Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen absolutisti ja aion opettaa lapsilleni että alkoholi on kakkaa

Vierailija
25.07.2016 |

Jotta heistäkin tulisi alkoholin vastustajia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa asian demonisointi aihettaa taatusti vastareaktion. Samaten tuputus. Kasvata mielummin lapset, jotka osaavat tehdä itse omat päätöksensä. Itse olen alkoholin kohtuukäyttäjä, vaikka vanhemmat joivat itsensä hautaan. Ostivat sekä viinat että tupakat jos niitä halusin. En polta. Miksi? Minulla on aivot, joita osaan käyttää eikä ole tarvetta mennä lauman mukana.

Vierailija
22/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholissa nimenomaan ei ole kakkaa, siinä ei bakteerit elä. Terveellisempää juomaa se on ollut kuin vesi kautta historian, ja suuressa osassa maailmaa vieläkin.

Nojoo mutta kyse onkin siitä, mitä alkoholi aiheuttaa ihmiselle noustessaan päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholissa nimenomaan ei ole kakkaa, siinä ei bakteerit elä. Terveellisempää juomaa se on ollut kuin vesi kautta historian, ja suuressa osassa maailmaa vieläkin.

Nojoo mutta kyse onkin siitä, mitä alkoholi aiheuttaa ihmiselle noustessaan päähän.

Jos alkoholi muuttaa ihmisen apinaksi, se kakka on siellä päässä jo. Nimittäin jos tietää, että ei osaa rajoittaa juomistaan ja humalassa käyttäytymistään, niin silloin pitää jättää juoma ottamatta. Jos osaa, niin kakkaa ei ole.

Vierailija
24/24 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alkoholi muuttaa ihmisen apinaksi, se kakka on siellä päässä jo. Nimittäin jos tietää, että ei osaa rajoittaa juomistaan ja humalassa

käyttäytymistään, niin silloin pitää jättää

juoma ottamatta. Jos osaa, niin kakkaa ei

ole.

En ole tähän ikään mennessä kertaakaan nähnyt ihmistä joka puhuisi järkeviä alkoholia otettuaan. Aina jutut lähtevät lentoon ja puhutaan ties mitä paskaa. lisäksi ei olla ajokuntoisia. alkoholissa ei ole siis mitään hyvää.