossa pitäminen tarkoittaa että tavara on ollut tarpeeton. Eikö kierrätyksen idea ole tehdä tarpeettomista tavaroista tarpeellisia? Eihän se tuote asiallisessa varastossa ole mitenkään huonontunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla ostaa käytettyjä huonekaluja muuta kuin tutuilta tai ainakin jollain tasolla pitää myyjä tuntea.
Varastoja on monenlaisia, osa on kuivia, lämpimiä ja asiallisia, osasta tulee mukaan se kellarin haju, mikä ei ikinä lähde pois.
Voihan se olla niinkin päin että aunnossa on "vanhan talon haju", mutta varastossa ovat säilyneet raikkaina.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona kuvatuista huonekaluista minulla tulee ensimmäisenä mieleen, että koti on niin siivoton sisältä, ettei siellä ole kehdattu kuvata.
Sen, ettei haluta kuvata varaston valossa ymmärrän, mutta kuten joku yllä sanoi, varastojakin on monenlaisia.
No enpä usko että kukaan jaksaa jotain huonekaluja käyttää pihalla pelkästään kuvaamisen vuoksi.
Uskosin että kaluste on useinmiten juuri korvattu uudella ja vanha on esimerkiksi menossa sisältä pihavarastoon ja samalla kuvattu.