Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

/\/\/\ENSIKOT keskiviikkona/\/\/\

01.03.2006 |

Joudampa tästä pinoa taas aloittelemaan.. Kirjottakaa työ kenellä on asiaa ja uutista enemmän kuin minulla. Jos vaikka tälle päivälle plussa saataisiin jollekin... En muista ketä on piinoissaan. Maanantai oli aika hurja plussapäivä. Ei minun aikana täällä oo kertaakaan kaks ihmistä samana päivänä plussannu. Niitä lisää.

Sunnuntaihin asti pitäs teroja syödä.. Että sekin on kaukana.

Kertokaatte viisaammat, missä vaiheessa terokiertoa kannattaa ruveta tikuttamaan ovista? Siis kun syön sitten kp 15-24 niitä. Tai siis en minä tiiä ees mitä oon selittämässä.. Mutta kun ne progesteronithan auttaa tapahtumaan ovulaation ja sen jälkeen menkat, mutta kun alotan vasta kp15, ni voinko jäädä ovuloimattomaksi kuinka helposti? Ääh.. No kuitenkaan en ensimmäisessä kierrossa tikuta, mutta toiseen ajattelin kaivaa tuolta laatikosta tikkuläjäni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpiäinen, minä en kyllä osaa auttaa sua mitenkään asiassa. Toivottavasti joku tietää asiasta jotain.

Itsellä on tilanne se, että edelleen täti on pysynyt poissa, mutta raskaana en ole. En tosin ole testannut viimeksi kuin tuolloin kp28 ja selvää negaa näytti. Luulen, että en ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan. Eikös sitä voi rauhassa odottaa niin kauan, että jos kahdet menkat ovat jääneet tulematta, mutta raskaana ei ole ja sitten vasta mennä lääkäriin? Ennen pillereitä mulla kierto oli siis jopa 9-48 pvää ja pari vuotta sitten, kun jätin pillerit kokeilumielessä pois niin kierrot oli 38 pvää ja 127 pvää. Kun tuo toinen kierto veny noin pitkäksi niin aloitin pillerit uudelleen ja niillä menkat taas alkoi tulla ajallaan. Kauheinta tässä on se, että niin kauan, kun menkat pysyy poissa, eikä ovulointia tapahdu, ei vauvaakaan tule. Osaisiko joku kommentoida tätä jotenkin?

Raskautumisen sijaan sain kunnon flunssan, silmätulehduksen ja tod.näköisesti hiivatulehduksen! Kummankin noista tulehduksista olen sairastanut n.10 vuotta sitten, joten outoa, että molemmat tulivat yhtä aikaa! Taitaa kroppa olla täysin sekaisin!

Sain eilen mukavan synttärilahjan, kun kirjoitin vuoden loppuun asti kestävän työsopimuksen! Tuntuu todella mukavalta, kun vasta jouluksi valmistuin niin näin pitkän sijaisuuden heti sain.

Plussatkaahan lisää!!!

Hoyt kp 33/(28?)

Vierailija
2/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpiäinen, enpä minäkään tuosta asiasta tiedä mitään, mutta toivotaan kovasti voimia ja jaksamista sinulle! Ei ole reilua kun vauvan kuumeilu muodostuu noin vaikeaksi!

Sama hoytille, koitahan jaksaa! Niin kovin toivoisin teille kaikille plussaa, jotenkin tyhmältä tuntuu itse iloita kun plussa tuntui tulevan vähän liiankin helposti, ja toiset joutuu odottamaan niin kauan...

Hoyt, sinäköhän se olit joka sait työsopparin vuoden loppuun..? Onnea siitä! Sama juttu mulla, olipahan hieno tunne. Mullakin valmistumisesta kuitenkin vasta alle vuosi (sh myös).

Diotima kysyi näkyikö sydän, kyllä meidän koneella ainakin!

Roikun täällä vieläkin hetken ennen o-puolelle siirtymistä, jos sallinette, on niin hatara vieläkin usko että raskaana ollaan. Tosin kovimmat menkkakivut loppui, eilen tuntui vain vähän erilaista repimistä, enemmän " raskausvaivoilta" tuntuvaa kipua. Ja pientä tuhrua näkyi eilen, nyt ei sitäkään enää. Huomenna täytynee vielä testata. Pakko hehkuttaa että oon kyllä ihan onnesta soikeena jos tämä on totta!

