Millaisia naisia ovat horoskoopilta härät?
Kommentit (12)
Itse olen itsepäinen ja määrätietoinen 😊 Todella kiinnostunut ulkonäöstä ja kauneudesta, joka on minulle tärkeää. Olen myös todella luotettava ja pitkäaikainen ystävä!
Samanlaisia kuin horoskooppimerkiltään mikä tahansa muu.
Tulta ja tappuraa. Jääräpäitä, mutta hyvin lojaaleita ja omistautuvia.
Härkänainen kirjoitti:
Itse olen itsepäinen ja määrätietoinen 😊 Todella kiinnostunut ulkonäöstä ja kauneudesta, joka on minulle tärkeää. Olen myös todella luotettava ja pitkäaikainen ystävä!
Sama täällä.
Olen perinteinen nainen, kotini on linnani ja perheeni elämäni keskipiste. Käyn töissä saadakseni rahaa, mutta onnellisimmillani olisin kotirouvana.
Rakastan itseni ja muiden hemmottelua. Olen pitkäpinnainen, mutta kun hermo joskus harvoin menee, se kuuluu ja näkyy. Olen nuuka ja hyvä kokki ja ylpeä molemmista. Pidän kaikesta aisteja hemmottelevasta: taide, musiikki, kirjallisuus, ruoka, seksi, parfyymit, kukat....parisuhdemielessä pitkien suhteiden ihminen.
Ulkonäköön liittyen: pitkä tukka, isot tissit, muhkea perä, heiluvat helmat. Nuorempana isoja koruja, ei enää. Myös meikkaus on jäänyt vähemmälle.
Minun siskoni pätee tuo esteettisyys ja määrätietoisuus ja itsepäisyys. On myös uskollinen ystävä ja hyvin empaattinen. Itsepäisyys on ollut toisinaan rasittavaa mutta se liitettynä määrätietoisuuteen on auttanut hänet pitkälle. Itse olen enemmän jahkailija.
Vierailija kirjoitti:
Olen perinteinen nainen, kotini on linnani ja perheeni elämäni keskipiste. Käyn töissä saadakseni rahaa, mutta onnellisimmillani olisin kotirouvana.
Rakastan itseni ja muiden hemmottelua. Olen pitkäpinnainen, mutta kun hermo joskus harvoin menee, se kuuluu ja näkyy. Olen nuuka ja hyvä kokki ja ylpeä molemmista. Pidän kaikesta aisteja hemmottelevasta: taide, musiikki, kirjallisuus, ruoka, seksi, parfyymit, kukat....parisuhdemielessä pitkien suhteiden ihminen.
Ulkonäköön liittyen: pitkä tukka, isot tissit, muhkea perä, heiluvat helmat. Nuorempana isoja koruja, ei enää. Myös meikkaus on jäänyt vähemmälle.
Just kuin eräs tuntemani härkänainen. Lisäisin vielä taipumuksen herkutteluun, eli painonhallinnan kanssa ongelmat. Ai mutta tuollahan olikin jo mainittu ruokanautinto. :D
Ja punaiseksi värjäsi aikoinaan pitkän tukkansa. Aktiivinen toimija, useita harrastuksia, omistaa kissoja ja tykkää syödä suklaata viltin alla...
Rakastan herkuttelua ja hemmottelua. Olen lojaali ystävä ja perhe on minulle hyvin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin minä, paitsi etten ole nuuka.
Ja en ole härkä, vaan vaaka - ja vaakaanhan tuo sinun kuvauksesi sopiikin.
Oiskohan siis niin, etteivät horoskoopit pidä paikkaansa?
Mun tyttö muuten on härkä, ja on todella voimakastahtoinen, määrätietoinen ja kunnianhimoinen ihminen.
Nauttii haasteista ja on "pomopersoona", tosin myös hyvin empaattinen ja huolehtii heikoimmistaan.
Vaatii itseltään ja muilta paljon.
Me härkänaiset emme usko horoskooppeihin.