Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty olemaan "kiltin ja tavallisen miehen" kaveri t. nuori nainen

Vierailija
29.07.2016 |

Palstalla säännöllisesti tällaiset miehet ruikuttavat, kun ovat niin hyviä ihmisiä mutta naisista ei saa edes keskusteluseuraa. Voin paljastaa, mistä tämä johtuu: syy on näiden miesten ikioma käytös. Empiiristen tutkimusteni perusteella he käyvät ahdistaviksi ja yrittävät heti viedä hommaa romanttiseksi.

Ymmärrän että kun kerrankin pääsee jutteluetäisyydelle naisen kanssa, voi iskeä paniikki ja pistetään kaikki iskemisnupit kaakkoon. Ja kun naiskokemusta ei ole mainittavasti, käytös on helposti tökeröä, erikoista ja epämiellyttävääkin.

Kuitenkin tämä on se syy, miksi minulla ei ole yhtään tällaista miestä kaverina. Heistä ei saa kaveria! Heitä ei kiinnosta pelkkä kaveruus! Normaali ystävällinen keskustelu tulkitaan niin, että minä olen romanttisesti lämpeämässä. Minun pitää varoa, etten ole liian ystävällinen ja herätä turhaa toivoa.
Kun kerron poikaystävästäni, miehet useimmiten menettävät kaiken kiinnostuksen minuun. Että joo, ei mitään taka-ajatuksia, juttuseuraa vaan.

Ja ei, en ole mikään täydellinen hemaiseva hunajatipu tai muutakaan vastaavaa, vaan ihan tavallinen perusnätti(?) nuori naishenkilö, keskivertoa heikommilla elämänsaavutuksilla. Samasta olen myös puhunut naispuoleisten kavereideni kanssa.

(Mikäli tilanne on se, että mies haluaa parisuhteen/seksiä eikä kaveria, silloinkin kannattaisi miettiä pidemmällä tähtäimellä ja hillitä sitä iskemistä. Jos saat naisesta kaverin ja nainen pitää sinua hyvänä tyyppinä, hän mahdollisesti esittelee sinua sinkkukavereilleen (tai muuten vaan pääset tutustumaan naisen naispuolisiin ystäviin). Kun nainen nro 1 on kaverisi, pääset käsiksi useampiin naismahdollisuuksiin kuin tilanteessa, jossa yrität iskeä naista nro 1 ja menetät kaikki mahdollisuutesi, kun hän ei lämmennytkään. Naisten seurassa aikaa viettämällä myös oppii naisista ja sosiaalisista tilanteista.)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on, kun jollekin katkeromiehelle annetaan ystävällisiä neuvoja mistä naiset pitävät ja miten itseään voi kehittää, yhtäkkiä nämä miehet ovat suuria naisexperttejä "kyllä minä tiedän että tuo neuvo on kusetusta, oikeasti naiset pitävät (laita tähän jokin järjetön asia jota naiset lähes poikkeuksetta vihaavat)". 

Eli 

1. nämä katkeromiehet tietävät kaiken naisista 

2. naisen saaminen on heille niin tärkeää että ovat jopa itsemurhan partaalla ja pitävät pillutonta elämää merkityksettömänä

silti ovat 30 v ilman ensimmäistäkään parisuhdetta, pistää miettimään. 

Vierailija
2/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden mielestä naisen kanssa ei voi olla kaveri. Voi vain kuvitella, millaista olisi olla parisuhteessa, jossa miehellä on tuollainen näkemys... Mihin suhde perustuu ja miten vietetään aikaa yhdessä? Olen tavannut miehiä, jotka eivät tunnu haluavan kuin yhtä asiaa. Jopa koirani kanssa olen viettänyt enemmän aikaa yhdessä kuin joidenkin miesten, kävelyillä, piknikillä, yhdessä ruokaillen ja mökillä, mihin joitakin miehiä ei koskaan saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Olennaisempi puheenaihe on se että suurin osa naisista ei tänäkään päivänä uskalla/halua tehdä itse aloitetta.

Mikään muu asia seurustelussa ei ole yhtä olennaista näin miehen näkökulmasta.

Vierailija
4/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden mielestä naisen kanssa ei voi olla kaveri. Voi vain kuvitella, millaista olisi olla parisuhteessa, jossa miehellä on tuollainen näkemys... Mihin suhde perustuu ja miten vietetään aikaa yhdessä? Olen tavannut miehiä, jotka eivät tunnu haluavan kuin yhtä asiaa. Jopa koirani kanssa olen viettänyt enemmän aikaa yhdessä kuin joidenkin miesten, kävelyillä, piknikillä, yhdessä ruokaillen ja mökillä, mihin joitakin miehiä ei koskaan saa.

Tämä on totta. 

On paljon miehiä, jotka pitävät naisia pelkkinä kotitalouskoneina ja seksivälineinä. Miehet ylpeänä mainostavat kuinka kuuluvat itse parempaan sukupuoleen, naisilla ei liiku mitään päässä eikä naisen kanssa ole järkevää olla kaveri, kun mies on aina parempi tyyppi. 

Sitten ihmettelevät, kun ei sitä naista löydy. 

Kukaan täyspäinen nainen ei ala suhteeseen, jossa ollaan näin eriarvoisia. Tottakai minä mieluummin valitsen oman mieheni, joka arvostaa minua myös keskusteluseurana, kunnioittaa mielipiteitäni ja pitää minua fiksuna. Ja vaikka tällaista miestä en olisikaan löytänyt, olisin mieluummin yksin kuin jonkun orjana. 

Vierailija
5/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista saa iskettyä ellei tunne naisia myös kavereina. Naisiin tutustuessa kaikenlaiset ennakkoluulot ja epäilykset hälvenevät, ja alkaa ymmärtää että naiset ovat tavallisia ihmisiä kuten miehetkin ja erilaisia keskenään. Se saa aikaan tietynlaisen rentouden jolla niitä romanttisia kumppaneita on sitten helppo tavoitella. Itsevarma mies on seksikäs, enkä tarkoita tällä mitään ylimielistä pullistelijaa, vaan ihmistä joka ei jännitä naisten seuraa.

Vierailija
6/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla säännöllisesti tällaiset miehet ruikuttavat, kun ovat niin hyviä ihmisiä mutta naisista ei saa edes keskusteluseuraa. Voin paljastaa, mistä tämä johtuu: syy on näiden miesten ikioma käytös. Empiiristen tutkimusteni perusteella he käyvät ahdistaviksi ja yrittävät heti viedä hommaa romanttiseksi.

Ymmärrän että kun kerrankin pääsee jutteluetäisyydelle naisen kanssa, voi iskeä paniikki ja pistetään kaikki iskemisnupit kaakkoon. Ja kun naiskokemusta ei ole mainittavasti, käytös on helposti tökeröä, erikoista ja epämiellyttävääkin.

Kuitenkin tämä on se syy, miksi minulla ei ole yhtään tällaista miestä kaverina. Heistä ei saa kaveria! Heitä ei kiinnosta pelkkä kaveruus! Normaali ystävällinen keskustelu tulkitaan niin, että minä olen romanttisesti lämpeämässä. Minun pitää varoa, etten ole liian ystävällinen ja herätä turhaa toivoa.

Kun kerron poikaystävästäni, miehet useimmiten menettävät kaiken kiinnostuksen minuun. Että joo, ei mitään taka-ajatuksia, juttuseuraa vaan.

Ja ei, en ole mikään täydellinen hemaiseva hunajatipu tai muutakaan vastaavaa, vaan ihan tavallinen perusnätti(?) nuori naishenkilö, keskivertoa heikommilla elämänsaavutuksilla. Samasta olen myös puhunut naispuoleisten kavereideni kanssa.

(Mikäli tilanne on se, että mies haluaa parisuhteen/seksiä eikä kaveria, silloinkin kannattaisi miettiä pidemmällä tähtäimellä ja hillitä sitä iskemistä. Jos saat naisesta kaverin ja nainen pitää sinua hyvänä tyyppinä, hän mahdollisesti esittelee sinua sinkkukavereilleen (tai muuten vaan pääset tutustumaan naisen naispuolisiin ystäviin). Kun nainen nro 1 on kaverisi, pääset käsiksi useampiin naismahdollisuuksiin kuin tilanteessa, jossa yrität iskeä naista nro 1 ja menetät kaikki mahdollisuutesi, kun hän ei lämmennytkään. Naisten seurassa aikaa viettämällä myös oppii naisista ja sosiaalisista tilanteista.)

Miksi kuvittelet, että miehet haluaisivat olla sinun tai suurimman osan naisista kaveri. Olette kuitenkin seksiä lukuunottamatta paljon tylsempää seuraa kuin kaverit. Ainut motivaatio viettää aikaa naisen kanssa on mahdollinen seksi. Tuota ei tietenkään saa naiselle näyttää, jos aikoo päästä sitä harrastamaan. Tuota sinun tuttava miehet eivät ole selvästikkään tajunneet. T. Mies, jolla ei ole ollut ikinä naisista pulaa.

Vierailija
7/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama.

Olennaisempi puheenaihe on se että suurin osa naisista ei tänäkään päivänä uskalla/halua tehdä itse aloitetta.

Mikään muu asia seurustelussa ei ole yhtä olennaista näin miehen näkökulmasta.

Entä jos nainen tekisi aloitteen sinua kohtaan? Mistä juttelisitte, miten viettäisitte aikaa yhdessä? Tuskin nainen heti alkaa siivoamaan, pyykkäämään ja kokkaamaan kotonasi, eikä seksiinkään mene montaa tuntia vuorokaudessa. Silloin on hyvä osata suhtautua naiseen ystävänä, kyetä tutustumaan häneen ja nähdä hänet muunakin kuin pillunkantotelineenä. Silloin homma etenee ensitreffejä pidemmälle.

Vierailija
8/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että miehet haluaisivat olla sinun tai suurimman osan naisista kaveri. Olette kuitenkin seksiä lukuunottamatta paljon tylsempää seuraa kuin kaverit. Ainut motivaatio viettää aikaa naisen kanssa on mahdollinen seksi. Tuota ei tietenkään saa naiselle näyttää, jos aikoo päästä sitä harrastamaan. Tuota sinun tuttava miehet eivät ole selvästikkään tajunneet. T. Mies, jolla ei ole ollut ikinä naisista pulaa.

Sinulle ainut motivaatio viettää aikaa naisen kanssa on seksi. Ne muut, joilla käy parempi flaksi, nauttivat naisen seurasta ihan oikeasti ja naiset suhtautuvat heihin asianmukaisesti.

Vierailija
9/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan mies kaveraa naisten kanssa pelkästä ystävyydestä? Naiselta voi saada seksiä tai tavata toisia naisia samaan tarkoitukseen.

Hyvä yritys ap! :D

Vierailija
10/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisia enemmän kavereina, mitä miehiä ja heistä ei kyllä ole ollut yhtään hyötyä muiden naisten tapaamisessa :D

Vierailija
11/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on sellainen pieni propleemi että ne kivat miehet eivät oikeastaan koskaan saa edes mahdollisuutta "olla naisen kaveri". Suurin osa naisista kavahtaa ajatusta näistä miehistä EDES kaverina, ja loppu onkin historiaa, eli itse itseään ruokkiva kierre. Joten, pyytäisin että tulevien sukupolvien naiset olisivat avarakatseisempia ja eivät heti kättelyssä dumaisi ajatusta kivan miehen kaveruudesta. Eix je?

Vierailija
12/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin kauan olla miesten ystävä. Arvaa miten kävi? Ainoa, jonka kanssa ystävyyssuhde on kestänyt, on homomies. En enää yritä suhtautua heteromiehiin niin, että he olisivat minusta kiinnostuneita vain ystävänä. Totta kai minulla on miespuolisia kavereita, joita kuuluu samaan kaveriporukkaan kuin minä esim. yliopistolla, mutta tarkoitan sellaista läheisempää ystävyyssuhdetta, jossa tavataan kahdestaan ja avaudutaan omasta elämästä jne. Tätä varten minulla on tyttökaverit.

Minä en edes ole mikään lumoava kaunotar, vaan todella tavallinen nainen. Silti, kun olen miehiin läheisemmin tutustunut omalta kannaltani puhtaasti kaverimielessä, heistä on paljastunut taka-ajatuksia. En ole vihainen tai katkera heille, eihän kukaan tunteilleen mitään voi. Olen vain tyytyväinen kun olen viimein huomannut, että usein miehelle ystävänainen on se potentiaalinen naisystävä, ja pakkien tullessa "ystävyys" latistuu täysin. Säästän sekä omaa aikaani että miesten aikaa, kun en yritä enempää kaveerata.

Vierailija
13/13 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla sattumaa että tällainen ns. kiltti kaveri laittoi "ystävyyden" poikki silloin, kun muutin yhteen poikaystäväni kanssa. Ennen jutteli minulle suunnilleen joka päivä. Yritti viimeiseen asti selittää, että teen virheen ja pitäisi harkita vielä yhteenmuuttoa, suorastaan myös haukkui miestäni lopuksi, vaikka tämä ei koskaan ole sanonut tai tehnyt hänelle mitään pahaa.  Sen vielä kai kesti, että aloin seurustella, mutta avoliittoni meni kaiketi liian pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän