Lue keskustelun säännöt.
Mitä tää on? Toukokuussa paikattua hammasta vihloo kun syön/juon kuumaa.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sitä vihloi paikkauksen jälkeen pari viikkoa, sit meni ohi mutta nyt alkoi uudelleen vihloa..
ap
Irronnut paikka, huonosti paikattu hammas, liian korkea paikka tai sitten ei ole mitään syytä ja loppuu aikanaan.
kävin hammaslääkärissäkin näyttämässä mutta ei löytynyt mitään vikaa. Ostin Sensodyne-hammastahnaa ja vihlominen lakkasi.
lakkaa aikanaan.