Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni täällä syö e-pillereitä?

Vierailija
29.07.2016 |

Eikö teitä huolestuta mahdolliset sivuvaikutukset?

Itsellä endometrioosi, todettiin 2 vuotta sitten, hoidoksi on tyrkytetty e-pillereitä, kierukkaa jne.

En vaan uskalla syödä niitä. Isälläni on ollut veritulppa, diabetes ja hänen isällään aivoinfarkteja..

Endometrioosi pelottaa myös, lapsettomuus ja kivut ovat välillä kamalia, mutta pelkään vaan liikaa.

Onko muilla kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö, jos ei tunnu oikealta. 

Vierailija
2/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä syön e-pillereitä. Olen syön 20 vuotta. Olen lähestynyt tätä asiaa niin, että mulla on kunakin ajanohtana silloin vähitn sivuvaikutuksia aiheuttavana pidetty pillerityyopi köytössä ja jos se sitten kuitenkin aiheuttaisi jotain, vaihtaisin sen oitis. 1990-luvulla mercilon aiheutti ylimääräisiä vuotoja, vaihdoin sen. Muita sivuoireita ei sitten olekaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö enää, söin n. 6 vuotta ikävälillä 17-23. Hirveitä mielialaheittelyitä ja aggressiota aiheutti, vaikka kokeilin 3 eri merkkiä. Jälkeen jäi myös laskimotukoksia pohkeissa, lopulta lääkäri kiels käyttämästä enää.

Vierailija
4/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Ennen alottamista testattiin verikokeilla onko kohonnutta veritulppariskiä. Oon syönyt noin neljä vuotta Merciloneja ja ne sopi mulle alusta asti.

Vierailija
5/6 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin valitset vakavan, hoitamattoman sairauden kuin pillerit, jotka ovat endometrioosin tehokas hoito. En ihan ymmärrä.

Vierailija
6/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up