Enpä ihmettelisi jos Jeesus tulisi piakkoin
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule vielä. Lue raamattua, siinä kerrotaan milloin tulee. Ensin pitää juutalaisten rakentaa kolmas temppeli ja sitten antikristus häpäisee temppelin, sitten menee vielä jokunen vuosi ja sitten aurinko ja kuu pimenee ja Jeesus tulee. Ei ole vielä edes sitä temppeliä olemassa, niin ei voi vielä tulla.
Temppeli = pankkimafia.
Tossa on tuo kolmas temppeli. Ei oo vielä rakennettu.
Onhan noita jo nyt useampia persesuomalaisissa ja hihhulidemokraateissa.
Vierailija kirjoitti:
Sorry jessen turnee ei tule nyt Suomeen asti. Kävaisee vai Tukholmassa.
Jesse just soitti ja peruutti koko maapalloa koskevan kiertueen. Menee mielummin Marsiin pitämään hauskaa marssilaisten kanssa. Maksavat paremmin ja sieltä saa kuulema ilmaista vinkkuakin vetää kaksin käsin.
Mietippä vaikka miten perseestä elämä oli keskiajalla ja mitä julmuuksia silloin tapahtui. Ei näkynyt Jeesusta.
Onks pakko kun mä en haluu? t Jeesus
Vierailija kirjoitti:
Ei tule vielä. Lue raamattua, siinä kerrotaan milloin tulee. Ensin pitää juutalaisten rakentaa kolmas temppeli ja sitten antikristus häpäisee temppelin, sitten menee vielä jokunen vuosi ja sitten aurinko ja kuu pimenee ja Jeesus tulee. Ei ole vielä edes sitä temppeliä olemassa, niin ei voi vielä tulla.
Elikkä kolme kertaa Jeesus ilmestyy yhteensä. Eka kerta oli silloin kun Hän eli täällä maan päällä ja teki ihmeitä, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, nouse kuolleista ja nousi ylös taivaisiin.
Toisen kerran: seurakunnan ylösotto. Tällöin Jeesus ilmestyy pilvissä seurakuntaa vastaan ja meidät temmataan Hänen kanssaan yläilmoihin. Tässä kohtaa Jeesus ei vielä astu toisen kerran maan päälle.
Jumalan Karitsan ja morsiamen hääateria.
Ja sitten Jeesuksen toinen tulemus, Jeesus astuu maan päälle, Öljymäelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä kolme kertaa Jeesus ilmestyy yhteensä. Eka kerta oli silloin kun Hän eli täällä maan päällä ja teki ihmeitä, ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin, nouse kuolleista ja nousi ylös taivaisiin.
Toisen kerran: seurakunnan ylösotto. Tällöin Jeesus ilmestyy pilvissä seurakuntaa vastaan ja meidät temmataan Hänen kanssaan yläilmoihin. Tässä kohtaa Jeesus ei vielä astu toisen kerran maan päälle.
Jumalan Karitsan ja morsiamen hääateria.
Ja sitten Jeesuksen toinen tulemus, Jeesus astuu maan päälle, Öljymäelle.
Jep ja se toinen kerta tulee vasta 3,5vuotta sen jälkeen kun antikristus häpäisee kolmannen temppelin, jota ei vielä ole edes olemassa.
Minä kyllä ihmettelisin ja suuresti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi moinen hyökkäävä asenne? AP:lla on oikeus omaan uskoonsa, kunnioittakaa sitä. Jos ei pysty keskustelemaan normaalisti vaan on pakko vain pilkata niin eikö voisi jättää kokonaan kommentoimatta?
Mikäli tulee harhojaan yleiselle palstalle horisemaan niin kyllä sitä saakin pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tulee, mutta sitä ennen ihmiset joutuvat kokemaan todella järkyttäviä asioita, jolloin oikeiden kristittyjen usko laitetaan koetukselle. Silloin punnitaan se, kuka todella uskoo Jeesukseen ja kuka ei.
Valaisetko pikkusen lisää jos kerran tiedät miten se usko koetellaan?
Pyydä Jeesukselta anteeksi syntejäsi. Hän vastaa, jos olet vilpitön. Saat anteeksi ja saat rauhan ja tiedon sydämeesi.
Kuinka hän vastaa, ääneenkö suomen kielellä?
Sillä aikaa kun juutalaiset ovat olleet erossa Jumalasta torjumalla Jeesuksen, Jumala on kerännyt väkeä Morsiameen, seurakuntaan. Kun seurakunta on kasassa, Jumala voi taas keskittyä israelilaisiin, omaan valittuun kansaansa.
Tällä hetkellähän srk on suurimmaksi osaksi uskoon tulleita pakanoita, ei-juutalaisia siis. Vaikkakin siellä joukossa on monia Jeesuksen vastaanottaneita uskoontulleita juutalaisia, suurin osa juutalaisista ei kuitenkaan usko nyt Jeesukseen.
10. ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.--1 Tess. 1:10
Me, seurakunta pelastumme tulevasta vihasta.
9. Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, 1 Tess. 5:9
51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen. --seurakunnan ylöstempaus.
16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
Ahdistus http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Mark.13.html
ja viha on heidän osa jotka eivät ole vielä Kristuksen omia (koska ovat Hänet torjuneet tähän asti) mutta moni tulee silti siitäkin joukota pelastumaan: sekä juutalaisia että pakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Sillä aikaa kun juutalaiset ovat olleet erossa Jumalasta torjumalla Jeesuksen, Jumala on kerännyt väkeä Morsiameen, seurakuntaan. Kun seurakunta on kasassa, Jumala voi taas keskittyä israelilaisiin, omaan valittuun kansaansa.
Tällä hetkellähän srk on suurimmaksi osaksi uskoon tulleita pakanoita, ei-juutalaisia siis. Vaikkakin siellä joukossa on monia Jeesuksen vastaanottaneita uskoontulleita juutalaisia, suurin osa juutalaisista ei kuitenkaan usko nyt Jeesukseen.
10. ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.--1 Tess. 1:10
9. Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, 1 Tess. 5:9
51. Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52. yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen. --seurakunnan ylöstempaus.16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.Ahdistus http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Mark.13.html
ja viha on heidän osa jotka eivät ole vielä Kristuksen omia (koska ovat Hänet torjuneet tähän asti) mutta moni tulee silti siitäkin joukota pelastumaan: sekä juutalaisia että pakanoita.
Huom; joudumme kuitenkin koettelemuksen-ajat käymään läpi ja maailman vihan, sekä antikristuksen aikaa ja koettelemuksia ennen ylöstempausta. Sitten Jumala kaataa vihansa maljat maailman päälle ja sitä emme uskovaiset enää joudu kärsimään, vaan ennen sitä meidät temmataan pois täältä (jos edes selviämme hengissä sinne asti, koska saattaa tulle 3maailmansota yms. ennen sitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tulee, mutta sitä ennen ihmiset joutuvat kokemaan todella järkyttäviä asioita, jolloin oikeiden kristittyjen usko laitetaan koetukselle. Silloin punnitaan se, kuka todella uskoo Jeesukseen ja kuka ei.
Valaisetko pikkusen lisää jos kerran tiedät miten se usko koetellaan?
Pyydä Jeesukselta anteeksi syntejäsi. Hän vastaa, jos olet vilpitön. Saat anteeksi ja saat rauhan ja tiedon sydämeesi.
Näinpä tein ja teen joskus muutenkin mutta ei ole mitään ihmeellistä vielä tapahtunut? No usko ei horju kai se sieltä ajallaan tulee..
Käsittämätöntä taas, vihan maljat jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
53. Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen. --seurakunnan ylöstempaus.16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.Ahdistus http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Mark.13.html
Huom; joudumme kuitenkin koettelemuksen-ajat käymään läpi ja maailman vihan, sekä antikristuksen aikaa ja koettelemuksia ennen ylöstempausta. Sitten Jumala kaataa vihansa maljat maailman päälle ja sitä emme uskovaiset enää joudu kärsimään, vaan ennen sitä meidät temmataan pois täältä (jos edes selviämme hengissä sinne asti, koska saattaa tulle 3maailmansota yms. ennen sitä).
Kuin varas yöllä, Jeesus hakee omansa. Siksi pitää olla nyt heti valmis, emme tiedä päivää.
10. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. --Ilm. 3:10
Myöskin tässä sanotaan että pelastuisimme koetuksesta.
11. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
12. Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
13. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'
14. Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Amen, se uskollinen ja totinen todistaja, Jumalan luomakunnan alku:
15. Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä palava; oi, jospa olisit kylmä tai palava!
16. Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
17. Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
18. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
19. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.
20. Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
21. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niinkuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellensa.
22. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" --Joh. 3
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä taas, vihan maljat jne.
Ensin on trumpetit ja sitten on maljat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin varas yöllä, Jeesus hakee omansa. Siksi pitää olla nyt heti valmis, emme tiedä päivää.
10. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. --Ilm. 3:10
Myöskin tässä sanotaan että pelastuisimme koetuksesta.
Eihän sitä tiedäkkään tarkkaa hetkeä, mutta kyllä Jeesus kertoo ne merkit mitkä ovat ennen hänen tuloaan. Aurinko ja kuu pimenee ja siitäkin on kerrottu että se tapahtuu vasta antikristuksen jälkeen.
Temppeli = pankkimafia.