Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatteko miehen panna kakkoseen?

Vierailija
24.07.2016 |

Mies on nyt viikon ajan ruinannut, että antaisin kakkosta, mutta ei oo aiempaa kokemusta siitä enkä oo halunnut antaa.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan anaaliseksiä, en kyllä miellä sitä "antamiseksi". Kumpikin tykkää.

Täällä on valtavasti kaikenlaisia terveyshuolia ihmisillä. Hämmentävää. Ei kai kaksi normaalia, järkevää aikuista toisiaan kovin helposti pysty seksillä rikkomaan?

Lisäksi huomaan, että täällä anaaliseksi, oraaliseksi ja ilmeisesti ihan seksi ylipäätään ällöttää ihmisiä. Surullista. Mulla taas tämä menee siten, että oman rakkaan ja seksikkään mieheni kanssa mua kiihottaa lähesaivan kaikki ( näin on ollut jo 17 vuotta), mutta sen sijaan väärän miehen kanssa mua ei kiihottaisi yhtään mikään.

Vierailija
102/168 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän homolta vaikuttaisi. Jäänyt toistaiseksi sateenkaariparaatit väliin eikä ole viiksekkäät poliisit pysäytelleet, mutta mistä sitä tietää jos alkaa uudet tuulet puhaltelemaan ja ihmisen aiheuttama anaali lämpeneminenhän on kai tutkittu tosiasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Tykkään itsekin. En vain tykkää, jos kestää liian kauan. Yleensä saan itse nopeasti ja jos miehellä kestää kovin kauan, alkaa tuntua hieman epämiellyttävältä itsestä. Ei siis kivuliaalta kuitenkaan. Siksi peppupano onkin meillä sellainen loppuhuipennus silloin, kun niin haluamme.

Vierailija
104/168 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ja olenkin antanut, mutta joka kerta sattuu niin paljon, oli liukkaria paljon tai vähän, kännissä tai selvinpäin. Onko kohtalotovereita, vaikka kokeilee niin silti aina sattuu tosi paljon? Mies on ollut tyytyväinen kun olemme yrittäneet eikä häntä haittaa vaikka ei bebaan pääse. Pääasia että olemme yrittäneet.

Vierailija
105/168 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska miehellä on paksu, joten pelkään, että paikat repeää. Joskus olen antanut niin, että on ollut ihan vaan muutaman sentin syvyydessä.

Miksi alapeukut? Jos kalu on paksumpi kuin isoimmat pökäleet mitä olen koskaan onnistunut vääntämään, niin eikö tuossa ole riski saada vaurioita?

Vierailija
106/168 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin jos mahtuisi. Perkele kun ei mene vaikka kuinka liukkarin kanssa lutrais, persehän siinä repeää! Koitin kerran vetää tuhannen tuiterit, josko olisi sen avulla saanut huomaamattomasti luikautettua sisään, mutta ei

Vierailija
107/168 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan koitettu muutamia kertoja. Koskaan se ei oo kuitenkaan onnistunut minuuttia kauempaa, tuntuu siltä ku paskat tulis housuun. Ehkä kokeillaan vielä joskus. 

Vierailija
108/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oppia tykkäämään siitä, koska ajatus peppuseksitä tuntuu kiihottavalta. Kumminkin joka kerta kun ollaan kokeiltu niin ainut tunne minkä saan aikaiseksi on järkyttävä paskahätä ja siihen loppuu sitten kaikki seksifiilikset :D mies ei ole niin innostunut asiasta, pelkää että munanpäähän jää paskaa tai jotain :'D olen yrittänyt saada houkuteltua häntäkin kokeilemaan, tai että saisin laittaa edes sormea sen pyllyyn jos ei dildoa suostu ottamaan, mut ei ole (vielä) suostunut.. Ehkä vielä joskus :D

Vierailija
109/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kun nais ystäväni pyysi ekalla kerralla panemaan pyllyyn . Usein lykin ensin ykköseen ja sitten kakkoseen siemenet ettei valu pitkin reisiä

Vierailija
110/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainoa todella paljon anaalista kiinnostunut mies tykkäsi myös siitä,että häntä kosketellaan anaalin alueelta.

Vierailija
111/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan. Aina. Parasta. Rakastan sitä kun pannaan peppuun. Dildotkin käy :) 

Vierailija
112/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole totta.Et itsekään anna naisen virtsata suuhusi.

No siinä on toinen epäilyn aihe. Suuhun virtsaaminen puolin ja toisin on silloin tällöin perverssin jännää. Sitä paitsi tuore virtsa on 97-prosenttisesti puhdasta vettä joten se ei ole edes likaista eikä pahan makuista.

Vierailija
113/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se yksi rytmiryhmä älyää nyt ottaa tästä ketjusta sanoitukset seuraavaan biisiinsä :)

Vierailija
114/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna, mulla on suolistosairaus (pahimpana juuri peräsuolessa) joten tuskin tekisi hyvää suolelle.

Vierailija
115/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus. Mutta tosiaan, haluan sitä itsekin eli miehen mieliksi en suostu.

Ai, no miksi sitten joskus ? Syötkö joskus juustokakkua/ suklaaleivosta/pizzaa ? Siis jos pitää jostain miksi tekisi sitä "joskus"?

Vierailija
116/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän kanssa harrastettiin paljonkin, ja tykkäsin kovasti. Nykyisen kanssa ollaan kerran kokeiltu, oon kyllä pyytänyt useammankin kerran, mutta ei se ukko oikein innostu mua peppuun panemaan.

Vierailija
117/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nyt viikon ajan ruinannut, että antaisin kakkosta, mutta ei oo aiempaa kokemusta siitä enkä oo halunnut antaa.

Annan ja pyydän itse välillä että panis kakkoseen. Se tuntuu hyvältä ja orkkukin on erilaisen taivaallinen siten.

Mutta ilman liukkaria ei mitään saumaa saada kakkosta.

Vierailija
118/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks mies rupes puolivelttoa nakkiaan työntämään mun peppuun ilman mitään liukastetta.. Hohhoijaa! Väkisin yritti niin et oli muna lutussa. Eihän siitä mitään tullu mut kun ei uskonu mitä sanoin et liukstetta ja jäykkä muna siihen hommaan tarvitaan. Hiki päässä puski ihan tosissaan :-S

Vierailija
119/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniallinen nainen ei suostu moiseen. 

Vierailija
120/168 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään välillä saada myös kakkoseen, mutta varovasti on aloitettava eikä survottava. Jotkut täällä eivät ole varmasti päässeet kokeilemaan (tai uskaltaneet) kakkosta, koska ovat niin sitä vastaan, toki kaikki ei siitä voi pitääkään.