Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipide Uinoainosta

Vierailija
27.07.2016 |

Itseäni vähän naurattaa tuo, kun valittaa että on niin väsynyt kun on kerran herännyt kello 6, ja täytyy ottaa päikkärit että jaksaa kun on raskas päivä tulossa kuvan muokkaksen parissa:D aika kolahdus tulee olemaan jos joskus oikeisii töihin menee...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vähän naurattaa tuo, kun valittaa että on niin väsynyt kun on kerran herännyt kello 6, ja täytyy ottaa päikkärit että jaksaa kun on raskas päivä tulossa kuvan muokkaksen parissa:D aika kolahdus tulee olemaan jos joskus oikeisii töihin menee...

Vierailija
2/4 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla mentaliteetilla tuskin edes pystyy tavallisiin töihin. Normaali elämä voi osoittautua hänelle varsin ylivoimaiseksi, jos pelkästään yksi "aikainen" herätys ja kuvanmuokkaus vievät kaikki voimat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoh :D minä olen saman ikäinen nainen ja mitäs sitä on tänään tehtykään? No viime yöstä valvoin puolet lapsen kanssa, joka ei kertakaikkiaan meinannut nukahtaa kerran herättyään. Siinä joskus 4 paikkeilla nukahti itkuunsa ja väsymykseensä ja kappas kuuden jälkeen oltiinkin sitten jo kahvia keittelemässä! Sitten siivosin koko talon, lähettiin puistoon ja kauppaan, tultiin tekemään ruokaa ja nyt pieni on päikkäreillä. Nyt menen suihkuun ja hoidan pari duuni juttua, jos sitten vaikka ehtis selän oikasta!

Ainiin olen 32 viikoilla raskaana.

Onneksi mies ei ole tänään koko iltaa töissä, niin pääsen kynsihuoltoon! uino taisi joskus valittaa jopa siitäkin, kun on niin kiireinen päivä, kun kynnet pitää huoltaa :D voi voi...

Vierailija
4/4 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi uino :-D okei en mäkää tykkää herää kuudelta ja aamuherätykset on hirveintä mitä tiedä. Mut joskus on vaan pakko, mut tosiaa vähä erilaiset työt minulla ku Uinolla... Mielellään vaihtaisin paikkaa. Siis työmäärän ja laadun kanssa. En itse työhön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä