Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin menkat taas alkaa?

28.02.2006 |

Noin kuukauten en ole enää imettänyt ja odottelen menkkojen alkamista, saanko olla huoleti vielä kauanki :) ??

Viimeviikolla jo vähän tuntui siltä niinku alkas mut ei mitään näy..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko toisissa raskauksissa olla pahoinvointia ja toisissa ei!? Minä vain odotan sitä, että ne aamut taas alkaa että saa halailla vessanpönttöä :)

Vierailija
2/2 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molempien tyttöjen syntymän jälkeen on menkat alkaneet neljän kuukauden kuluttua synnytyksestä, vaikka olen täysimettänyt molempia reilut neljä kuukautta ja senkin jälkeen jatkanut imetystä yhdeksän kuukauden ikään saakka. Nyt poika on just 4 kk vanha ja koko ajan kauhulla oottelen kuukautisia :) Eli tosi yksilöllistä on toi kuukautisten alkaminen.

Sit tuosta pahoinvoinnista... mulla on joka raskaudessa ollu alussa aika voimakasta kuvotusta. Kertaakaan en ole silti joutunut oksentamaan mutta varsinkin ekan kohdalla oli monina aamuina aika lähellä sekin. Jos oikein muistan, niin mulla oli just ekan kohdalla aamupahoinvointia. Tokan kohdalla ehkä lievempää kuvotusta, mutta sitä oli koko päivän ajan... samoin kolmannen kohdalla. Tiedän lähipiiristä monta tapausta, joissa pahoinvoinnin määrä on vaihdellut tosi paljon eri raskauksien kohdalla eli ei sitä oikein etukäteen voi tietää, tuleeko pahoinvointia vai ei.... Täytyy vaan toivoa ettei tuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla