Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri jatkuvasti parvekkeella - ärsyttää

Vierailija
29.07.2016 |

Mun naapuri istuu jatkuvasti parvekkeellaan röökillä ihan meidän parvekkeiden väliseinän vieressä (2-3 krt tunnin aikana) ja meidän parvekkeen ovi on ihan siinä vieressä toisella puolen seinää. Vitsi, että ärsyttää nyt kesällä, kun on pakko pitää ovi auki jatkuvasti ja tuntuu kuin olisi joku salakuuntelija jatkuvasti siinä parin metrin päässä meidän olkkarin sohvasta... Kaikki oikeushan sillä on siellä olla tietysti niin usein kun haluaa, mutta itsellä vaan niin epämukava olo, kun aina välillä mietityttää, että mitähän kaikkea sekin kuulee meidän jutuista!

Oonko hullu, kun tää häiritsee mua vai onko muilla samaa vaivaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala höpisemään outoja juttuja itseksesi omalla parvekkeellasi. Mitä oudompia, sen parempi.

Vierailija
2/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia naapureita teidän jutut kiinnosta, vaikka parvekkeellaan olisivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla parvekkeellaan saa jokainen viettää aikaansa miten haluaa. Itsekin istun päivät pitkät. Pitäisikö naapureiden kököttää kesällä sisällä sen takia, kun sinua ärsyttää?

Vierailija
4/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii miks et asu omakotitalossa? Meillä lähin naapuri puolen kilsan päässä...

Vierailija
5/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla parvekkeellaan saa jokainen viettää aikaansa miten haluaa. Itsekin istun päivät pitkät. Pitäisikö naapureiden kököttää kesällä sisällä sen takia, kun sinua ärsyttää?

Silmä käteen. Tämä ei ollu pointti vaan tämä: "mutta itsellä vaan niin epämukava olo, kun aina välillä mietityttää, että mitähän kaikkea sekin kuulee meidän jutuista!"

Vierailija
6/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku humppa cd ja laita se soimaan parvekkeelle 7-22 väliselle ajalle loopilla. Ei se naapuri siellä pitkään viihdy.

Näin siis aina kun olette poissa ja volume toki hiljaiselle.

Vierailija
7/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi joutuu kuuntelemaan teidän juttuja. Kai sitäkin ärsyttää. Tai sitten ei.

Vierailija
8/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hullu.

Vierailija
9/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Oma tupa, oma rauha. Ah tätä ihanaa rauhaa! En todellakaan voi käsittää ihmisiä, jotka pakkautuvat johinkin betonikuutioihin. Näin harvaan asutussa maassa kaikille jäisi kyllä sitä omaakin tilaa, jos vaan halua löytyy.

Vierailija
10/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta joku humppa cd ja laita se soimaan parvekkeelle 7-22 väliselle ajalle loopilla. Ei se naapuri siellä pitkään viihdy.

Näin siis aina kun olette poissa ja volume toki hiljaiselle.

Niin että kun naapuri tekee sitä mitä voi/saa tehdäkin, niin sille neuvot tekemään kiusaa?

Vierailija
11/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei siis häiritse röökinsavu yhtään, vaan pelkästään naapurin läsnäolo?

Vierailija
12/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsisi se tupakansavu aivan helvetisti. Täälläkin jostain naapurin parvekkeelta tulee välillä.

Vierailija
13/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on rivarissa sama tilanne. I feel you ap.

Vierailija
14/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tupakoi,

mutta ei ole koskaan, ikinä,  naapureiden omalla parvekkeella olo tai tupakointi häirinnyt sitten pätkääkään.

Antakaa ihmisten elää tämä elämä.

Eläkää itsekin.

Vierailija
15/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiko ap itsekin vai miksi salakuuntelu on suurempi häiriö kuin naapurin tupakointi?

Vierailija
16/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttää onneks sähköröökiä. :-) Siitä oon ikionnellinen. Jos vetäisi oikeata röökiä, ni sit en kestäisikään. Melkein pitäis varmaan joskus kiittää sitä, että ei sauhuttele.

Enkä mä siis sillä, kun kyllähän sillä tosiaan on kaikki oikeus olla omalla parvekkeellaan niin paljon kuin haluaa. Tää vaan, että miten mä saisin psyykattua itseni olemaan kotonani normaalisti? Heti kun kuulen, että se tulee sinne, niin tulee olo, että täytyy varoa sanojaan ja puhua hiljempaa ( tai olla kokonaan hiljaa). No, ehkä tää on miettimisen paikka ja meidän pitäisi oikeastikin alkaa miehen kans puhumaan laadukkaampia keskusteluja... Rappukäytävässä ku joskus törmää, niin tulee aina halu luikkia karkuun, kun hävettää, jos se on kuullut meidän pieruvitsejä tai vastaavia. Tai jos oon laulanut (en osaa laulaa) jonkun biisin mukana... :-/ mä haluaisin vaan voida olla kotonani kuin kotonani! Nyt en osaa.

Vierailija
17/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos hiippari tulee tontillenne keskellä yötä sysipimeässä syysyössä?

Ei ole naapureista paljon apua....

Vierailija
18/18 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse yhtään naapurit. Kesällä ollaan koko ajan parvekkeella, alakerran naapuri nukkuukin siellä, kuorsaus vaan kuuluu. Ihanaa kun kuuluu elämän ääniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme