Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työkkäristä ohjausta alanvaihtoon/opintovapaan/vuorotteluvapaan hakemiseen?

Vierailija
29.07.2016 |

En jaksa henkisesti enää työssäni: kiusaava esimies ym. Ihan hanurista koko työ.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa itse asioista selvää, työkkärissä eivät ole kaikesta selvillä.

Vierailija
2/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google. Sekä opinto- että vuorotteluvapaasta löytyy hyvät oppaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs alanvaihtoon? Millasia palveluita työkkärissä on? Oon niin poikki, että tiedon etsiminen tuntuu jo ylitsepääsemättömältä. Kiitos kaikista vinkeistä. Ap

Vierailija
5/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs alanvaihtoon? Millasia palveluita työkkärissä on? Oon niin poikki, että tiedon etsiminen tuntuu jo ylitsepääsemättömältä. Kiitos kaikista vinkeistä. Ap

En valitettavasti osaa auttaa työkkäriasiassa, en ole sen kanssa asioinut, mutta tuli mieleen ettet taida olla ihan työkunnossa...? Johtuuko uupumus työstä vai muusta (esim kilpirauhanen, masennus)? Aloita käymällä lääkärissä, tarvitset sairaslomaa, mikäli uupumus on tuota luokkaa. Levänneenä jaksaa paremmin keskittyä muihin asioihin. Kaikkea hyvää 🌱

Vierailija
6/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-palveluilla on jopa puhelinpalveluna toimiva ammatinvalinnanohjaus. Jos siis itse viitsii sivuiltaan etsiä apua.

Vierailija
7/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Työ tekee elämisestä sietämätöntä. Toistaiseksi voimassa oleva työsuhde, joten irtisanoutuminen johtaisi karenssiin. Työpaikka on saanut minut inhoamaan koko alaa, vaikka edellisellä työnantajalla nautin työstäni. Siispä yritän epätoivoisesti keksiä jotain muuta. Oikealta tuntuvaa juttua vain on vaikea löytää.

Vierailija
8/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama tilanne. Työ tekee elämisestä sietämätöntä. Toistaiseksi voimassa oleva työsuhde, joten irtisanoutuminen johtaisi karenssiin. Työpaikka on saanut minut inhoamaan koko alaa, vaikka edellisellä työnantajalla nautin työstäni. Siispä yritän epätoivoisesti keksiä jotain muuta. Oikealta tuntuvaa juttua vain on vaikea löytää.

Ihan sama tilanne. Oon hakenut jo monta vuotta vastaavaa työtä muualta, mutta oon kuullu esimiehen mustamaalanneen minua enkä oo saanu mitään. Oon valmis alanvaihtoon vaikka ennen pudin työstäni tosi paljon. Ap

Vierailija
9/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi voi netissä tehdä Avo-testin https://www.mol.fi/avo/ ja sitten tarvittaessa varata ajan työkkärin ammatinvalintapsykologille. Koulutusrahaston sivuilta löytyy tietoa opintovapaasta ja sen rahoittamisesta (aikuiskoulutustuki).

Vierailija
10/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa tehdä asialle jotain ja pian. TE-toimistosta saa apua. Varaa ajan tai käy paikan päällä kts. Kannattaa käydä. Työpaikkalääkärille infoa-jos sellainen on työpaikkakiusaamisesta-puhu työkavereille tuntemuksistasi-toimi..

Vierailija
11/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensin itse tietää, mille alalle tahtoo ja sitten ottaa selvää, miten sinne pääsee. Pitääkö olla alan koulutus, miten sinne haetaan ja milloin, entä jos ei tule valituksi jne. Aikuisopintotukea saa vain, jos on työsuhteessa. Kerro nyt jotain lisää vai etkö tiedä vielä alaa?

Vierailija
12/12 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä alaa. Oon ihan poikki enkä jaksa miettiä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi