Olin liian "villi" sängyssä - insinöörimies pakeni
Näinkin päin sitten joskus. Suihin otto loppuun asti, syväkurkkuilu ja kaino toivomus persepanosta ja sitomisesta sai tämän sankarin sanomaan "Koen, etten pysty tyydyttämään sua seksuaalisesti".
Voi höh. Muuten oli lupaava. Niin ja akateeminen olen itsekin, ja tuhmempiakin insinöörejä on onneksi tullut tavattua :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hyi sinua tuhmeliini. Olisitpa täällä niin insjööri-setä tekisi sinusta taas kiltin ja säyseän.
Haha aika hot!:D
Pitää löytää oikea mies sitten. Mullakin ois muutama vaatimaton toivomus sitomisesta, pepun piiskaamisesta mustelmille ja kasvoille sylkemisestä ...näin alkuun. Ei vaan kehtaa edes kysyä kun pelästyvät:P
M31 kirjoitti:
Kyllähän tuollainen oksettavaa on, kun toiveissa on sellainen herttainen ja naapurintyttömäinen, sitten alkaa ehdottelemaan persepanoja. Siitä jo tietää, että siellä perseessä on monen muunkin ukon mulkku käynyt. Hyi helevetti!
Mehän ollaan just niitä kaikkeista pahimpia >:)! Sä voit lueskella maitolasin kanssa raamattua, me etitäänkin vähän rankemman sarjan pojuja, ei mitään neitsyt-fiilejä;)
Noloo, mutta mä kiihkoissani kiepsautin miehen lattialle ja se löi päänsä käsipainoon. Se siitä ratsastuksesta.