Ekaluokkalaisen reppu???
Suositelkaa jotain tosi hyvää ja ergonomista reppua tai vinkatkaa, millaisen olette itse ostaneet.
Kommentit (19)
Me ostettiin juuri Haglöfs m-kokoinen. On kyllä vähän reilu, mutta haluan, että jumppakamat ja a4-kokoinen vihko mahtuu kunnolla reppuun.
Poika olisi itse valinnut Lego Ninjago -repun, mutta meni yli budjetin kun maksoi 85 euroa.
Ei ainakaan kånken, mikä tahansa muu. Älkää kasvattako jo pienestä lapsesta massakopiota jolla pitää olla kaikki muotijutut siksi, että ne on "in" ja Jasmiinalla, Jenniinalla ja Diamond-Adessallakin on sellaiset.
Tungen samaan...
Olen isohkolle ekaluokkalaiselle pojalle ostmassa reppua, on valinnut tuon likissä olevan Lego repun, jonka hinta on yli satasen.... Alunperin lupasin, että ostan sen minkä valitsee, koska on ollut kaikenlaista sairautta ja ollut tosi reipas. Kestääköhän tuo minkä verran ja onko muutenkin hyvä hintaansa nähden. Kaikki mielipiteet otan enemmän kuin mielelläni vastaan. Ei päästä nyt reppuja sopvittelemaan, vaan pitää tilata.
Meillä lapsi valitsi annetuista vaihtoehdoista tämän http://fi.sportsdirect.com/adidas-verse-mini-backpack-713023?colcode=71…
Vierailija kirjoitti:
Tungen samaan...
Olen isohkolle ekaluokkalaiselle pojalle ostmassa reppua, on valinnut tuon likissä olevan Lego repun, jonka hinta on yli satasen.... Alunperin lupasin, että ostan sen minkä valitsee, koska on ollut kaikenlaista sairautta ja ollut tosi reipas. Kestääköhän tuo minkä verran ja onko muutenkin hyvä hintaansa nähden. Kaikki mielipiteet otan enemmän kuin mielelläni vastaan. Ei päästä nyt reppuja sopvittelemaan, vaan pitää tilata.
Legot oli hyviä selässä ja laadukkaita. Tuosta jumppakamapussista plussaa. Mutta omasta mielestäni silti överi hintainen, kun on useampi reppu ostettavana.
Vierailija kirjoitti:
Tungen samaan...
Mun pojalle tuo olisi aivan liian iso reppu. Me mittailtiin ja soviteltiin mun ja miehen reppuja lapselle ja tultiin tulokseen, että tuo ylle linkattu adidas on hyvän kokoinen. Tilattiin juurikin sportsdirect.comista. Lapsi sai valita noista hyvän kokoisista repuista sen itseään miellyttävän ja valitsi tuon adidaksen. Onkohan lähes kaikilla muilla nyt sitten joku lego / star wars reppu? Oltais tietysti sellainenkin voitu ostaa, jos sopivan kokoinen olisi tullut vastaan.
Kiitos vastauksista ♥
Kuinkahan kauan lapsille kelpaa nuo hahmo reput, ettei mene ihan heti sitten vaihtoon?
t. 6
Se vähän riippuu. Meidän lapset haluaa joka vuosi uuden repun ja ollaan tähän suostuttu.
Viimeksi lähetin mun miehen reppuostoksille ja hän osti pojallemme järjettömän ison vaellusrepun?! Olin tosi vihainen, reppu oli hirveän kokoinen pikkumiehen selässä. Oli pakko käydä itse lähteä pojan mukaan ostamaan uusi reppu. :D
Meillä nyt tokaluokan aloittava pitkä poika halusi vuosi sitten DC-repun. Ostettiin niistä keskihintainen, n. 60€ maksanut. Oli todella hyvä ja ergonominen ja edelleen vuoden käytön jälkeen ihan uudenveroisessa kunnossa. Eikä ole kyllästynyt.
Eka-tokaluokkalaisen koulutavarat ei vielä paljoa paina, sillä olen antanut valita ihan niistä marketin prinsessakuvaisista mieluisan. Sitten panostetaan ergonomiaan ja kestävyyteen kun kirjoja alkaa olla oikeasti kuljetuksessa.
Lisää galluppia, mitä olette ostaneet
Meidän ekaluokkalainen ilmoitti, ettei ainakaan halua mitään star wars/spiderman/ninjago -reppua, vaan jonkin kivakuosisen/yksivärisen, näytti lukemastaan lehdestä mieluisia. A4-kokoinen kulmalukkokansio pitää reppuun mahtua, lippua ja lappua tulee koululta kuitenkin, vaikka kuinka olis wilma käytössä. Ja hyvät, tukevat olkaimet, kirjojen lisäksi kannetaan liikuntavarusteita yms. Ja jos ei ylimääräiset, päivän mittaan riisutut vaatteet mahdu helposti reppuun, ne "unohtuvat" naulakkoon. En tohtisi ostaa lapselle reppua sovittamatta, tuskin itsellenikään.
Kiitos vastauksista, toivottavasti vielä muutkin vastaavat!
Itselleni reppuasia on ihan uusi. En ole ehtinyt yhtään perehtyä asiaan ja ostoksille pitäisi pian ehtiä..
Koulumatkaa on noin 1km ja sen lapsi kulkee kävellen. Mietin sen takia ergonomisia ominaisuuksia, täytyy reppuun varmaan mahtua jumppakamat, joskus luistimetkin tai uimakamat? Tuo kulmalukkokansiovinkki oli hyvä, en olisi tullut ajatelleeksi.
Pitäisikö repussa olla kiristys rinnan kohdalla, varmaan helpottaisi kantamista?
Ap
Lego Ninjago ostettiin viime viikolla meidän pojalle. Näytti mukavalle selässä.
En uskalla sanoa.