Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?
Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D
Kommentit (2643)
Luulin lapsena, että itsensä myyminen tarkoittaa sitä, että nainen suostuu avioon maksua vastaan.
Luulin, että ihmiset lakkaavat kiusaamasta toisiaan, kun kasvavat aikuisiksi.
Kuvittelin, että laki on joku henkilö, koska usein, kun kysyin miksei jotain saa tehdä, niin vastattiin, että: "koska laki sanoo niin". Ajattelin, että pakko sen on olla joku ihminen, kun kerran osaa puhua.
Luulin, että Metallica on suomalainen bändi, kun nimi kuulosti ihan suomelta.
Tuttuni luuli, että Nirvana oli suomalainen bändi, kun sekin kuulosti ihan suomelta ja koska hänen isänsä oli näyttänyt nuorena Kurt Cobainilta. :D
Uskoin, että paprikan siemenet ovat myrkyllisiä.
Uskoin lentäviä mattoja olevan oikeasti.Ihan oikeasti.Mielikuvitus oli rikas kaikinpuolin.Kunpa olisikin niin helppoa että matolla voisi lentää.
En tiennyt, mitä "raiskata" tarkoittaa. Luulin, että se on kiusaamista, retuuttamista tms. Huusin koulun pihalla suureen ääneen " minua raiskataan". Joku tuli kysymään minulta, enkö tiedä mitä se sana tarkoittaa.
Luulin Ruusun ajan Ruususen perhettä oikeaksi perheeksi ja kun näin Jukka Puotilan jossain ohjelmassa niin ihmettelin että miten tuo on ihan sen Ruususen perheen isän näköinen.
Luulin, että ulkomailla on ihmisiä, joilla on sininen, punainen tai keltainen iho. Puhuimme päiväkodissa pääväreistä, mutta ymmärsin sen pään väreinä.
Luulin, että seksiä harrastettaessa mies kirjaimellisesti punnertaa naisen päällä.
Olen alun perin maalta ja luulin, että kaikilla ihmisillä on viljankuivuri.
Luulin, että voikukissa olevaa keltaista voi syödä, koska kukan nimi on voikukka.
Kun minua vanhempi silloin peruskoulussa ollut serkkuni alkoi laulaa suvivirttä, niin luulin, että "suvi suloinen" tarkoittaa erästä Suvi-nimistä, jonka molemmat tiesimme.
Vierailija kirjoitti:
Luulin Ruusun ajan Ruususen perhettä oikeaksi perheeksi ja kun näin Jukka Puotilan jossain ohjelmassa niin ihmettelin että miten tuo on ihan sen Ruususen perheen isän näköinen.
Ruusun aika oli ihana sarja! Roope ja Nero oli paras. :)
Minulla oli Ville Vallaton -kasetteja ja yhdessä niistä yksi hahmo sanoi, että hän yritti tehdä veistosta Valkoisesta talosta ja luulin, että se tarkoitti vain jotain taloa, joka on valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että jokainen kappale radiossa kestää tunnin. :D
Voi kun sen pituisia proge-eepoksia soitettaisiinkin radiossa :D
Että kun kondomia käyttää kerran, ei koskaan saa lapsia :D
M22
Luulin että meidän kylppärin kaapista vielä jokin päivä pääsen Narniaan.
Luulin että kaupan tädit paistaa siellä takahuoneessa leipiä ja tekee ruokia, joita myydään kaupassa.
Luulin, että aina, kun joku ajaa päin punaisia, hän saa sakot, koska olin kysynyt äidiltä, että mitä tapahtuu, jos liikennevaloissa ajaa päin punaista.
Luulin, että jokainen kappale radiossa kestää tunnin. :D