Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran tuhkaaminen/hautaaminen

Vierailija
25.07.2016 |

Tämä aihe on siis ajankohtainen minulle. Viikon sisällä pitäisi tuo päätös tehdä, tuhkatakko vai haudatakko koirani? Palloilen näiden molempien vaihtoehtojen välillä, tosi tuskallista miettiä tämmöisiä "järkeviä" asioita nyt, mutta kyllähän se päätös pitää kuitenkin tehdä.

Toisaalta haluaisin haudata koirani taloni takapihalle, siellä olisi sitten se tietty sama paikka jossa voin käydä muistelemassa. Mutta entä jos joskus muutan? Koirani jää sitten sinne.
Tuhkaaminen tuntuu jotenkin vieraalta ajatukselta, mutta silloin koirani olisi aina mukanani.

En oikeasti tiedä, en yhtään tiedä. Millä perusteella te muut olette tehneet päätöksenne? Oon kyllä niin onnellinen, että oon saanu tuollaisen koiran, mutta tämmösellä hetkellä ajattelen vaan, että en koskaan enää ota koiraa.. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira tuhkattiin ja tuhka haudattiin sukulaisen tontille. Omaan rivitalopihaan ei juuri siksi, kun ei ole varmaa asummeko täällä aina. Omalla pihalla on kuitenkin myös muistopaikka. Hautapaikalla ei niin suurta väliä tosin ole, kun rakas lemmikki on muistoissa aina.

Vierailija
2/2 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään sellaista paikkaa, mikä on "ikuisesti" omanne? Siis näköalaa, mökin rantaa, pellon reunaa, metsää, jossa koiraasi ulkoilutit?

Vie tuhkat siihen paikkaan, joka oli teille molemmille tärkeä.

Mitä väliä on myöhemmällä vedenpaisumuksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän