Mikä on bravuuriruokasi?
Kiinnostaa tietää ja tahdon inspiraatiota tämänpäiväiselle kauppareissulle :D
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Lasagne
Makaronilaatikko
Keitot
Mullakin lasagne, tulee tosi hyvää kun laittaa juustokeittoo sinne väleihin! Muistaakseni Valio viola juustokeittoo olen laittanut.
Kalakeitto
Porkkanaa ja sipulia kiehumaan, perunat sekaan ja myöhemmin tuoreet lohipalat. Lopuks vielä suolaa ja koskenlaskijaa, nams! Tulee ihanan makusta tolla sulatejuustolla
Hirvipaisti kermaisessa kastikkeessa, leivinuunissa yön muhineena. Muitakin vaihtoehtoja on. Tykkään ruoanlaitosta ja leipomisesta.
Lasagne
Lohikeitto
Jauhelihakeitto
Poronkäristys
Karjalanpaisti
En keksi tähän oikein mitään. Osaan paljon keittiössä, mutta jotenkin on nyt sellainen vaihe, ettei mikään tunnu miltään. . :( Teillä muilla on kiva ruokia listalla, ei sen tartte olla mitään ihmeellistä, että se on hyvää, kun on hyvät raaka-aineet ja osaa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasagne
Makaronilaatikko
KeitotMullakin lasagne, tulee tosi hyvää kun laittaa juustokeittoo sinne väleihin! Muistaakseni Valio viola juustokeittoo olen laittanut.
Kiitos vinkistä!
Punajuuripasta. Öljyssä kuullotetaan sipulia ja valkosipulia, lisätään raakana raastetut punajuuret (vaikka viisi isoa) ja tilkka balsamiviinietikkaa. Perään purkki ruokakermaa, suolaa, mustapippuria ja timjamia. Keitetään kylkeen pastaa ja viimeistellään annos siivulla vuohenjuustoa.
Raastan syksyisin aina pakkaseen ison satsin punajuurta, eli mulle tää on myös ultimate pikaruoka.
Tylsä karjalanpaisti :D, onnistuu huonoltakin kokilta
Kalaruoat
Pasta bolognese
Salaatit
Kanawokit
Spagetti (tahi tagliatelle) ja jauhelihakastike, aina jos kauhee nälkä ja äkkiä pitää jotain hyvää ruokaa.
Voitaikinapohjista pinaatti-fetapiirakka.
Pekonien paistamisessa oon kans ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kalakeitto
Porkkanaa ja sipulia kiehumaan, perunat sekaan ja myöhemmin tuoreet lohipalat. Lopuks vielä suolaa ja koskenlaskijaa, nams! Tulee ihanan makusta tolla sulatejuustolla
Koskenlaskija toimii myös kesäkeitossa:)
Hapankaaligulassi, stroganoff, merimiespihvi, haudutettu sipulipihvi, tomaattirisotto ilman viiniä, voita ja parmesania, possun tai broilerin noisetit.
Vierailija kirjoitti:
Spagetti (tahi tagliatelle) ja jauhelihakastike, aina jos kauhee nälkä ja äkkiä pitää jotain hyvää ruokaa.
Voitaikinapohjista pinaatti-fetapiirakka.
Pekonien paistamisessa oon kans ihan hyvä.
Hei toi piirakka kuulostaa helpolta ja kokeilemisen arvoselta :D
1. Tulinen kanakeitto
2. Chili con carne
3. Lihapullat (ja muussi)
En oo hyvä kokki, mutta lämpimät leivät!