Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisit vielä kehtaa valittaa palkasta

Vierailija
29.07.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001229274.html

Potkut vaan tuollaisille valittaville poliiseille. Jos tuollainen palkka ei riitä tuollaisesta perustyöstä niin menkööt sitten vaikka kaupan kassalle.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulette vielä itkemään poliisien perään, kun käy niin kuin Ruotsissa.

Suomalaisten poliisien perään en koskaan. Mielummin anarkia kuin suomalainen poliisivaltio.

Kuka anarkistipanarkisti siellä vikisee? Olisko mukava päästä ryöstelemään tavaraa vapaasti? :D

Vierailija
42/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisi etsi mitään irtoraajoja mistään ellei ole murha kyseessä. Joku junan alle jääneen osat siivoaa ihan muu kuin poliisi.

Peruspoliisi ei kerro yhtään mitään kenellekkään. Sen tekee rikospoliisi. Hekään eivät todellakaan tule kenenkään kotiin vaan nykyään soittavat. Se on katsos sitä tehostamista.[/quote]

Kyllä se vaan on juuru se peruspoliisi, joka etsii irtoraajoja ja vie kuolinviestit. Jos ei ole mitään käsitystä asiasta, niin vähän turhan esittää jotain omassa päässä keksittyä faktatietoa. Ei niissä poliisit-sarjoissa näytetä ihan kaikkea :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ota noita lukuja tosissaan, koska samanlaisia joskus esitetään sairaanhoitajien tuloista. Olen erikoissairaanhoitaja urani huipulla ja peruspalkkani kaikkineen on about 2600€. Teen siis päivätöitä. Jaksan aina ihmetellä, mistä niitä lukuja nyhdetään.

Poliisit tekee muutakin kuin päivätyötä. Kyse on kokonaisansiosta eikä peruspalkasta. Tee kolmivuoroa ja viikonloppuja niin omakin palkkasi nousee.

Vierailija
44/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa uutisessa sanotaan, että työmäärä olisi lisääntynyt? Eihän se ole mahdollista.

Vierailija
45/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä hinnalla myisit itse nahkasi hakattavaksi ja tapettavaksi?

Nyt kipin kapin pyrkimään Poliisi ammattikorkeakouluun. Jospa aloittajakin pääsisi poliisiksi palstalta kadehtimasta ja lorvimasta.

Vierailija
46/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu haloo, terveydenhoitajan palkka on tuosta poliisin palkasta vielä tonni pois..! Kehtaavat valittaa, jumalauta...

Terveydenhoitaja istuu kopissaan päivällä ja punnitsee ja mittaa yhtä asiakasta kerrallaan. Ei ole edes mitään oikeasti sairaanhoidollista vastuuta ja ainakin kouluissa nykyisin edes haavan paikkaus ei kuulu terkkareille, vaan se on opetushenkilökunnan hoidettava oppituntien ohessa. Minun mielestäni ainakin poliisilla ihan pikkuisen eri rasittavuus- ja vaativuusluokan hommaa, yleensä vielä kolmessa vuorossa ja viikonloppuisin.

Vierailija
47/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia valittajia kuin sairaanhoitajat. Muihin töihin vaan jos ei palkka muka riitä.

Vierailija
48/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palkka on kyllä työhön nähden aika pieni.

Vierailija
49/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ota noita lukuja tosissaan, koska samanlaisia joskus esitetään sairaanhoitajien tuloista. Olen erikoissairaanhoitaja urani huipulla ja peruspalkkani kaikkineen on about 2600€. Teen siis päivätöitä. Jaksan aina ihmetellä, mistä niitä lukuja nyhdetään.

Poliisit tekee muutakin kuin päivätyötä. Kyse on kokonaisansiosta eikä peruspalkasta. Tee kolmivuoroa ja viikonloppuja niin omakin palkkasi nousee.

Älä nyt mammalle vaan puhu mitään kokonaisansioista. Ei hän sitä kuitenkaan ymmärrä.

Vierailija
50/52 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiopistosta tehtiin keinotekoisesti amk. Nyt nuo suorittavaa työtä tekevät pikkuvirkamiehet kuvittelevst olevansa akateemisia. Ihan kuten sairaanhoitajat. Mitä vaaroihin tulee niin palomiehet tai ammattisukeltajat tekevät työtä jossa on suurempi riski onnettomuuteen.

Vierailija
51/52 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluaisin opiskella poliisiksi, mutta ei tuolla palkalla elä lahjakas ihminen. Nykyisellään olen rakennustarkastaja, liksa 4100e/k ja lisineen. Pitäisi päästä suoraan esim. ylikonstaapeliksi niin olisi palkkataso siedettävä.

Järjestyspuolen poliisina nyt ei kummosia älynlahjoja vaadita, mutta on tuolla varmasti niitäkin tehtäviä joihin halutaan sellaiset tyypit jotka ovat olleet paikalla kun on älyä jaettu. 

Vierailija
52/52 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No olisiko vaikka niistä kokonaisansioista.

Oma peruspalkkani opettajana on noin 3000€/kk, eikä se muutu siitä miksikään. Käytännössä tuo on kuitenkin vähemmän kuin nettopalkkani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä