Panettaa :(
Eikä ketään joka voisi hoidella. Kai tässä pitää sitten jälleen kerran sormettaa vain, huoh.
Kommentit (20)
Samoin! Saan kohta jännetuppitulehduksen...
Ja vittuakos siitä meille avaudut?
Minä voisin tulla kanssa sormettamaan ja panemaankin.
Missä ap?
Vierailija kirjoitti:
Missä ap?
Helsingissä :s Sähköpostia tai kikkiä?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap?Helsingissä :s Sähköpostia tai kikkiä?
-Ap
Liian pitkä matka, joudut etsimään toisen hoidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap?Helsingissä :s Sähköpostia tai kikkiä?
-Ap
Liian pitkä matka, joudut etsimään toisen hoidon.
Höh, harmi :(
Voisin tulla panemaan sulta aivot pihalle. Saat vaikka joka reikään ja spermaa tulee paljon. Olen kestävä ja jaksan nussia pitkään ja hartaasti. Et kävele viikkoon, kun panen sua parrullani niin lujaa. Mitäs tykkäisit?
Vierailija kirjoitti:
Voisin tulla panemaan sulta aivot pihalle. Saat vaikka joka reikään ja spermaa tulee paljon. Olen kestävä ja jaksan nussia pitkään ja hartaasti. Et kävele viikkoon, kun panen sua parrullani niin lujaa. Mitäs tykkäisit?
😅 Tekstissäsi on vähän liioittelun makua, mutta ainakin itsevarmuutta riittää ;)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 Tekstissäsi on vähän liioittelun makua, mutta ainakin itsevarmuutta riittää ;)
-Ap
Itsevarmuushan teitä naisia kiihottaa ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
No juu, totta puhut 😅 Olisiko sinulla antaa mitään yhteystietoa, esim kikkiä tai sähköpostia?
Minkä ikäinen on ap ja minkä ikäinen miehen tulee olla?
Vierailija kirjoitti:
Olen 18. Toivoisin miehen olevan 18-22 v, minkä ikäistä miestä lienee aika vaikeaa löytää tältä palstalta :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 18. Toivoisin miehen olevan 18-22 v, minkä ikäistä miestä lienee aika vaikeaa löytää tältä palstalta :p
Sellaisen käsityksenkin sainkin. Jep, itse olen 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
No juu, totta puhut 😅 Olisiko sinulla antaa mitään yhteystietoa, esim kikkiä tai sähköpostia?
Olen sinulle sitten liian vanha, jos tosiaan 18-22 ikäinen haussa :(. Olen nimittäin jo kolmekymppinen.
Moi mä oon 19 mut tummaihone. Käykö?
Helsingistä 20-v hyvässä kunnossa ja naamakerroin iha kiitettävä jos ite pitää arvioida 😂 vieläkö seuraa haikailit 😉?
Mitä missä kaikki kolmekybäset miehet o
Mä voin tulla hoitelee sut jos olet alle 20 ;)
t. Pena69