Plussaonnea kaikille piinaileville, ainakin Jessica vielä piinaili. Ovisonnea tikuttaville, ja tädinkarkoitustuulia tarvitseville!

Töihin pitäisi lähteä, ei malttais :)

Viipero + Pieni rv 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin taas raapustaa muutaman rivin.. Lähettikö kukaan " ennustaille" sähköpostia?? Lähetin niille molemmille.. Vastaukset oli seuraavat:

MADAM MAMMA: Korttieni mukaan saatte 6 lasta: pojan kesäkuussa v. 2008, tytön lokakuussa v. 2009, pojan heinäkuussa v. 2011, pojan tammikuussa v. 2015, pojan heinäkuussa v. 2018 ja pojan huhtikuussa v. 2021.

ENNUSTAJA ELLI: Sinulle syntyy poika 13.2.2007, poika 12.3.2008, poika 31.1.2012 ja poika 18.12.2014.

Ei noita kannata tosissaan ottaa, mutta kiva " nähä" vähän mitä " ennustajat" ovat mieltä.. Jos tuo Ellin ennustus pitää paikkaansa niin viimeistään kesäkuussa pitäis plussata :) Kumpa mä vaan tästä kierrosta plussaisin :) Nyt menossa kp 10/34 (-43?). Ovulaatilaskurin mukaan olisi ovis joskus 9.-12.3.. Eli niillä main pitää " ahkeroida" . :)

No joo.. Kirjoittelen taas piahkoin!!

:) L.

Vierailija
4/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa tässä rupeaa tottumaan ajatukseen että pieni ihmisenalku tuolla masussa kasvaa... Tulinkin lähettämään teille hurjasti plussasäteitä!!! ++++++++++

Ite olin ennen plussaamista aina kiinnostunu muitten oireista joten aattelin niistä vähän kirjottaa. Oli kyllä niin perinteisiä et aattelin vaan kuvittelevani ne. Eli viikko oviksesta alko mahassa nippailut ja menkkamaiset kivut ja yhtenä päivänä pientä tuhrua. Sehän mun toiveet nosti... sit oli se armoton palelu (joka jatkuu...), jano, rinnat aristi, flunssanen olo... en sitte noihin uskonu ku oli ollu kaikkee aikasemminkin ja täti oli silti tullu. Mut toi tuhru herätti toiveet... ja niin vaan se tarkotti just SITÄ!!

Nyt olo on ihan mainio, pientä oireilua muistutukseksi antaa tuo pieni tuolla...

Että tällasia kuulumisia. Toivottavasti pääsette kaikki pian nauttimaan tästä ihanasta tunteesta! Käyn täällä teitä aina kurkkimassa!

JoJo + Pallero rv 4+6

Vierailija
5/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollu varmaan kuukauden pois linjoilta, kokonaan, ku kotona kone teki tenät ja ollaanki oltu helisemässä ku mikkään ei oo toiminu! Mutta täällä tänään taas!!

Vilkutuksia moolille, kenuhepolle, diolle, Q:lle ja muille tutuille!!

Hienoa, näytti ainakin että amy on päässyt plussaamaan samoin JoJo!! Onneksi olkoon teille!!

Tämä kierto on meillä mennyt ihan luomuna, eikä olla edes yritetty nyt. Ajateltiin vähä vetää henkeä välillä :) Yhtenäkään aamuna en ole lämpöjä mittonu ja kaikki on nyt ihan unohtunu. Täytyy kyllä myöntää että hyvää on tehny omalle päälle ;)

Koulunkin sitten lopetin ja nyt olen saanu olla kotipaikkakunnalla töissä. Ja siihen katosi stressikin. Tuli ihan fyysiset merkit siitä : Koulun lopettamisen aikoihin puhkesi tosi paha angiina, kuumetta oli lähes 40 ja kurkku oli niin ummessa ettei syömään pystyny :( Onneksi sain lähetteen nielurisaleikkaukseen. Ja sen jälkeen tulikin niin paha herpes huuleen että puoli huulta on aivan turvonnu hirveän näköiseksi! Onneksi sekin on paranemaan päin!

Mukavaa kuitenkin että täällä vielä vanhoja tuttuja näkeepi!!!

fio, kp 18

Vierailija
6/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne lämmöt sitten laski eli mitä todennäköisemmin täti tulee perjantaina. =(

Pitää varmaan ottaa ihan nyt sit se asenne että ei mittaile niitä eikä mieti koko asiaa.Pitää ihan taukoa tästä kuumeilusta ja keskittyä johonkin muuhun...

jospa se sitten tulee kun sen on tarkoitus tulla...

Tsemppiä muille piinaajille ja liimaa ja tarrasukkia plussanneille!

Vierailija
7/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollaan ja näin ruokiksen päätteeksi päätin tulla pikaisesti piipahtamaan.. Olikin jo pino kasvanut kivan kokoiseksi:)

hoyt: niin kauan on toivoa kun ei tätsä tule, eli älä nyt vielä luovu toivosta.. Ja onnea työsopparin johdosta!!

).( täällä elellään kp 19/25-37, piinailua eikä mitään muutakaan ei nyt sitten ole sen gynen tarkastuksen johdosta. Jos en ovuloi, niin eipä ole piinailtavaakaan.. Odotan vain että pääsisin seuraavan kiertoon ja eteenpäin. Huhtikuuksi varasin varmuudeksi lääkärin jos ei siihen mennessä ala kroppa toimimaan itsenäisesti. Eli sitä odotellessa. Menkkamaiset kivut alkoi viime pe eli kestäneet jo 6 päivää, onko tietoa mistä moiset kivut voivat johtua. Kun joka päivä alavatsaa " pakottaa" vähän samalla lailla kuin olisi täti tulossa.. Tietoa kaivataan!!!! Kun vielä ei pitäis tädin tulla piiiitkäään aikaan.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille ja ++++++++ säteitä!!!!

Vierailija
8/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös menossa kp19/24-??, ja tänään ilmaantui ensimmäiset menkkamaiset kouristukset.

Lisäksi pientä nipistelyä alavatsassa ollut noin viikon verran.

Pientä toivoa tietysti ilmassa että olisi tärpännyt ja oireet johtuisi siitä, mutta en ole sen kummemmin riehaantunut.

Kovasti tekisi mieli testata, mutta siitä tuskin on tässä vaiheessa mitään sen kummempaa hyötyä, eipä tuo plussaa näyttäisi kumminkaan.

clear bluet jököttää kaapissa odottamassa, mutta ne ei taida olla niitä kaikista herkimpiä, meillä on apteekissa niin huono palvelu etten viitsiny ruveta kyselemään mikä niistä niiden testeistä olisi ehrkin, joten otin sen mitä on varmaan eniten mainostettu.

Vierailija
9/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta vielä piti kysyä että mikä kp?/? testasit?? Olet ehkä sen jossain sanonut, mutta multa mennyt ohi...

Jokos teillä on puut kaadettu ja risut poltettu? Meillä pikkuhiljaa sisätöitä tehdään. Toivottavasti päästäisiis syksyllä muuttamaan=)

Vierailija
10/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoytille kovasti onnea työsopparista! Hienoo varmaan, kun tietää että töitä riittää, eikä tartte stressata sen takia! Ja ties vaikka et ehtis sitten sen jälkeen enempää töitä tekemäänkään, jos plussaisit tässä kevään aikana...

Kiva kuulla Fiosta! Harmi, kun oot sairastellut, mutta onneks alat oleen jo kunnossa!

Tänne tuli muuten täti kylään, joten nyt kp1. Että kyllä se kova pahoinvointi viikonloppuna oli vaan jotain vatsatautia. Dio tais sillon aikasemmin puhuu niistä tiukkojen vaatteiden hankinnasta ja lomamatkojen varaamisesta, että jos ne auttasivat plussaamista. No, täytyy myöntää, että oon kyllä shoppaillu nyt kauheesti ja on mietitty ens talveks myös lapin matkaa. Että oiskohan niistä apua. Nyt on myös aateltu, että muutettas ihan omaan asuntoon. Siinähän tulee sitten kivasti velkaa ja rahanmenoa. Että jospa se haikara sitten tajuais lentää tänne...Pidetään peukkuja!

Aurinkoista keskiviikon jatkoa kaikille rakkaille enskoille! ja tietty plussia vaan lisää!!!

Vierailija
11/11 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt onkin kp17/24