Kuka on nuorimpana lapsen saanut ihminen lähipiirissäsi?
En nyt tosta otsikosta tiedä, en jaksa ajatella kuulostaako toi järkevältä 😂
Mun serkku sai 20 vuotiaana lapsen. Sen nuorempana ei oo kukaan lähisuvussa/lähipiirissä saanutkaan.
Kommentit (30)
Serkkuni sai 23-vuotiaana. Oli käynyt jo lukion ja amk:in (terveydenhoitaja).
Yksi ystävä sai 20-21-vuotiaana, en muista ihan tarkkaan. En siis tuntenut häntä silloin, hän on n. 15 vuotta minua vanhempi.
Äitini oli 24-vuotias, kun synnytti isosiskoni.
Serkkuni äiti oli 18 v serkun syntyessä.
Äitini, 25 v., oli silloin jo yliopistotutkinnon tehnyt.
Ystävillä, kavereilla, opiskelukavereilla eikä oikeastaan kellään, jonka kanssa olen tekemisissä, ole vielä lapsia, vaikka olen jo 25... Yksi vanha ala-astekaveri on saanut lapsen parikymppisenä, mutta ei kyllä olla nähty yläasteen jälkeen :D hassua, ehkä niitä kohta alkaa tulla. Niin tai joo, olihan mun isoäiti 17, kun mun äiti syntyi. Mutta aika oli silloin tietty vähän toinen. :)
Ystävä 19-vuotiaana. Jäi vielä yksinhuoltajaksi toisen lapsen synnyttyä. Hyvin on kasvattanut lapsensa, fiksuja teinejä molemmat.
Toinen mummoni sai esikoisensa 21-vuotiaana. Nuoremmista sukupolvista veljentyttäreni, joka sai vauvan 25-vuotiaana.
Mummoni mun oli 18, kun äitini syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki isovanhemmatkin oli vanhempia?
13 vuotiaana Äitini synnytti minut
Tutun pikkusisko sai 15 tai 16vnä... Mahto olla vanhemmat ylpeitä. Lähipiiristä tulee mieleen vaan mummo joka oli joku 24v kun äiti syntyi.
Tätini ehti just täyttää 16 ennenkuin sai ekan lapsen.
Tuo yliopistotutkinto oli tärkee tieto. :D
Vierailija kirjoitti:
Pikkuserkkuni tyttöystävä (sitttemin vaimo) oli 15 v, kun heidän esikoisensa syntyi. Pikkuserkkuni oli 18 v. Menivät naimisiin, kun tuli luvalliseksi, taisi olla siihen aikaan, että nainen sai mennä naimisin vanhempien luvalla, kun on 17. (hassua) Toinen lapsikin heille syntyi. Ovat olleet nyt yhdessä n. 30 v. Lapsetkin ihan "normaaleja", vanhemmilla hyvät ammatit.
Mummoni oli 16v , äitini 18v ja itse 19 kun sain ensimmäisen lapseni. Suvussa on tehty lapset nuorena, samoin kuoltu nuorena. Jos elää yli 45-vuotiaaksi, niin hyvin menee!
Serkkuni 15.