Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lesbot tunnistaa toisensa? Täällä aina sanotaan kuinka ette vaan tunnista meitä jotka näytämme taviksilta

Vierailija
29.07.2016 |

Teettekö paljon virhearvioita eli ihastutte ja yritätte iskeä heteroa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskaltanut iskeä ketään :(

Vierailija
2/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää, kun juuri siinä ennen sitä "iskemisvaihetta" katseet kohtaa ja toisen silmissä näkee sen kiinnostuksen vilahduksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tietää, kun juuri siinä ennen sitä "iskemisvaihetta" katseet kohtaa ja toisen silmissä näkee sen kiinnostuksen vilahduksen.

Miten se on mahdollista, eihän heteroilla ole noin.

Vierailija
4/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sano kertan yks bi tuttu, että musta lähtee lesbovipat. En sitten tiedä, mitä ne on. Ihan hetero kuitenkin oon. Ja ulkonäöltäni olen pitkätukkainen ja tykkään pukeutua naisellisesti.

Vierailija
5/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se heteroillakin.

Tai siis. Tavallaanhan tällä tavalla tunnistaa "ne lesbot/heterot, joista itse kiinnostuu ja jotka voisi kiinnostua minusta" kaikkien niiden muiden ihmisten joukosta, joiden seksuaalisella suuntauksella ei ole väliä, koska molemminpuolista kiinnostusta ei syntyisi kuitenkaan.

Vierailija
6/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ainakin tietää jos harrastaa roller derbyä.

Vierailija
7/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ainakin tietää jos harrastaa roller derbyä.

Tai jos on asfalttihommissa.

8/33 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

..

Vierailija
9/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä missään kadulla ohikulkiessa ihastu. Se tapahtuu tutustuessa & keskustellessa. Ja flirttailtaessa puolin ja toisin.

Jos mietin jostakusta, onko vai ei, kiinnitän huomiota seuraavaan:

- onko lyhyet kynnet

- puhuuko sukupuolineutraalisti "puoliso", "exät" jne (ja jos sanoo naispuolista ystävää tyttöystäväksi on takuulla hetero)

- onko jotain sateenkaariavaimenperää tms

- mihin katse eksyy

- kuinka paljon homo- ja erityisesti lesbokavereita hänellä on fb:ssa.

- tykkääkö fb:ssa sateenkaarevista sivuista

Vierailija
10/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sano kertan yks bi tuttu, että musta lähtee lesbovipat. En sitten tiedä, mitä ne on. Ihan hetero kuitenkin oon. Ja ulkonäöltäni olen pitkätukkainen ja tykkään pukeutua naisellisesti.

Luultavasti projisointia. Oli susta kiinnostunut.

Vierailija
11/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on. Vai luuletko sä että kaikki heterot on automaattisesti kiinnostuneita toisistaan? Kyllä mä erotan ihan selvästi, onko mitään kiinnostusta ilmassa vai ei.

Vierailija
12/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mä missään kadulla ohikulkiessa ihastu. Se tapahtuu tutustuessa & keskustellessa. Ja flirttailtaessa puolin ja toisin.

- onko lyhyet kynnet

- puhuuko sukupuolineutraalisti "puoliso", "exät" jne (ja jos sanoo naispuolista ystävää tyttöystäväksi on takuulla hetero)

- mihin katse eksyy

Voi ei, olen lesbo heteromies. :D Paitsi en käytä facebookia.

No ei vaan, varmasti tässäkin asiassa on omat kikkansa, kuten lainaamassani viestissä jo listattiin. Silti jotenkin hämmentävää, kun opiskellessani katselin sivusta kun lesboystäväni "käännytti" toista luokkaa käyvän, joka ei siis omien sanojensa mukaan koskaan uskonut että voisi olla suhteessa naisen kanssa. Kuitenkin hyvin nopeasti tutustuttuaan olivat jo kimpassa. Ja toinen tapaus, jossa hyvin "heterola" vaikuttava ystäväni retkahti yhteen lesboon, myöskin aika nopeasti tutustumisen jälkeen. Ja kun on kuullut, miten joku tuttavalesbo on vaan vienyt jonkun kaverinkaverin äidin baarin vessaan vehtailemaan yms.

Ihme juttuja, mutta eipä näitä varmaan täysin voi ymmärtää, ellei olisi itse lesbo. Tai vaihtoehtoisesti homo, varmaan samankaltaisia kikkoja heilläkin. Vaikka tuntuu, että omaan silmään on helpompi tunnistaa homo kun lesbo. 

Vierailija
13/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet kynnet😮 Mitä hittoa? Onko kaikki hoitoalan ihmiset ja ruoka-aloilla työskentelevät lepakoita ? Olen itse myös kiinnostunut Roller Derbystä lajina. En ollut ymmärtänyt että sen ovat lesbot varanneet itselleen?! Saako hetero harrastaa sitä? Entäs jos on sivukaljua ja shokkivärejä? Lesbo? Kummallisia yleistyksiä taas😮

Vierailija
14/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lepata kirjoitti:

Lyhyet kynnet😮 Mitä hittoa? Onko kaikki hoitoalan ihmiset ja ruoka-aloilla työskentelevät lepakoita ? Olen itse myös kiinnostunut Roller Derbystä lajina. En ollut ymmärtänyt että sen ovat lesbot varanneet itselleen?! Saako hetero harrastaa sitä? Entäs jos on sivukaljua ja shokkivärejä? Lesbo? Kummallisia yleistyksiä taas😮

On niitä lesbon näköisiä heteroitakin, mutta tosi harvassa. Ja sitt tietty heteron näköisiä lesboja, heitä on nykyään todella paljon.

Vierailija
15/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet kynnet joskus ja kielilävis.

Vierailija
16/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse tuijottele mitään kynsien pituutta, ei sellinen mitään kerro. Itse tarkkailen ns. habitusta, että millainen ihminen on ja sen lisäksi hänen käytöstään, eli etsin alitajuisesti niitä katseita ja eleitä. Mulla on aika hyvä tutka ollut aina, jostain syystä jo alle 10-vuotiaana kaveripiirissä oli paljon myöhemmin homo- tai biseksuaaleiksi itsensä mieltäneitä. Nykyäänkin kaveripiirissä korostuvat vähemmistöseksuaalit.

Olen itse naisellinen bi ja osin naisellisesta "heteromaisesta" lookista johtuen olen itse se joka tekee aloitteet samaa sukupuolta kohtaan. Tyttöystäväni on lesbo ja hänen tutkansa on harvinaisen huono, välillä me naureskellaan tälle :D Hänet on aina isketty/flirtti on alkanut aina toisen aloitteesta, sillä hän ei erota naisellisesti pukeutuvia tapauksia tavan heteroista. Tyttöystäväni kyllä henkii hölmömmillekin lesboviboja semisti jätkämäisen pukeutumisen ja juuri sen habituksen kautta.

Mulla on myös yksi lesbokaveri, joka on aina iskenyt "heteronaisia" (eli sellaisia jotka ovat mieltäneet itsensä vain heteroiksi) tyttöystävikseen ja tämä on tapahtunut jo kolmesti. Siihen tarvitaan jo erittäin herkän tutkan lisäksi rutkasti karismaa, rohkeutta ja vähän röyhkeää itsevarmuuttakin, että tuollainen onnistuu. Viimeisimmän kanssa ovatkin olleet jo pitkään yhdessä ja menivät juuri kihloihin.

Mulle ne katseet ja vibat kertovat eniten toisten seksuaalisesta suuntautumisesta. Kerran taisin yllättyä, kun lähipiirissä ollut naisellinen gootti olikin bi. Asia paljastui, kun juttelimme parisuhteistamme. Hänen kohdallaan epäilen hänen olleen liian samankaltainen kuin mitä itse olen, eli todella "välinpitämättömästi" avoin, hankala selittää. Itse voin puhua ihan mistä tahansa maan ja taivaan välistä ja yhtälailla tehdä haluamiani juttuja (myös niitä hulluja ja erikoisia) ilman ujostelua tai muita vastaavanlaisia tunteita. Tätä yhtä tapausta lukuunottamatta koen tunnistavani hyvin vähemmistöseksuaalit heteroista.

Vierailija
17/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukasta? Miesmäinen olemus?

Vierailija
18/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä seksuaalisuutta voi päätellä päältäpäin, se on vaan se tunne kun kemiat kohtaavat (heteroilla ihan samanlainen).

Sarjaihastujia, jotka hätiköiden erehtyvät muiden lähettämistä "viboista", tuntuu olevan enemmän heteroissa. Meidät on opetettu ajattelemaan niin että seksuaalivähemmistöjen iskuyritykset koetaan loukkaavana, joten he ovat enemmän varuillaan kenelle flirttailevat.

Vierailija
19/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi haluaisin ihastua umpiheteroon? Siinä vain satuttaa itsensä.

Vierailija
20/33 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- onko lyhyet kynnet

- mihin katse eksyy

Voi ei, olen lesbo heteromies. :D Paitsi en käytä facebookia.

No ei vaan, varmasti tässäkin asiassa on omat kikkansa, kuten lainaamassani viestissä jo listattiin. Silti jotenkin hämmentävää, kun opiskellessani katselin sivusta kun lesboystäväni "käännytti" toista luokkaa käyvän, joka ei siis omien sanojensa mukaan koskaan uskonut että voisi olla suhteessa naisen kanssa. Kuitenkin hyvin nopeasti tutustuttuaan olivat jo kimpassa. Ja toinen tapaus, jossa hyvin "heterola" vaikuttava ystäväni retkahti yhteen lesboon, myöskin aika nopeasti tutustumisen jälkeen. Ja kun on kuullut, miten joku tuttavalesbo on vaan vienyt jonkun kaverinkaverin äidin baarin vessaan vehtailemaan yms.

Ihme juttuja, mutta eipä näitä varmaan täysin voi ymmärtää, ellei olisi itse lesbo. Tai vaihtoehtoisesti homo, varmaan samankaltaisia kikkoja heilläkin. Vaikka tuntuu, että omaan silmään on helpompi tunnistaa homo kun lesbo. 

Voi jeesus. Oletko koskaan kuullut biseksuaalisuudesta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi