Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies taas valittaa kun mulla on ämpäri sängyn vieressä.

Vierailija
25.07.2016 |

En viitti yöllä lähteä vessaan, niin teen asiat siihen ämpäriin.

En ymmärrä mikä siinä oikein miestä niin häiritsee.

Aamulla tyhjennän ämpärin vessanpyttyyn.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

M33

Vierailija
22/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai normaalisti kukaan yöllä nouse vessaan? Muuta kuin raskaana olevat. Ja kyllä tasan tarkkaan kusi haisee, vaikket sitä itse haistaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa ymmärrä, miten jotkut herää yöllä vessaan. Tai ymmärtääkseni vanhana se tyypillisempää, mutta nuoret tai edes keski-ikäiset...? Veikkaan, että se on totuttelukysymys, kun muksusta asti äiti kysyy 30 minuutin välein 8-vuotiaalta, että onko pissahätä ja sitten totutellaan ravaamaan siellä vessassa koko ajan. Raskaanolevat on ihan toinen juttu. Viimeisillään sitä joutui käymään vessassa ihan jokaisen kauppareissunkin alla, kun tiesi, että muuten saa siellä ekana etsiä vessaa.

Muuten täytyy sanoa, että tän on pakko olla provo. Mutta jos tämä on tosi, niin minä miehenä nostaisin kytkintä. Oikeasti jossain menee ällöttävyyden raja.

Vierailija
24/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin usein pitää käydä tarpeilla, kannattaa varata aika tutkimuksiin. Joku vialla, ehkä kasvain painaa virtsarakkoa.

Vierailija
25/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Olihan täällä naisen kirjoitus poikaystävästään, joka on niin liimautunut tietokoneeseen, että kusee pulloon ettei tarvi poistua vessaan.

Vierailija
26/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä luulin alotuksesta, että ap oksentaa sairauttaan tai raskauttaan siihen ämpäriin :D

Mutta että kusee :D Mahtaa olla näky ja haju!

Vierailija
27/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyhjennät ämpärin aamulla itse? Pistä mies tyhjentämään.

Vierailija
28/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko se haju?

Lorotus kuuluu?

Itsellä ainakin olisi lorotuksesta vain kova seisokki päällä. Mutta jos paskat vääntää ämpäriin nii kiihotusta ei oikein tule. APn kaltainen parafilia nainen olisi kiva kumppani.

Vierailija
29/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran juoppopariskunnan, joilla oli ulkovessa. Heillä mies ei mennyt talvella huussiin vaan kusi ja paskoi tuvassa ämpäriin. Vaimo vei kuset ja paskat sitten ulos. Vaimo oli aiemmin ollut ihan puliakka, ja mies oli "pelastanut" hänet tavalliseksi juopoksi, joten siksi suostui kaikkeen mitä mies käski.

Vierailija
30/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan usko :D :D

No, mun isoäidillä oli potta sängyn alla 1960-luvulla. Isoäidillä oli onneksi oma huohe.

Vierailija
31/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä luulin alotuksesta, että ap oksentaa sairauttaan tai raskauttaan siihen ämpäriin :D

Mutta että kusee :D Mahtaa olla näky ja haju!

Just samalla tavalla ajattelin minäkin, ulkoruokintaan tuollainen akka joutais!

Vierailija
32/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Olihan täällä naisen kirjoitus poikaystävästään, joka on niin liimautunut tietokoneeseen, että kusee pulloon ettei tarvi poistua vessaan.

Tämä on legendaa, mutta oikeasti tuollainen tapaus voisi olla. Kysymys oli silloin siitä, että on joku iso rahajuttu tai kilpailu käynnissä, jossa oikeasti ei voi sekunniksikaan poistua koneelta.

Vierailija
33/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on legendaa, mutta oikeasti tuollainen tapaus voisi olla. Kysymys oli silloin siitä, että on joku iso rahajuttu tai kilpailu käynnissä, jossa oikeasti ei voi sekunniksikaan poistua koneelta.

Tuskinpa legendaa. Pissapullot on ihan normijuttu työttömien ja koulupaikattomien kellarimiesten keskuudessa, niistä postaillaan vähän väliä kuvia huomion vuoksi eräillä foorumeilla.

Itse pissasin teinityttönä pulloon pelkästään siksi, etten halunnut kävellä vanhempien pippaloiden läpi vessaan, kun en jaksanut sitä ainaista turhaa kuulumisten kyselyä ja jaarittelua.

Vierailija
34/34 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen oli monelle arkipäivää ennen, ulkovessojen aikaan. Pissaämpäri oli useimmiten kai keittiön nurkassa. Onneks niistä ajoista on pästy, vaan ei näköjään kokonaan.

Luin Ozzy Osbornen elämänkertaa, jossa hän kertoi mm. rutiköyhästä työläisperhelapsuudestaan 50-luvun Englannissa. Kuvaili, että aina oli se fucking kusiämpäri haisemassa perheen ainoassa makuuhuoneessa. 

Vaikea ymmärtää, ettäjoku vieläkin ...