pukeutumisvinkkejä itsetunnottomalle
Olen laihtunut 15kg nyt keväällä-kesällä ja saman verran pudotettavaa edessä. Vartaloltani olen keskivartalopyöreä, jolta kyllä vyötärö ja tissit löytyy. Vanhat vaatteet roikkuu päällä ja itsetunto laahaa perässä. Olisi kiva ostaa uusia vaatteita joita voisi pitää vaikka kaupungilla/töissä jne. Olen kolmekymppinen perheenäiti, mutta olisi kiva olla taas nuorekas ja naisellinen. Tuntuu, että muoti on hirveästi mennyt eteenpäin ja olen aivan ulalla.
Mimmosia vaatteita laihtuvan ihmisen kannattaa hankkia? Voiko treggins-tyylisiä housuja pitää samalla tapaa kuin farkkuja tavis t-paidan kanssa? Vaiko vain tunikan? Mitä muita kenkiä kuin tennareita on kiva pitää arkena? Tykkään mukavasta ja kävelen paljon. Haluaisin uudistaa hiukan vaatekaappia syksyä varten. Joku välikausitakkikin pitäisi hankkia.. Ideat on nolla. Olen tottunut pukeutumaan säkkeihin tai siihen mikä nyt yleensä mahtuu päälle. Nykyinen vaatekoko on L/42 ja tuon kokoisia vaatteita löytyy jo melkein mistä vaan kaupasta.
Kiitos, jos joku jaksaa antaa vinkkiä!
Kommentit (7)
Ensisijaisesti, pukeudu siisteihin vaatteisiin, joissa tunnet olosi hyväksi. Tiedät, että vaatteesi ovat kauniit, kun puet ne päällesi - ja sen jälkeen voit unohtaa ne, kunnes on taas aika riisuutua. Eivät siis purista, hierrä, kierrä, hiosta, valu, nouse, yms. On samantekevää, kuinka upeat vaatteet päälläsi on, jos joudut koko ajan stressaamaan niitä. Se näkyy kauas. Jätä siis joka ikinen vaate, josta et ole 100 % varma, hankkimatta.
Toiseksi, pukeudu korostaen parhaita puoliasi. Käytä värejä, joissa viihdyt, ja jotka sopivat sinulle. Suosi vaatteita, jotka eivät katkaise pituuttasi (=vaakalinja).
Onhan sinulla jo erinomaisesti istuvat alusvaatteet? Ne ovat a ja o etsittäessä vaatteita.
Voi ei! Ja musta cubus on kuin karkkikauppa sen jälkeen, kun on haalinu vaatteitaan vaan tyyliin markettien tätiosastoilta! :D Mistä niutätyylikkäitä ja laadukkaita vaatreita sitren löytää tai tunnistaa? Vai pitääko ostaa vaan kaikkea kallista?
Ap
Alusvaatteista olen harkinnut, että hankkisin lindexiltä niitä vatsaa muotoilevia alushousuja. Liivikoko on muuttunut nyt paljonkin, sillä imetän vielä kohta vuoden vanhaa vauvaani. Ja noh. Tissit on mitä on laihdutuksen ja imetyksen seurauksena. Jossain vaiheessa kai tie vie liivikauppaan ostoksille. Nykyään käytän lähinnä toppi mallisia imetysliivejä.
ap
Espritillä mielestäni kohtuullisen kivoja rentoja vaatteita, eikä oo liian persoonallisia jos et halua kiinnittää liikaa huomiota.
Onnea painonpudotuksesta!
Ainoa oikea tyyli on pukeutua tyylillä, laadukkaasti ja klassisesti. Jos ostat Cubus-rättejä niin näytät samalta kuin tuhat muuta köyhää ja tyhmää jotka vetevät päälleen kertakäyttörättejä.