Klarnan aiheettomat laskut!
Sain n. vuosi sitten käsittämättömän laskun klarnalta. Olin muka tilannut summalla x ja maksanut tuotteesta A €. Saatavia jäänyt B € ja nyt korkojen kera maksettava loput.
Mitään en ollut tilannut ja soiton jälkeen totesivat että aiheeton lasku. Nyt sama toistui :O olen "velkaa" ed. laskulta ollut 55e joskus viime vuonna. Uudet ostokset 132e ja maksanut olen sit jossain vaiheessa muka 185 ja nyt velkaa heille muutaman euron. Tarkalleen ottaen "velkasaldo" 3.98e mutta silti laskun summa 4e?
Mistä näitä aiheettomia laskuja keksitään?? Onko muille tullut vastaavia? Tässä 2v sisään olen pari juttua ostanut verkkokaupoista klarna-laskulla ja maksan aina koko summan heti. En mitään erämaksuja ja tilejä käytä. Ja summat ihan muuta kuin nuo tekaistut!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä klarna? Aina olen verkkokaupoissa maksanut suoraan tililtä eikä mitään ongelmia.
Luottokortti ja sekin mielellään paypalin kautta niin on ostokset turvattuja. Tilisiirrolla otat ison riskin.
En oleta että verkkokauppa tai tjäreborg menee konkurssiin ihan heti. Ulkomailta tilatessa ostan Visalla.
Tämä on ihan totta, hyvin epätodennäköistä. Mutta enpä olisi Anttilaakaan osannut ensimmäisenä veikata!
Klarna peri maksun ei tilausvahvistusta
Eikä mennyt tilaajalle koki tilausta.
Onko yleistä klarnalla.
En oleta että verkkokauppa tai tjäreborg menee konkurssiin ihan heti. Ulkomailta tilatessa ostan Visalla.