Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin kotiin kamalassa päänsäryssä kun muut lähtivät rannalle. Leivoin kuitenkin piirakan ja pesin kolme koneellista pyykkiä. Kun muut tulivat kotiin, niin mies sanoi vain

Vierailija
26.07.2016 |

että et sitten laittanut noita tiskejä koneeseen. Kun vastasin, että leivoun kuule täällä piirakan ja pesin pyykkiä kauheassa jysärissä, niin ei vastannut mitään. No menin sitten täyttämään konetta ja mies tuli sanomaan, että sanoin sulle, että ei tarvi täyttää. En vastannut mitään, täytin koneen ja tulin nukkumaan.

Mitäs teidän iltaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Tuliko hyvä piirakka?

Vierailija
2/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri pro.

Vierailija
4/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottanut särkylääkettä ja levännyt?

Pyykinpesussa ei tarvitse paljoa itse tehdä, vasta kun viikkaa kaappiin.

Vierailija
5/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juuri tulossa ongelta kotiin. Vielä veneessä. Mies soutaa ja kaksi lasta ruikuttanut viimesen puoli tuntia että lähetään rantaan. 10kalaa saaliina. Kotiin uimaan ja saunaan. Yllättävän sopuisasti mennyt tämä päivä:)

Vierailija
6/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä leivot ja peset pyykkejä jos on kova päänsärky? Olisit levännyt. Ehkä mies ajatteli ettei sinulla voi koskea kovasti päähän jos pystyt tekemään kaikenlaista. Alapeukut welcome.

Vierailija
7/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt saa ukko piirakkaa.

Vierailija
9/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä leivot ja peset pyykkejä jos on kova päänsärky? Olisit levännyt. Ehkä mies ajatteli ettei sinulla voi koskea kovasti päähän jos pystyt tekemään kaikenlaista. Alapeukut welcome.

Koska tiesin, että olisi vänissyt niistä pyykeistä jos en olisi pessyt. Ja piirakkaan tarkoitetut marjat olivat menossa vanhoiksi (no olishan me tietysti voinut heittää pakkaseen...). Ja lepäilinkin osan ajasta.

Juu ja tuli hyvä piirakka.

Ap

Vierailija
10/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tiesin, että olisi vänissyt niistä pyykeistä jos en olisi pessyt. Ja piirakkaan tarkoitetut marjat olivat menossa vanhoiksi (no olishan me tietysti voinut heittää pakkaseen...). Ja lepäilinkin osan ajasta.

Ap

Et tiedä kyllä päänsärystä mitään jos tollasia pystyt hommailee.

Vierailija
11/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellotitko kauan kesti täyttö? Ps. Miksi ihmeessä joku lukee tätä palstaa onkiretkellä lasten kanssa..? Jotain rajaa nyt kännyriippuvuuteen

Vierailija
12/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ottanut särkylääkettä ja levännyt?

Pyykinpesussa ei tarvitse paljoa itse tehdä, vasta kun viikkaa kaappiin.

Otin maksimit ibuprofeenia ja parasetamolia jo aiemmin päivällä, mutta eipä ne paljon auta. Kohta voi ottaa uuden satsin. No joo, konehan se pesee, mutta pitää ne kuitenkin ripustaa kuivumaan (vein nyt ulos, koska sisällä ei ole tilaa kuivua kolmelle koneelliselle kerrallaan) ja hain pois kun kuivuivat. Ei tuo muuten ole homma eikä mikään, mutta päänsäryssä ikävää.

Ap

Vierailija
13/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit nukkumaan? Tarkoitit siis, että tuli av:lle tilittämään?

Vierailija
14/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et tiedä kyllä päänsärystä mitään jos tollasia pystyt hommailee.

:D Päänsärkyä taitaa olla eri asteista. Ja toiset kestävät paremmin kuin toiset. Ei tässä mistään migreenistä puhuttukaan.

Vierailija
15/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä uintireissu jos kolme koneellista kerkeää pesemään. Vai oliko lyhyitä pikakoneellisia.

Vierailija
16/16 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kipeänä ja on ollut jo vuoden ajan. Hänellä on kovat kivut ja joudun tekemään kaikki kotityöt itse. Ei minua haittaa. Olen tajunnut, että tätä elämä on, olemme toisiamme varten. Kun toinen ei jaksa, toinen tekee. Joskus huvittaa toisten kotityötaistelut. Mitenkähän he selviävät, kun tulee oikeita vaikeuksia? Toivottavasti joku auttaa minua sitten kun minä en jaksa.