Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES! ratkaise kiistamme: jos tapailet naista ja...

Vierailija
28.07.2016 |

... tulee tilanne, jossa voit joko kieltäytyä tapaamasta naisen perhettä (vanhemmat, sisarukset) tai tavata heidät, mitä valintasi kertoo naiseen sitoutumisestasi?

Kyseessä on siis tilanne, jonka voit hyvin välttää ihan oikealla syyllä, ja naisella ei ole mitään aihetta loukkaantua, paikalle saapumisesi sen sijaan vaatii hieman järjestelyä.

Minun mielestäni (olen tuon miehen naisystävä/ehdokas sellaiseksi) paikalle saapuminen on merkki siitä, että miestä ainakin kiinnostaa enemmän kuin fb-hengessä. Itselleni toisen perheen tapaaminen on aika iso juttu, enkä tosiaan alkaisi antaa sen suuntaista signaalia että kiinnostaa enemmänkin, jos ei kiinnosta => en menisi paikalle. Kaverini mielestä tuosta ei voi päätellä mitään.

Olemme siis tapailleet alle puoli vuotta, viettäneet päiviä yhdessä. Olen myös tavannut miehen perhettä niin ikään sattumalta (joo, tänä kesänä on sattumia riittänyt). Hän esitteli minut myös.

Kysymys kuuluu, kumpi on väärässä? Totta kai ko. mies on se, jolta asia selvitetään, mutta kiinnostaa myös yleisellä tasolla. Itse olen ihan vakavissani kiinnostunut, mutta olen aika hitaasti lämpiävä niin en pidä kiirettä suhteen etenemisellä. Olen itse asiassa suoraan toivonut, että edettäisiin ihan rauhassa ja katseltaisiin, mihin homma etenee ilman erityisiä odotuksia. Nyt niitä alkaa jo olla kaikesta päätellen ainakin itselläni. :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lisää: siis vietämme päiväkausia jomman kumman asunnolla kerrallaan, olemme myös erossa. Kaipaan paljon omaa tilaa niin tämä on paras ratkaisu, mies on onneksi hyvin samanhenkinen. 

Vierailija
2/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti tylsältä, joten en lukenut.

T: mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on oikeassa. On paljon ihmisiä, joiden omat sukulaisuussuhteet ovat viileät tai olemattomat eivätkä he pidä näitä ihmissuhteita sen kummempina kuin naapuruussuhteita tai työkavereitakaan. Heille siis sukulaisten tapaaminen ei ole merkki yhtään mistään. Pitää siis ensin tietää, kuuluuko mies tähän ryhmään vai niihin, jotka vievät suvun eteen naisen vasta sitten, kun ovat serustelun suhteen vakavissaan. 

Vierailija
4/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti tylsältä, joten en lukenut.

T: mies

Ihanaa, että kuitenkin vastasit, aika paljon vaivannäköä. <3

ap

Vierailija
5/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en lukenut. Jos saa noin pitkän tekstin aikaan niinkin yksinkertaisista asioista kuin ihmissuhteista, on automaattisesti väärässä.

Vierailija
6/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverisi on oikeassa. On paljon ihmisiä, joiden omat sukulaisuussuhteet ovat viileät tai olemattomat eivätkä he pidä näitä ihmissuhteita sen kummempina kuin naapuruussuhteita tai työkavereitakaan. Heille siis sukulaisten tapaaminen ei ole merkki yhtään mistään. Pitää siis ensin tietää, kuuluuko mies tähän ryhmään vai niihin, jotka vievät suvun eteen naisen vasta sitten, kun ovat serustelun suhteen vakavissaan. 

+1.

M43

Vierailija
7/7 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en lukenut. Jos saa noin pitkän tekstin aikaan niinkin yksinkertaisista asioista kuin ihmissuhteista, on automaattisesti väärässä.

Joo, kyllä se mies sitten ilmoittaa jos tykkäämisen määrässä tai laadussa tapahtuu jotain parisuhteen kannalta oleellisia muutoksia. Ei niitä tarvitse erikseen vatvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi