Siis mihin ihmeeseen nuo marinoidut kanasuikaleet on tarkoitettu? Ruoaksiko?
Kaupasta oli kaikki maustamattomat fileesuikaleet loppu, joten nappasin sitten ensimmäistä kertaa elämässäni sellaisen marinoidun suikalepaketin. Hyh, onko nuo tarkoitettu oikeasti ruoaksi? Kuka noita syö? Kammottavaa.
Kommentit (35)
Ne pehmeän pippuriset suikaleet on älyttömän hyviä!
Mä tykkään hunajamarinoiduista. :)
Onhan siinä jonkin verran kanaa siellä seassa minkä syödä
Huuhtele ne vedellä puhtaaksi ja mausta haluamallasi tavalla.
Niistä kyllä tulee ihme mössöä.. sellasta limaa. Hyi yäk!!
Vierailija kirjoitti:
Keplaako koiralle?
En antais koiralle. Koira ansaitsee kunnon ruokaa.
Valmismarinadit noin muuten on vähän njääh, mutta kun se marinadi palaa pannulla sellaiseksi rapeaksi levyksi, niin nam! :D
No miksi ostit jos ei nirppanokalle kelpaa? Olisit ostanut filettä ja pilkkonut itse, ettei tarvitse täällä valittaa! Ja kyllä niitä kuule aika moni syö kun kaupassa on kerta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Keplaako koiralle?
Eläinsuojelulaki estää niiden syöttämisen koiralle.
Aikas hyvää tulee, kun laittaa vaikka Finduksen Classic Wok- pussin ja vähän soijakastiketta, jota ei kylä tarvitse välttis ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keplaako koiralle?
Eläinsuojelulaki estää niiden syöttämisen koiralle.
Voi vittu.
Välillä tulee ostettua jotain valmiiksi marinoitua kun on tarjouksessa, aina ne ovat pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ostit jos ei nirppanokalle kelpaa? Olisit ostanut filettä ja pilkkonut itse, ettei tarvitse täällä valittaa! Ja kyllä niitä kuule aika moni syö kun kaupassa on kerta tarjolla.
Niin, valitettavasti niin moni syö niitä, että sitä pidetään tarjolla. Ihan kuin olisi synti syödä jotain parempaa.
Niistä voi askarrella korvakorut. Monta paria saa.
Vierailija kirjoitti:
Ne pehmeän pippuriset suikaleet on älyttömän hyviä!
Ne haisee ihan hielle! Tai ainakin joskus silloin 5 vuotta sitten haisi kun viimeksi olen moisia paistellut.
Ostin niitä nuorena, kun en ollut oppinut vielä ruuanlaittoa
EVO.