Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko saada asunto pääkaupunkiseudulta elokuun loppuun mennessä!

Vierailija
25.07.2016 |

Pakko saada vuokra-asunto pääkaupunkiseudulta elokuun loppuun mennessä. Nyt vinkkejä miten tämä onnistuu luottotiedottomalle yksinhuoltaja äidille!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit miehen jolla on luottotiedot ja kiva asunto pääkaupunkiseudulla. Salamarakkaus ja yhteen muutto. Hommaratkaistu.

Vierailija
2/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit miehen jolla on luottotiedot ja kiva asunto pääkaupunkiseudulla. Salamarakkaus ja yhteen muutto. Hommaratkaistu.

Tää on lähestulkoon ainoa ratkaisu.

Ellei sitten ole niin paljoa rahaa, että pystyy tarjoamaan yksityiselle esim. puolen vuoden takuuvuokrat. Sitten EHKÄ joku saattaa suostua vuokraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin, että sanoin vuokranantajalle voivani maksaa vuoden vuokrat etukäteen. Sain kämpän :D

Vierailija
4/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että luottotiedoton.

Taitaa ainoa konsti olla ostaa asunto, ja siis käteisellä.

Paljon puhutaan, että luonnossakin voisi maksaa mutta todellisuudessa se onnistuu vain jollekin parikymppiselle opiskelijalle.

5/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on pakko? Jos on esim. työpaikka tiedossa ja asut kaukana, voi työpaikan kaupunki antaa kaupungin asunnon nopeastikin. 

Vierailija
6/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet luottotiedoton yh, niin etkö pääse kiinni kaupungin asuntoon Helsingissä, Espoossa tai Vantaalla? Ja vielä jos tilanne on kiireellinen? Sinulla on ilmeisesti joku hätä, väkivaltaa tms?

Montako lasta, mikä ikäisiä, entä koulut, päivähoito? 

Vähän on vaikea uskoa, että tilanne olisi tullut päälle ihan pyytämättä ja yllättäen ja nyt on yhtäkkiä vain alle kk aikaa. 

Eikö työnantajalla ole työsuhdeasuntoja pk-seudulla?

Vierailija
7/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko saada vuokra-asunto pääkaupunkiseudulta elokuun loppuun mennessä. Nyt vinkkejä miten tämä onnistuu luottotiedottomalle yksinhuoltaja äidille!

Ootko sä se sama ämmä, joka kävin jättämässä mun oveen lappuja, että muuttaa meille???

Ainakin sulla on sama ongelma.   Se eukko tosiaan luuli, että lirkuttelemalla mun eksälle se voi muuttaa mun asuntoon...    ilman mun lupaa.     :D    

Hitto, minkälaisia avohoitotapauksia liikkeellä.   

Vierailija
8/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein niin, että sanoin vuokranantajalle voivani maksaa vuoden vuokrat etukäteen. Sain kämpän :D

Oliko vuokranantaja mies?    Maksoitko rahalla  vai  pillulla? 

Vierailija
9/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumo vuokraa luottotiedottomillekin. On niitä muitakin firmoja, en nyt muista mitkä. Laita haku kaikkiin paikkoihin. Kaupungilta ei saa asuntoa, jos on vuokravelkaa. Eipä taida muutenkaan saada. 

Vierailija
10/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vuokranantaja mies?    Maksoitko rahalla  vai  pillulla? 

Mies. Maksoin rahalla vuoden vuokrat etukäteen niin kuin sovittiin. Parantaa huomattavasti mahdollisuuksia etenkin halutuimpiin asuntoihin

Vierailija
11/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs kokoselle asunnolle olisi tarve?

Vierailija
12/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satolle ja Lumolle hakemusta. :)

Ja Tori.fiä kannattaa kans katsella, kaikki yksityisetkään ei niitä luottotietoja vaadi tai asia neuvoteltavissa esim. isommalla takuusummalla. :)

Vierailija
13/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat vanhan asuntovaunun ja lahjot jonkun torninosturin kuljettajan nostamaan sen yön pimeydessä rakennustyömaan vieressä sijaitsevan korkean rakennuksen katolle. Tiirikoit ullakon oven ja teippaat lukon kielen sisään. Asustelet asuntovaunussa näköalapaikalla ja muut kadehtivat. Nerokasta.

Haittapuolena: päästäksesi sisälle joudut odottelemaan alaovella, että joku muu asukas tulee taloon, but there's no free meals...or something like that.

Vierailija
14/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asunto on saatava juuri pääkaunpunkiseudulta? Junaradan varresta pääsee nopeasti esim. Helsinkiin vähän kauempaakin vaikka joutuisi joka arkipäivän kulkemaan julkisilla. Onko jokin ehdoton syy hankkia asunto pääkaupunkiseudulta? Asuntojen vuokrathan ovat oleellisesti alemmat vähän kauempaa Helsingistä. Ajallisesti ei menetä välttämättä mitään, tiedän henkilön joka kulki Itä-Helsingistä Espooseen työhön omalla autolla ja työaika per suunta jotain 50 min ja valitteli tuota hitautta ja hän teki koko matkan pääkaupunkiseudun sisällä. Itse kuljin joskus dösällä Larusta Vallilaan töihin ja ovelta ovelle noin tunti per suunta, ei kovin nopeaa.

Vierailija
16/16 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla rahat vuokravakuuseen yms?

Jos ei, sosiaalitoimisto voi ehkä auttaa.

Mutta laita nyt ensiksi paperit sisään kaupungille, siellä on kumminkin pitkä jono.

Sitten käy läpi Sato, Lumo & VVO, Y-säätiö, sekä nettisivut kuten Oikotie, Etuovi, Jokakoti. Ja kuulustele kaikki tutut ja kummin kaimat, jotka voisivat tietää jotain.

Jos sulla on valmiina työpaikka ja siitä todistus, sekä luottotietojen menoon johtaneet asiat hallussa ja maksussa, sekä rahat, niin voisihan tuo onnistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän