Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan hellettä!

Vierailija
26.07.2016 |

Onneksi pian on jo elokuu ja syksy tulee varmasti.❤

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki vihaan. En oo sellanen, joka valittaa mistä säästä tahansa. +15 - -15C niin en valita.

No sithän sä oot tyytyväinen 51 viikkoa vuodessa!

Vierailija
42/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää helteessä kaikista eniten se, että koiran kanssa pääsee lenkille vasta iltamyöhällä. Kuitenkin aamulla on aikainen herätys klo 5 ja ennen töihin lähtöä pitäisi se koira tietysti myös lenkittää, koska silloinkin on viileää ja siitä viileästä haluaisi ottaa kaiken irti kun voi. Eli paljonkos siinä sitten itse saakaan yöunta? Heittäkääpä veikkauksia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla eka päivä täällä pk -seudulla kun oli 25 astetta lämmintä! Ihana päivä, vietin koko päivän terassilla uima-altaalla:D Aamulla 07 kävin poimimassa mustikoita, kohta vois taas mennä.

Kumpa kesä ei loppuisi koskaan (tai edes alkaisi lopultakin!)

ETTÄS KEHTAAT, entä ne jotka juoksevat hiestä märkänä, hikoilevat vaikka työn teossa. Saatana mitä velttoutta. Niin ja työttömänä on vapaa-aikaa.

Vierailija
44/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan talvea. Oon säästänyt yli vuoden, että pääsen talvella muutamaksi kuukaudeksi pois. Kesät oon yleensä töissä, niin ei niin paljon pääse nauttimaan.

Vierailija
45/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa hellefanaatikot saharaan, mä vihaan tätä kuumuutta, ei ole hyvä olla sisällä eikä ulkona, ei pysty nukkumaan kun lämmintä sisällä 30 😠 Helteet pilaavat kesänautinnon, sopiva lämpö olisi 17-20 ja puolipilvistä, onneksi tämä kohta loppuu ja alkaa syksy ja talvi 😃 Hauskaa, kun ihmiset valittavat syksyn pimeyttä ja sateita ja kun sanon että itse nautin raikkaasta ulkoilmasta ja lenkkeilystä ilman kuumuutta niin jo ovat naama norsunveellä. Onneksi kesä ja helle kausi on suomessa kohtalaisen lyhyt vaikka nyt tuntuu, että se on kestänyt jo iäisyyden.

Vierailija
46/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali..

Vierailija
47/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan hellettä. Mua ei oo tarkoitettu asumaan Suomessa. Ehkä jonain päivänä mun polku vie mut aurinkoiseen maahan asumaan.

Vierailija
48/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Suomen "helteet".

Olette huvittavia.

No tämä juuri. Katsos kun olemme täällä tottuneet siihen normaaliin koleaan säähän niin ei kai se ole ihmekään jos pari viikkoa hellettä saa päät vähän pyörälle ja hien virtaamaan.

Vaikka kaikki saa mun puolesta tykätä mistä vuodenajasta ja lämpötilasta lystää, luulen että kylmää vastaan on kuitenkin helpompi taistella kuin kuumaa. Ja kuuma sää tappaa ennemmin kuin kylmä. Mutta nauttikaa te ketkä kykenette, toivoisin että itsellänikin kulkisi ajatus kirkkaasti tässä painostavan kuumassa (vrt. normaali 10-15) säässä enkä hikoilisi solkenaan.

Vierailija
49/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen äkkilähtöä kun koulut alkaa ja hinnat halpuu. Ei Turkkiin. 

Vierailija
50/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa hellefanaatikot saharaan, mä vihaan tätä kuumuutta, ei ole hyvä olla sisällä eikä ulkona, ei pysty nukkumaan kun lämmintä sisällä 30 😠 Helteet pilaavat kesänautinnon, sopiva lämpö olisi 17-20 ja puolipilvistä, onneksi tämä kohta loppuu ja alkaa syksy ja talvi 😃 Hauskaa, kun ihmiset valittavat syksyn pimeyttä ja sateita ja kun sanon että itse nautin raikkaasta ulkoilmasta ja lenkkeilystä ilman kuumuutta niin jo ovat naama norsunveellä. Onneksi kesä ja helle kausi on suomessa kohtalaisen lyhyt vaikka nyt tuntuu, että se on kestänyt jo iäisyyden.

Luuletko sinä todella, että meidän helteistä pitävien muuttaminen Suomesta pois lopettaisi helteet Suomesta? :D

Vierailija
51/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku elämänkoululainen hehkuttaa uima-altaalla ja terassilla oloa. Menkääpä hikoilemaan oikein kunnolla vaikka vanhustenhoitolaitokseen, siihen perusduuniin, tai leipomoon tai mihin tahansa fyysisesti kuormittavaan työhön.

Vierailija
52/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä hellefanaatikot olette toivottamassa helteistä pitämättömiä pohjoisnavalle, luuletteko, että se lisäisi hellepäiviä suomessa? 😂

Vierailija
53/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää kesävastaisuus nyt joku muotijuttu? Joka toinen keskustelu ja fb-päivitys ja mikä vaan on "yhyy vitun helle olispa talvi yhyy" :D Ei minun mielestäni näin ison mittakaavan (julkista) valitusta ole ollut ennen? Aikaisemmin varmaan 95% hehkutti että jee kun on vihdoin kesä ja lämmin, nyt on toisinpäin... Nyt jos kesäpäivänä on +10 astetta niin ollaan ihan seitsemännessä taivaassa, en tajua :D

Vierailija
54/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on jo loppusuoralla, kuukauden päästä häämöttää jo syyskuu ja helteet ovat onneksi ohi piiitkäksi aikaa 😜

Vierailija
55/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha perus suomijuntit valittaa siitä ku vuodessa 2 viikkoa hyvät säät :DDDD

Vierailija
56/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja vauhdissa

Vierailija
57/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on paljon joutomiehiä ja -naisia, kun sitä vapaa-aikaa on työttömällä olla vaikka 24h siellä stadionilla tai rannoilla. Pummeja riittää tässä maassa ja sossu auttaa jaksamaan.

Vierailija
58/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on jo loppusuoralla, kuukauden päästä häämöttää jo syyskuu ja helteet ovat onneksi ohi piiitkäksi aikaa 😜

Äläpä vielä hätäile, hellettä on ollut myöhäisimmillään 17. syyskuuta asti. Eli onhan tässä hyvällä tuurilla vielä lähes 2 kuukautta hellekautta jäljellä. :)

Eikä tuo 17. syyskuutakaan toki ole mikään kiveenhakattu päivämäärä, että kyllä ennätystä voidaan toki parantaakin. Mistäpä tuon tietää, vaikka helle jatkuisi meidän kaikkien iloksemme lokakuun kynnykselle asti. :)

Vierailija
59/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, missä päin Suomea on ollut mikään kunnon helleputki? Pirkanmaalla ei ainakaan ole ollut kuin pari hassua yksittäistä päivää.

Vierailija
60/79 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, oulun seudulla ei tasan ole helteitä syyskuussa ja illat ja yöt ovat jo niin viileitä, että asuntokin jo äkkiä viilenee, loppusuoralla hellepiinasta jo ollaan, ette te hellefanit sille mitään voi ja p.s. Tänne luvataan ensi viikoksi jo huomattavasti viileämpää😃 jippii!