seksitön seksielämä
Muijasta tullut ihmeen estoinen ja jotenkin vaikea, ei edes halua näyttäytyä alasti, seksiä saa joskus säälistä, pimeässä peiton alla, silloinkaan käsiä ei saa viedä navan ja polvien väliselle alueelle ym. Kulli on ällöttävä ym.ym.
Aina sama lusikka asento,mikään muu ei käy, takaapäin ei todellakaan kun näen sen perseen.
No nyt sitten hankin sellaisen ihan pienen perätulpan missä on tuuhea pitkä ketunhäntä, ajattelin vaihtelua, piristystä ja olisi todella kiihottava kun kulkisi tuon hännän kanssa, kävisi sängylle ja saisin sitten penetroitua takaapäin.
Arvatkaa miten kävi? Juuri niin, olen pervo sika enkä saa kuulema ikinä enää seksiä tai edes koskea muijaan.
Oliko tuo nyt niin kauhea juttu? Muija on kuitenkin antanut exien pistellä B-rappuun ja minua ei taas mitkään anaalijutut kiinnosta yhtään ja olenkin perseneitsyt.
Mitä tässä nyt oikein pitäisi tehdä?
Kommentit (7)
Tuollainen ketunhäntä on tosi hauska seksilelu. Hyvää yritystä, ap. Harmi, jos naisesi ei lähde tuohon mukaan. Ehdota rohkeasti vaikka seksiterapeutin tapaamista, niin saatte asioista puhuttua avoimesti.
Siis sun naisella on joku esto päällä ja ostat sille jonkun persetapin hännällä. Ei sitten tullut yhtään hienovaraisempi lähestymistapa mieleen?
Ainoa oikea tapa toimia on nyt pistää se häntä omaan perseeseen ja pyytää anteeksi! Se niinkö alkajaisiksi ja sitten juttelette missä vika.
Pitäiskö etsiä uusi muija?
Jos on muiden kanssa tehnyt vaikka mitä ja sinun kanssa ei mitään, eikö se ole aika selvä tilanne, mitä hän oikeasti ajattelee sinusta? Tänne tulee sitten AV-mammoja vaikka mitä väittämään, voi olla traumoja existä, ihmiset muuttu, oletko puhunut, diipadaapa, mutta käytä nyt omaa järkeä.
Olet hänelle elättäjä tai turva, ehkä kulissi, mutta et ainakaan ole rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö etsiä uusi muija?
Jos on muiden kanssa tehnyt vaikka mitä ja sinun kanssa ei mitään, eikö se ole aika selvä tilanne, mitä hän oikeasti ajattelee sinusta? Tänne tulee sitten AV-mammoja vaikka mitä väittämään, voi olla traumoja existä, ihmiset muuttu, oletko puhunut, diipadaapa, mutta käytä nyt omaa järkeä.
Olet hänelle elättäjä tai turva, ehkä kulissi, mutta et ainakaan ole rakastaja.
Joo, se taitaa olla karu totuus, 1v lapsen saanin jälkeen alkanut tuo paska käytös, itse sanoo vain muuttuneensa.
Mistähän uuden miijan löytäisi.
revi se tukasta kammariin ja näytä kuka määrää.
Sori, mutta mä nauraisin itseni kuoliaaksi jos äijä raahaisi jonkun helvetin hännän näytille :D
Mutta vakavissaan, hirveä tilannehan tuo on. Veikkaan, että naisella on nyt joku tosi paha itsetunto-ongelma. Muuttuiko kroppa paljon kun sai lapsen? Selluliitti, raskausarvet, roikkuva nahka jne voi olla hirveä paikka. Pakkohan tuo on selvittää, ei ole sinua kohtaan reilua eikä varmasti kivaa vaimollekaan.
Keskustelua, keskustelua