Vakuutusyhtiöistä
Pyysin tarjouksia erilaisista vakuutuksista toisilta palveluntarjoajilta. Saan joitakin alennuksia IF:iltä jonka asiakas nykyisin olen, mutta esimerkiksi kotivakuutus olisi silti ollut kalliimpi kuin vaikkapa OP:lla. Tosin se olisi kattanut myös matkatavarat, mutta erillisen matkatavaravakuutuksenkin kanssa samalla irtaimiston summalla ja omavastuulla IF olisi hinnakkaampi. Onko näin, olen vuosia luullut että IF olisi verrattain edullinen? Missä hoidatte vakuutuksianne, onko muita suosituksia tai risuja?
Kommentit (4)
Mielestäni IFin palvelutaso ja käsittelyaika on vähentynyt huomattavasti vuosien aikana. Ennen olin heidän asiakkaansa. OP:n asiakaspalvelu pelaa ja keskittämisalennukset suuret.
Kaikki vakuutukset lähitapiolassa, ei huonoa sanottavaa, korvausasiatkin sujuneet moitteetta useaan otteeseen. Vasta kilpailutimme vakuutukset, autoni vakuutusmaksu olisi noussut 500e jos olisin vaihtanut iflle.
Minulla on kaikki vakuutukset olleet IF:llä jo vuosia. Olen kahdesti tarvinnut kotivakuutustani ja en voi kuin kehua kuinka sujuvasti on asiointi sekä korvausten maksu sujunut.