Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on piinaavaa!!!

01.03.2006 |

Anteeksi nyt kun ihan oman aloituksen tälle ruikutukselleni pystytän, mutta olen nyt niin kummissani.

Maanantaina piti alkaa. Alemmas kertoilinkin asiasta aloituksella; " mikä avuksi. "

Vieläkään ei juurikaan vuoda. Eilisen saldo on teelusikallinen, ei ainakaan yhtään enempää.

Ajattelin, että aamusta viimistään lorahtaa huolella niin joo...lorahti ruokalusikallinen.

Vuoto on tumman ruskeaa, ei punaista. Eikä tuo " koostumuskaan" ole sama kuin menkoissa yleinsä.

Lämmöt ei ole laskeneet minnekään vaan ovat nyt melko korkealla.

Mutta selkäsärky on piinaavaa ja mä siksi toivonkin välillä, että aukeis nyt vaan ne hanat, mutta kun tää koko juttu epäilyttää.

Kun ei mun vuoto ole koskaan ollut tälläistä.

Onneksi se gyne jo huomenna. Saa lääkkeet jos niistä oisi apua. Oikein muuhun en uskalla uskoa, vaikka raskaus olisi mitä toivottavin syy.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin oon vaahdonnut täällä omista kovista kivuista.. Eli toissäpäivänä testasin plussan, samoin eilen. Toissapäivänä oli tosi kovat menkkamaiset säryt mahassa ja vähän selässäkin. Raskaana silti ollaan :) Eli hyvinkin voit olla raskaana! Toivon kovasti että saat sinäkin plussan vielä tikkuun!!!

Vierailija
2/2 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mullakin tuli vähän ruskeaa tuhrua pyyhkiessä vielä eilen, mutta tänään ei enää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla