Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä fiilikset lapsellesi jäi Roihusta?

Vierailija
29.07.2016 |

Pilkunviilaajille selvennykseksi että kysymys koskee niitä, joiden lapsi/nuori oli tuolla leirillä.

Meillä 14v tyttö oli tykännyt tosi paljon. Ruoka oli kuulemma jokseenkin yksipuoleista, enimmäkseen broileria ja leirikioskeissa (yllätys yllätys) oli hinnat pilvissä mutta muuta napinaa ei tytöltä tullut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oltiin supertyytyväisiä! Oli ollut huippukiva leiri kavereiden kanssa.

Vierailija
2/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia ystäviä Tanskasta ja Suomesta. Oli ollut muutenkin tosi kivaa. Erityismaininnan sai toimiva tiskaussysteemi. Ja tietty loppubileet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan kiva mutta ruoanjakelussa oli ollut ongelmia, esim. useina päivinä levitteet oli loppu ja söivät leivät sellaisenaa, jonain kertana taas murot piti syödä kuiviltaan.

Mun mielestä kioskihinnat eivät olleet pahoja, iso pringles 2,5 €, pehmistötterö samoin 2,5 €.

Vierailija
4/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun aloituksen kun lapset vietiin Roihuun, niin vanhemmat alkoivat panemaan sen jälkeen monta kertaa :DD

Vierailija
5/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vierailupäivänä aika vaikuttunut niistä jutuista mitä sinne oli rakennettu ja mitä kaikkea oli tarjolla esim. vesilaaksossa suppailua, melontaa, purjehdusta, vesitrampoliinit, vesiliukumäki, saunalautat yms. Mä olisin itsekin halunnut tuollaiselle leirille :D

Vierailija
6/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät fiilikset!

Mutta voi tätä pyykinmäärää. Makuupussikin pitää pestä kun joku lintu kakki siihen.

Vierailija
7/7 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se pojan kuolema kyllä varjosti meidän leiriläisen fiiliksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi