Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla voisi olla? Koko ajan mm. kuuma, hikoilua, päänsärkyä..

Plöh
28.07.2016 |

Nyt ollut viitisen päivää koko ajan kuuma, hikoiluttaa (yhtenä yönä heräsin hiestä märkänä), päätä särkee, ei jaksa keskittyä mihinkään, ja vatsa hieman kipeä eikä tee mieli syödä mitään (olen syönyt väkisin).

Ihan voimaton olo.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöhalvaus

Vierailija
2/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, niin käy tarkistuttamassa tulehdusarvot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukka.

Vierailija
4/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 1; Oon kyllä juonu paljon (aiemmi meni yli 3litraa pvässä vaikken tehny mitään, vähensin määrää ko anoppi sano että juon liikaa), ja oon käyny viilentämässä itteäni kylmällä vedellä vähän väliä.

Vierailija 2; Joku tulehdus jylläis? Kuumetta ei oo, pient lämpöilyä ollu.

Vierailija 3; En usko nestehukkaan koska kittasin yli 3l päivässä eiliseen asti.

-ap

Vierailija
5/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika turhaa täällä asiasta kysellä. Ihmiset lähinnä arvailee, joku saattaa jopa osua oikeinkin arvauksessaan. Tuohan nyt voi olla periaatteessa mitä tahansa flunssan ja aivokasvaimen välillä. Pitäisi varmaan käydä lääkärissä, jos tuntuu, että jotain epänormaalia menossa kropassa.

Vierailija
6/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä. Mullakin on kuuma, huono olo ja pää kipeä. 

Tai site vois johtua vaihdevuosista.

Vierailija
7/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma ja kostea, eli painostava ilmanala. Kun juot paljon muista syödä myös jotain suolaista, ei muuten auta vaan tulee naatti olo.

Vierailija
8/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plöh kirjoitti:

Vierailija 1; Oon kyllä juonu paljon (aiemmi meni yli 3litraa pvässä vaikken tehny mitään, vähensin määrää ko anoppi sano että juon liikaa), ja oon käyny viilentämässä itteäni kylmällä vedellä vähän väliä.

Vierailija 3; En usko nestehukkaan koska kittasin yli 3l päivässä eiliseen asti.

-ap

Juomisen paljous ei auta, ellet syö jotain mikä sitoo nestettä. Itse hikoilen helposti ja paljon kuumalla ja joudun lisäämään välillä suolaa juomaveteen. Muutoin tulee juuri kuvailemiasi oireita.

Vierailija
9/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 6; mä oikeen ootan että nää helteet loppuu. Sisällä on liki koko ajan +26.. Hyih. Josko sit auttais olotilaanki ko ilma viilenee.

Vierailija 7; oon syöny ja juonu, oon aika vähäruokainen mut välillä syöny muutaman siivun meetwurstia jos oon juonu todella paljon.

-ap

Vierailija
10/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Plöh kirjoitti:

-ap

Juomisen paljous ei auta, ellet syö jotain mikä sitoo nestettä. Itse hikoilen helposti ja paljon kuumalla ja joudun lisäämään välillä suolaa juomaveteen. Muutoin tulee juuri kuvailemiasi oireita.

Oon syöny ihan normaalisti, mm.puuroa, peruskotiruokaa ja välillä leipääkin. Täytyy tarkkailla, nytkin hikoiluttaa.

-ap

Vierailija
11/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla vaikka kivennäisvettä veden tilalle, jos et suolaa halua juomaveteen laittaa.

Vierailija
12/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Kannattaa kokeilla vaikka kivennäisvettä veden tilalle, jos et suolaa halua juomaveteen laittaa.

Täytyy pyytää miestä tuomaan kivennäisvesiä kaupasta.

Suolavedestä jääny paska maku, ko isoäiti koitti aikoinaan pakottaa lapsenlapsiaan juomaan lämmintä suolavettä. Se maku oli jotain ihan hirvittävää.

-ap

Vierailija
13/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön sipsejä ja juon kokista. Helpottaa huonoa oloa joka johtuu tästä kuumuudesta. Meillon sisällä 28 astetta yötä päivää.

Vierailija
14/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ole kofeiiniyliherkkä?

Vierailija
15/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön sipsejä ja juon kokista. Helpottaa huonoa oloa joka johtuu tästä kuumuudesta. Meillon sisällä 28 astetta yötä päivää.

Mun ei tee mieli sipsejä, muuten niitä popsisin. Meetwursti on kyllä hyvää :D

Vierailija
16/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaasella ilmalla kaikkia hikoiluttaa koko ajan.

Vierailija
17/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ole kofeiiniyliherkkä?

En käytä kofeiinia.

-ap

Vierailija
18/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus tätä oloa ainakin mulle tekee. Sisällä 28 astetta, ulkona 19. Kestää kauan, että kerrostalo viilenee. Kaikki ikkunat on auki.

Vierailija
19/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 16, Sais kyllä viilentyä.. Tuskaa oli jo käyttää koira ulkona ko tuli entistä kuumempi.

Vierailija 18; täällä sisällä 26,3 ja ulkona 23,5. Kerrostalon toiseksi ylin kerros (ylin asuinkerros), ikkunat on enimmäkseen etelään.. Ei enää tän jälkeen kerrostalokämppää, varsinkaan etelänpuoleisilla ikkunoilla.. (Huomannu et ilta-aurinkoon/länteen olevien ikkunoiden huoneistoissa ollu paljon viileempää asua.)

-ap

Vierailija
20/21 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tuollainen olo muutamaa päivää ennen menkkoja. Olen ajatellut, että silloin estrogeeni taso on matalalla.

Kun menkat ohi oloni on taas normaali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän