Olen loman aikana päässyt eroon työpaikkaihastuksestani
Olen niin tyytyväinen itseeni, kun olen loman aikana saanut kuoletettua tunteeni. En olisi ikinä uskonut, että niin tapahtuu. Silmäni ovat auenneet ja olen tajunnut miten huonosti tämä mies on käyttäytynyt minua kohtaan (vaikka hänelläkin on/on ollut tunteita minua kohtaan). Onko täällä muita vastaavassa tilanteessa olevia? Töihinpaluu jännittää, kun pelkään, että tunteet palaavatkin takaisin. Sitä en todellakaan halua, tämä ihastuminen on ollut aivan hirveää, olen laihtunutkin useita kiloja (olen hoikka muutenkin) asian takia.. Onko eron aika lakannut ihastus yleensä päättynyt teillä sitten lopullisesti vai ovatko vanhat tunteet nousseet pintaan heti kun olette taas tavanneet?
Eikö kellään muulla ole vastaavia kokemuksia? En todellakaan haluaisi mennä takaisin töihin ollenkaan, koska pelkään, että tunteet palaavat takaisin, kun näen sen miehen.. Tämä mies ilmeisesti luulee edelleen, että olen häneen ihastunut, koska vastailen hänen viesteihinsä (kaveriporukassamme) normaalin ystävällisesti. Hän sen sijaan kuvittelee, että voi itse lähetellä jatkuvasti viestejä ja olla sitten vastaamatta minun viesteihini. En ymmärrä logiikkaa.. Enkä siis enää kaipaakaan hänen viestejään, jos voisin valita, niin en näkisi häntä enää koskaan.
Ap