Oli kyllä elämin karmein automatka ikinä äsken!!! Pakko purkaa johonkin
Mulla oli valmiiksi oksettava ja päänsärkyinen olo. No yksi sukulaispoika kuskasi minut autolla kotiin naapuri kunnasta. Klo 8 nousin kyytiin ja heti autoon istuessa haistoin, kuinka hajukuuset lemusivat. Samalla iskelmä musiikki pauhasi kovalla.
Kaiken päälle tämä tyyppi puhui koko matkan aivan tauotta, ihan oikeasti.
Sitten hänellä oli vielä siinä energiajuoma jota alkoi juomaan. Se karmea kirpeä haju kaikkien näiden muiden lisäksi ja mikä parasta alkoi selkeästi piristyä entisestään juomansa takia ja selitys vain paheni.
Siis minä pidättelin koko matkan yrjöä. Kun oli paha olo jo valmiiksi ja sitten nämä kaikki vielä tähän päälle!!
Ihanaa oli olla omassa pihassa.
Matka kesti tunnin mutta tuntui ainakin kahdelta tunnilta
Kommentit (12)
Sulla ei taida olla oikeassa elämässä ketään juttukaveria kelle kertoa tällaisista elämän pienistä kömmähdyksistä?
Seuraavalla kerralla käytät taksia. Maksoitko edes kyydistä?
Mä luulin että tapahtui tai näit jonkun pahan onnettomuuden.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla oikeassa elämässä ketään juttukaveria kelle kertoa tällaisista elämän pienistä kömmähdyksistä?
Sulla ei itsellä taida olla oikeassa elämässä ketään jolle piikitellä ilkeyksiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ollut ihan sopiva aloitus tälle AIHE VAPAA -palstalle? Vai tykkäätkö provoista, rasistisesta älämölöstä jne. joita täällä on paljon enemmän?
Hirveä määrä yhdys sana virheitä, en jaksanut lukea.
Sait kyydin kotiin. Mutta valitat. Olisit kohteliaasti maininnut huonosta olostasi.
Sukulaispoika hyvää hyvyyttään antaa kyydin kotiin, ja sinä tulet tekemään aloituksen siitä, kuinka perseestä se oli. Kävele ensi kerralla tai tilaa se taksi.
On niin tyypillistä suomalaista käyttäytymistä. Mieluummin kärsitään oksennus kurkussa, kuin avataan suu ja sanotaan ystävällisesti, että minulla on migreeni, sopiiko jos laitetaan radio kiinni ja ollaan ihan hissukseen etten oksenna autoosi. Raitista ilmaa voi pelkääjän puoleltakin yleensä säätää itseään päin tai sitten kysäisee, voiko laittaa ikkunaa hiukan raolleen. Luulen että nämä kaikki vaihtoehdot olisivat käyneet pojalle vallan mainiosti.
On inhottavaa matkustaa huonovointisena. Kai sanoit, että energiajuoman haju häiritsi sinua, että sinulla oli huono olo? Annoitko kuskille – joka kuitenkin ajoi tunnin suuntaansa – mahdollisuuden ottaa tilanteesi huomioon? Esim luopumalla energiajuomasta, sulkemalla radion ja olemalla hiljaa. Olettehan sukulaisia.
Onneksi nyt on kesä ja lämmin, joten auton ikkunoita voi pitää auki.
Minäkin luulin, että matkalla oli tapahtunut jotakin kohtalokasta, kun oli "elämäsi karmein automatka ikinä". Olit juuttunut Doverin 15 tunnin ruuhkiin, kohdannut tieraivoa tai joutunut onnettomuuden todistajaksi.
Raskaana sinä olet!