Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lailla olet epäsovinnainen?

Vierailija
29.07.2016 |

Millä lailla eroat massasta? Mitkä tapasi tai elämänvalintasi ovat aiheuttaneet eniten arvostelua?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... massasta ja massasta. Meillä ei ole telkkaria. Katsomme ohjelmat netistä tietokoneella. Ei tule katsottua mitään tosi-tv-ohjelmia, kun ne eivät kiinnosta ja kanavapujotellessa ei jää niitä sattumalta katsomaan. Ei mua kauheasti kukaan ole arvostellut, mutta kyllä kasvissyönti (tai mä en edes ole kasvissyöjä, mutta mieheni on, ja perheemme syö enimmäkseen kasvisruokaa) ja kestovaipat herättävät mielenkiintoa. En tietenkään tiedä, mitä kukin selän takana puhuu.

Vierailija
2/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut omasta tahdostani sinkku viisikymppiseksi asti ja aion olla edelleenkin. Aika monelle tämä tuntuu olevan joko säälin tai paheksumisen aihe. Aika harva ymmärtää. Eroan tavanomaisimmasta muutamalla muullakin selvällä tavalla, mutta tämä sinkkuus on niitä muiden silmiin pistävimpiä tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti lapseton, mies huomattavasti nuorempi, asun ulkomailla enkä halua palata Suomeen, olen taiteilija, en omista asuntoa enkä autoa enkä haluakaan mitään omaisuutta.

Vierailija
4/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa enkä etsi sellaista, en halua lapsia. En omista autoa (pikkupaikkakunnalla epäsovinnaista) vaan kävelen ja pyöräilen alle 20 km matkat. Syön kasvispainotteisesti, lihaa vain 1-3 kertaa viikossa. En shoppaile tai sisusta, elän minimalistisesti ja nykypäivän elämänlaatuun suhteutettuna "askeettisesti". Nautin rauhasta ja yksinäisyydestä, joten tapaan ystäviäni melko harvakseltaan (n. kerta viikossa riittää). Olen alle 30-vuotias nainen, vähän ehkä epäsovinnainen, mutta kuitenkin ihan hyvä tyyppi!

Vierailija
5/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kasvispainotteisesti, lihaa vain 1-3 kertaa viikossa.

Onko tuo sinusta kasvispainotteista? Eikö pikemminkin just tavallista? Mä kutsuisin kasvispainotteiseksi, jos söisit lihaa 1-3 kertaa kuussa.

Vierailija
6/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön kasvispainotteisesti, lihaa vain 1-3 kertaa viikossa.

Onko tuo sinusta kasvispainotteista? Eikö pikemminkin just tavallista? Mä kutsuisin kasvispainotteiseksi, jos söisit lihaa 1-3 kertaa kuussa.

No joo, totta. Tuntuu tosin, että "tavallista" nykyään on syödä lähes joka aamu- ja iltapalalla, lounaalla, päivällisellä ja välipalallakin jotain lihaa. Tämä 1-3 kertaa viikossa taitaa olla ravintosuositusten mukaista eikä niinkään kasvispainotteista.

Vierailija
7/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon gainer eli lihotan itteeni tarkotuksella, tai oikeestaa oon lihottanu mut alan olla ihannemitoissa, lopetan kohta. En oo irl siit kertonu ku parhaille kavereille ja perheelle, ja poikaystävä tietty tietää. Mut tääl AV:l oon puhunu siit avoimesti, paskaa tulee niskaa siit kokoajan ja läskivihaajat väittää trolliks/provoks ku ne suomijuntit ei osaa ees googlettaa.

Vierailija
8/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika kunnianhimoinen, työ ja koulu otetaan tosissaan. Juon aika harvoin, enkä viihdy baareissa, varsinkin kun on hyvä parisuhde niin mitäpä sieltä barista löytäisi. Tyttöjen kanssa on väillä kiva käydä terassilla, mutta sielläkin tulee usien otettua Pepsiä, varsinkin jos on arki ilta kyseessä.

Tästä tulee kyllä kuultua yllättävän usein että en "elä elämää" tai että mun pitäisi "nauttia". Itse tykkään herätä aikaisin aamulla virkeänä ja olla ylpeä saavutuksistani. Oli itselläkin se vaihe kun tuli ravattua baareissa ja syötyä krapulassa roskaruokaa. Se vaihe meni vain nopeammin ohi kun muilla kavereilla...

Vierailija
9/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole parisuhteessa enkä etsi sellaista, en halua lapsia. En omista autoa (pikkupaikkakunnalla epäsovinnaista) vaan kävelen ja pyöräilen alle 20 km matkat. Syön kasvispainotteisesti, lihaa vain 1-3 kertaa viikossa. En shoppaile tai sisusta, elän minimalistisesti ja nykypäivän elämänlaatuun suhteutettuna "askeettisesti". Nautin rauhasta ja yksinäisyydestä, joten tapaan ystäviäni melko harvakseltaan (n. kerta viikossa riittää). Olen alle 30-vuotias nainen, vähän ehkä epäsovinnainen, mutta kuitenkin ihan hyvä tyyppi!

Kuulostat vähän minulta. Tosin tykkään sisustamisesta, mutta koitan hankkia kerralla sellaista mikä miellyttää. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja olen niin hidas vastaamaan viesteihin ja puheluihin, että jotkut ottavat sen loukkauksena.

Vierailija
10/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkunainen ja tykkään askeettisesta elämäntavasta . Viihdyn myös yksin ja harvoin käy ystäviä kylässä

Vierailija
11/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytännössä erakko, eikä ole juuri minkäänlaisia sosiaalisia tarpeita. Lähinnä harmittaa ne vähät pakolliset kontaktit mitä on. Aina en kuitenkaaan kehtaa kieltätyä sukulaisten ja pitkäaikaisten ystävien kutsuista. Naisiakin on jo aikoinaan ollut ihan tarpeeksi, eikä pelkän seksin takia lähdetä siihen ruljanssiin, kun lapsia ei ole tarkoitus hankkia.

Vierailija
12/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus, työpaikka ja ulkonäkö eivät merkkaa minulle mitään hyvien tapojen rinnalla. Jos ihminen ei pyydä anteeksi vahingossa tönäistessään, ei tervehdi, ei osaa sanoa kiitos ja osoittaa piittaamattomuttaa muista, en voi arvostaa henkilöä - oli hänellä sitten kuinka paljon rahaa tahansa, mikä virka tahansa, oli hän kuinka kaunis/komea tahansa. 

Tuntuu, että nykyään arvostetaan ja nostetaan jalustalle ihan vääriä asioita. Sitten nämä korkessa virassa olevat henkilöt saavat sikailla kuinka paljon lystää ja tuomiotkin ovat oikeudessa ihan toisenlaisia. 

Vierailija
13/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa lisää :)

Vierailija
15/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa pitää epäsovinnaisena sitä etten omista tavaraa kovin paljon. Minulla ei ole ollut omaa asuntoa pariin vuoteen. Vietän useita kuukausia vuodesta reppureissaamalla ulkomailla. Minulla ei ole työpaikkaa enkä ole juuri etsiskellyt. Käytän satunnaisesti huumeita. Olen kuitenkin erittäin hyvässä kunnossa enkä katso olevani sen paheellisempi kuin henkilö joka juo silloin tällöin itsensä humalaan.

Nyt kuitenkin olen piakkoin vuokraamassa asunnon ja ajattelin etsiä töitäkin. Tosin suunnitelmissa on säästää rahaa pitkään Afrikan matkaan..

Vierailija
16/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N17 135 kg kirjoitti:

Oon gainer eli lihotan itteeni tarkotuksella, tai oikeestaa oon lihottanu mut alan olla ihannemitoissa, lopetan kohta. En oo irl siit kertonu ku parhaille kavereille ja perheelle, ja poikaystävä tietty tietää. Mut tääl AV:l oon puhunu siit avoimesti, paskaa tulee niskaa siit kokoajan ja läskivihaajat väittää trolliks/provoks ku ne suomijuntit ei osaa ees googlettaa.

Tajuatko, että ihmiset on myös huolissaan siitä, että syöt itsesi hengiltä?

Vierailija
17/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän impulsiivisesti ja haluan tehdä mitä huvittaa silloin kun huvittaa. Katsella sellaisia elokuvia joista pidän, syödä ruokaa josta pidän, harrastaa asioita ja tehdä viikonloppuretkiä lyhyellä varoitusajalla. En halua täyttää kalenteriani tapahtumilla etukäteen. Osallistun jos osallistun ja päätän menoistani samana päivänä mielentilani mukaan. Haluan olla rauhassa ja puhua esim puhelimessa jos huvittaa. En ole erityisen sosiaalinen ihminen.

En siis halua, että joku muu täyttää kalenteriani tapahtumilla, jotka eivät minua erityisemmin kiinnosta ja kaikenlaisista parien illoista, joissa sievästi keskustellaan ihmisten kanssa small talkia, vaikka todellisuudessa ei kiinnostaisi olla missään tekemisissä (Näin se poikaystävien kesken välillä on). Vihaan tekstailua ja ärsyttää jos joku pommittaa ja on pakko riidan uhalla vastailla. Etenkin kalsarikännit ovat helposti takuuvarma riidan aihe vaikka sitä tapahtuisi kuinka harvoin. Masturbointi saattaa olla pannassa (Oman penikseni käyttöoikeus siirtynyt yksinoikeudella naiselle).

Puhelinkeskusteluja ei voi lopettaa samalla tavalla kun ystävien kanssa, koska toinen saattaa loukkaantua. Spontaanisti ei voi lähteä minnekkään ja yhteisiä lomia suunnitellaan paljon etukäteen ja usein se kohde ei ole miehen valitsema, saatikka se mitä siellä tehdään. Seksuaaliset halut harvoin kohtaavat, eli sitä jatkuvasti vituttaa kun neito on siinä niitä haluja kuitenkin herättämässä ja pitää silti haudata omat tuntemuksensa jonnekin. Vaihtoehtoisesti on painettava nukkumisesta ja vapaapäivistä unelmoiden jos kirnu huutaa työmiestä. Mustasukkaisuus saattaa olla ongelma ja erinäisiä kriisejä ja hankaluuksia suhteisiin saattaa myös liittyä. Koen kuitenkin jo ns. hyvänkin parisuhtee jo liian monelta taholta elämäntyyliäni rajoittavana, saati sitten kun siihen liittyy erinäisiä lieveilmiöitä ja mahdollista riitelyä.

Sanottakoon nyt, että on toki olemassa aivan ihania naisia ja tiedä vaikka joskus vielä ihastuksissaan tulee tuohon lähdettyä. Edellä on kuitenkin esitetty joitakin syitä, miksi olen tällä hetkellä ehkä tyytyväisempi kuin koskaan elämäni aikana, enkä ole  suhdetta etsimässä saati koe elämääni mitenkään vaillinaiseksi sinkkuna ilman minkäänlaisia suhteita naisiin. Joitakin pidempiä suhteita tässä on jo aiemmin ollut, minkä kenties voi rivien välistä havaita. Kenties tämä valoittaa elämäntapani valintaa.

Vierailija
18/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho meni väärälle palstalle koko romaani.

Vierailija
19/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyseenalaistan asioita ihan avoimesti ja ääneen. Haluan tietää miksi asiat tehdään niinkuin ne tehdään. Ja jos jokin tapa ei sovi minun arvoihini, en tee niin. Pidän puoleni ja huolehdin etten joudu tallotuksi. Silti olen kyllä iham ystävällinen ja reilu ihminen.

Sikäli olen myös epäsovinnainen nainen, etten meikkaa.

Vierailija
20/20 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa jalkojani syksyllä, talvella tai keväällä. Epäsovinnaista :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän