Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä kaksosten hoitamisessa on niin raskasta?

Vierailija
26.07.2016 |

Kaksi lasta samalla synnytyksellä ja raskaudella on iso plussa ja jos hakeutuu hoitoihin varmasti tiedostaa tuon riskin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka se että kun yhden lapsen kanssa riittää yhden lapsen syöttö, yhden vaipan vaihto, yhden lapsen yöheräilyt ja yhden lapsen pesut/pukemiset/muu hoito, niin kaksosten kanssa se on tuplavaiva. Erityisesti yöheräilyt voi viedä voimia. Isompana lapsista on toki seuraa toisilleen, mutta toisaalta kaksi saman ikäistä myös villitsee toisiaan tekemään hölmöjä temppuja ja riehumaan.

T. Luomukaksosten äiti

Vierailija
2/4 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli helppo esikoinen. Notkuttiin kaupoissa ja kahviloissa päivät pitkät. En ole vielä kenenkään nähnyt viettävän sellaista elämää kaksosten kanssa.

Sitten tuli 2 v ikäerolla itkuinen vauva ja esikoiselle maailmaa järisyttävä uhma. Apujoukkoja ei ollut, mies teki pitkää päivää töissä. Kun olen tuosta selvinnyt, selviäisin varmaan kaksosistakin. Ja jos tällä nykyisellä kokemuksellani haluaisin vielä kaksi lasta ja saisin valita, kaksoset olisivat ihan varteenotettava valinta - olen ollut raskaana tosi huonovointinen.

Mutta jos mietitään esikoisten vanhempia, jotka eivät vielä yhtään tiedä millaista vanhemmuus on, niin kyllä soisi heille sen kuherrusvuoden yhden lapsen kanssa - niin että olisi mahdollisuus vähän panostaa parisuhteeseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva on ollut hyvä nukkumaan, tyytyväinen ja rauhallinen lapsi. Toinen olisi mennyt ihan hyvin samalla. Jotain ihminen tekee väärin jos on niin raskasta. Ap

Vierailija
4/4 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vauva on ollut hyvä nukkumaan, tyytyväinen ja rauhallinen lapsi. Toinen olisi mennyt ihan hyvin samalla. Jotain ihminen tekee väärin jos on niin raskasta. Ap

Päätit sitten tussauttaa revolverin tyhjäksi kerralla.