Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko miehen panna kakkoseen?

Vierailija
24.07.2016 |

Mies on nyt viikon ajan ruinannut, että antaisin kakkosta, mutta ei oo aiempaa kokemusta siitä enkä oo halunnut antaa.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheen usein tule harrastettua mutta joskus kuitenkin, vaihtelu virkistää :) ihan kivaa on kun alkuun pääsee, mies voi samalla hieroa klitorista jolloin tuntuu kivemmalta ja kipu unohtuu :) mutta meitä naisia on niin erilaisia, toiset tykkää ja toiset ei. Mutta suosittelen aina kokeilemaan, eihän sitä voi tietää miltä se tuntuu jos ei ole koskaan kokeillut.

Vierailija
22/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kauheen usein tule harrastettua mutta joskus kuitenkin, vaihtelu virkistää :) ihan kivaa on kun alkuun pääsee, mies voi samalla hieroa klitorista jolloin tuntuu kivemmalta ja kipu unohtuu :) mutta meitä naisia on niin erilaisia, toiset tykkää ja toiset ei. Mutta suosittelen aina kokeilemaan, eihän sitä voi tietää miltä se tuntuu jos ei ole koskaan kokeillut.

Oho, alusta jäi teksti että Annnan, itse sitä myös yleensä pyydän, ei sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanurista suukkiin ja takaisin. Muija on kuumana  ja ejakuloi heti kun mulkku on poskessa.

Vierailija
24/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä hyvä keskustelu, koska mieheni väittää että kaikki parit harrastavat sitä ja tykkäävät siitä. Tuskin on näin.

Veikkaan että säännöllisesti sitä ei moni harrasta mutta rakastavassa turvallisessa suhteessa olleet ovat monet varmaan sitä kokeilleet...

Vierailija
25/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin jos sen aloittaminen ei ois aina nii työlästä :D ainoo kiva asia peppuseksin lämmittely vaiheessa on se että mies nuolee peppureikää mutta muu onkin sitten aika hohhoijjaa ja epämiellyttävää. En tykkää sormista takapuolessani mutta se sormetus on nyt vähän välttämätön jos haluaa että peppuseksi ei satu sitten kun sinne muna tungetaan. Liukkarin etsiminen, sormettelu ja liukkarin levittely (plus se sotku sen takia) on mun mielestä nii turnoff että usein ei peppuseksiä harrasteta. 

Vierailija
26/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu ja voi tulla repeämiä. Ne on ikuisia.

Vierailija
27/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ja osaan sitä ihan itsekin pyytää.

Vierailija
28/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi mä en kestä! Ihana keskustelu, ihan valun täällä kiitos muutaman viestin..... :P ihan kauheat ovulaatiokiimat eikä mulla oo tähänhätään miestä :(

Ja mä oon kyllä antanu aina kakkoseen panna. Ihan kuivanakin, ei se kauaa tunnu kuivalta :D Joskus sattuu ihan hemmetisti, joskus tuntuu niin mahtavalta että voisin laueta (kerran vaan saanu peppuorgasmin)! Ja pepusta suuhunkin otan, ei siinä kakkaa oo kuitenkaan sillälailla vaikka aluks vähän maistuukin pahalta.. Tykkään, tykkään muutenkin alistumisesta :)

- hormoonit sekaisin

Vierailija
29/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl pitäs antaa, jos mies haluu. Voi muuten ettiä toisen naisen itelleen. Sellasen, jolta persettäki saa pyydettäes.

Voi kyll ettiä miehenkin, eli pettämismahdollisuudet ovat kaksin kertaiset siihen nähden, jos vain panttaa pimppaa. Käytimme tuota kakkosta ihan ehkäisymenetelmänä.

Vierailija
30/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä hyvä keskustelu, koska mieheni väittää että kaikki parit harrastavat sitä ja tykkäävät siitä. Tuskin on näin.

Veikkaan että säännöllisesti sitä ei moni harrasta mutta rakastavassa turvallisessa suhteessa olleet ovat monet varmaan sitä kokeilleet...

Ollaan kokeiltu ja toiste en kokeile.

Vierailija
31/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kakkoseen. Kerran viikossa kymmenen minuuttia lähetyssaarnaja-asennoossa lauantai aamuisin kello 9.00-9.10 välillä, samanaikaisesti mielessä hiljaa rukousta toistellen. Muu on epäpuhdasta syntiä ja saastaa. 

Vierailija
32/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me meinattiin sitä kokeilla ja koitettiin saada munaa sinne varmaan tunti! Ei mennyt vaikka oli liukastetta ja kokeiltiin monessa eri asennossa.

Vierailija
33/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pyydän viikottain, mutta ei tuo halua :D

Vierailija
34/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsi mä en kestä! Ihana keskustelu, ihan valun täällä kiitos muutaman viestin..... :P ihan kauheat ovulaatiokiimat eikä mulla oo tähänhätään miestä :(

Ja mä oon kyllä antanu aina kakkoseen panna. Ihan kuivanakin, ei se kauaa tunnu kuivalta :D Joskus sattuu ihan hemmetisti, joskus tuntuu niin mahtavalta että voisin laueta (kerran vaan saanu peppuorgasmin)! Ja pepusta suuhunkin otan, ei siinä kakkaa oo kuitenkaan sillälailla vaikka aluks vähän maistuukin pahalta.. Tykkään, tykkään muutenkin alistumisesta :)

- hormoonit sekaisin

"ei se kauaa tunnu kuivalta" wtf...mistä sinne liukkautta ilmestyy yhtäkkiä jos ei liukkarii käytä? touhutipat tuskin nii hirveesti liukastaa että kitka vähenee siedettävälle tasolle. Tai oikeestaa en tiiä haluunko tietää mikä siellä itsestään liukkautta aiheuttaa kun on kummiski kyse peräreijästä xDDD

Vierailija
35/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- hormoonit sekaisin

Sano vaan paikka niin ajan sinne panemaan sua peppuun vaikka heti :D

Vierailija
36/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod!

Vierailija
37/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saa joskus heittää lastit kakkoseen. Ei käytetä mitään ehkäisyä niin yleensä laukean suuhun tai sitten ihan vaan päälle, minne nyt sattuukaan lentämään. Mutta joskus saan painaa laukeamisvalmiin kullini kakkoseen ja sykkiä sinne. On se niin namia. Siistimpääkin kuin tuollainen sperman laukominen ympäriinsä.

Vierailija
38/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kokeiltu ja toiste en kokeile.

Juu, minäkin olen kokeillut, rakastavissa, turvallisissa parisuhteessa, en harrasta muunlaisia suhteita.Kumppanien koko ja tekniikka on vaihdellut, aina se on sattunut. Lopulta en ole enää suostunut mihinkään kivuliaaseen. Miestä ei ole tästä syystä tarvinnut kertaakaan vaihtaa. Ikäluokassani (nelikymppiset) säännöllinen pyllynsaanti ei onneksi ole must. Ainakaan kaikille. -crohnikko

Vierailija
39/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas ? Ei ihan 'uutuus' tämä aihe täällä.

Vierailija
40/169 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- hormoonit sekaisin

"ei se kauaa tunnu kuivalta" wtf...mistä sinne liukkautta ilmestyy yhtäkkiä jos ei liukkarii käytä? touhutipat tuskin nii hirveesti liukastaa että kitka vähenee siedettävälle tasolle. Tai oikeestaa en tiiä haluunko tietää mikä siellä itsestään liukkautta aiheuttaa kun on kummiski kyse peräreijästä xDDD

Itsellä ainakin pillusta leviää mehut joka paikkaan :D ja kyllä kuivempina kausina, kun peppua ärsyttää hetken, sieltäki erittyy limaa :)

- hormoonit sekaisinn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän