Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aina käy näin, että kun tullaan reissusta

terveisiä sotkulasta
28.07.2016 |

ja on hirveästi reissukamojen & tuliaisten purkamista + perus-kotihommat päälle, niin tämä homma levähtää ihan käsiin itsellä & lopulta en enää tiedä mistä aloittaa kaaoksen raivuu ja purkaminen?

Nytkin on tehhnyt vähän sitä sun tätä tässä kolmen päivän aikana, mutta siistiä täällä ei ole vieläkään. Täällä on edelleen aivan KARMEA KAAOS. Ja itseltäkin alkaa vähin erin pinna menemään, tämän sotkun keskellä.

Arggggghhhhhh........

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmasti ihan tavallista :) Meilläkin lojuu matkalaukut usein lattialla pitkään. Miksi - en tiedä.

Vierailija
2/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta kun täällä on ihan hirveän sotkuista ja kaaos on kamala.   Perus-kotihommatkin ovat ihan levällään.  Likaisia astioita pitkin pöytiä ja yksi erä vasta puhtaana koneessa purkua odottamassa.  Pöytätasoilla kanssa yhtä sun toista reissutavaraa.  Samoiten lattioilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla siivoa koti ennen reissuun lähtöä. Kun kotiudut, keräät pyykit kasaan ja alat pesemään.

Vierailija
4/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla siivoa koti ennen reissuun lähtöä. Kun kotiudut, keräät pyykit kasaan ja alat pesemään.

Mä yritän aina ainakin vähän järjestellä ennen lähtöä, mutta siivoamaan en kyllä yleensä ehdi. Nyt, kun ollaan jatkuvasti menossa tai tulossa, jäävät siivoukset kyllä melkoisen retuperälle.

Vierailija
5/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa lähtiessä tip-top. Palatessa parin tunnin puristus. Lajittele ensimmäisenä pyykit ja sitten pesukone laulamaan ja loput pyykit pyykkikoreihin. Tyhjennä laukuista tämän jälkeen puhtaat vaatteet kaappeihin ja muut tavarat. Laukut paikoilleen ja kämppä taas kunnossa 😊 Nimimerkillä eilen 2,5vkon reissulta palattu, kassit purettu ja uudelleen pakattu ja taas menossa. 3 koneellista pyykkiä pesty.

Vierailija
6/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa, minä aina puran tehokkaasti laukut, pesukone pyörimään ja eihän siihen mene kuin max. tunti. Ihme uusavutonta porukkaa taas.

Vierailija
7/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan ennen matkallelähtöä, mutta silti käy noin kuin ap:lle. Johtuu siitä, että olen aina koomaväsymyksessä kun tulen takaisin (en nuku kunnolla vieraissa paikoissa) enkä jaksa alkaa järjestelemään heti paluun jälkeen. Eka päivä menee väsymyksessä ja toisena päivänä vasta saa pyykkikoneet pyörimään jne.

Vierailija
8/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaa, minä aina puran tehokkaasti laukut, pesukone pyörimään ja eihän siihen mene kuin max. tunti. Ihme uusavutonta porukkaa taas.

Voi sinua höpönassua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä