Anopin järkyttävä käytös...
Vuosi ollaan miehen kanssa kuljettu samoja polkuja, anopin huono käytös jatkuu yhä vaan.
Suhteen alkukuukausina jopa kävi usein käsiksi, esimerkiksi potkimalla. Puhunut pahaa mieheni ystäville niin, että eivät enää tahdo olla kanssamme väleissä. Yrittänyt kiristämällä ja uhkailemalla vähentää mieheni ja minun näkemistä, koska näen häntä mielestään liian usein. Puhumattakaan haukkumista mm. hulluksi. Utelee jatkuvasti yksityisasioita ja tutkii jopa ostoskassini, jos käyn anopilla ja olen erehtynyt käymään "tuhlaamassa". Vinoilee jatkuvasti, miten mulle ei kuulemma kelpaa mikään koska olen ostanut peräti kaksi kertaa elämäni aikana iittalaa. Heitti miehelle itsetekemäni kortin menemään kun oli hänen luona, mies oli halunnut säilyttää kun siitä piti niin paljon. Väitti että kissa tuhosi sen. Voisin jatkaa näitä niin pitkään.... Olen ihan jaksamisen rajamailla ja anoppi stressaa niin paljon, että saan varmaan mahahaavan. Puhuttu on ja monesti vuoden aikana, jolloin kaikki onkin yhtäkkiä muka hyvin..
Pitääkö tässä oikeasti katkoo välit?
Kommentit (2)
Kun me oltiin seurusteltu vuosi, olin tavannut miehen äidin muutaman kerran. Enkä todellakaan kutsunut häntä anopiksi. Miksi ihmeessä pyöritte "anopin" nurkissa jatkuvasti?
Ei kannata tuollaisen anopin kanssa alkaa keskustella mistään. Puhu sen sijaan miehesi kanssa ja kerro hänelle kaikki ja kysy hänen mielipidettään että miten jatkatte - anopin kanssa tai ilman anoppia. Hänen tässä on se valita tehtävä.
Kuulostaa kamalata akalta - voimia sinulle!