Apteekissa jo 2 kertaa puijattu mua tänä kesänä, ärsyttää!
Tarvitsin aurinkovoiteen huulille. Mieluiten suojakerroin 50. Alkukesästä mulle myytiin apteekissa tuubi, jota esittelijä kehui vuolaasti todella hyväksi huulivoiteeksi.
Pettymys kotona oli melkoinen, kun paljastui, että kyseessä oli suojakertoimella varustettu värillinen peitevoide! Seuraavalla kerralla apteekissa valitun, että olin saanut peitevoiteen huulivoiteen sijaan. Työntekijä totesi vaan,että voihan sitä huulissa käyttää. Joo voi kai,mutta näyttää kyllä oudolta sellainen tahna huulia.
Ostin sit toisen putkilon auringonsuojahuulivoidetta. Paketin takana lukee lip balm. Kumman paksua tököttiä. No, nyt katsoin tarkemmin, niin se onkin kasvoille. Tuotteesta on olemassa lip balm versio, paketissa on molempien tekstit.
Ärsyttää. Miksei voi vaan suoraan sanoa, että ei meillä ole sun etsimään tuotetta, mene muualle. Miksi väkisin myydään vaan jotain?
Kommentit (3)
Mun kaveri on just valmistunut farmaseutti. Hän just hajoilee, kun kaikki tuotteet ei ole täysin tuttuja ja hänkin on myynyt vääriä tuotteita ja on sen tajunnut jälkikäteen. Hän ei käytä kosmetiikkaa, josta varsinkin on myynyt väärin. Yleensä kysyy neuvoja vanhemmilta farmaseuteilta, mutta ruuhka-aikana ei voi kaikkea kysyä ja virheitä sattuu. Ikävää tietty niille asiakkaille, ketkä maksavat vääristä tuotteista
No miksi ne farmaseutti aina tunkeaa siihen kylkeen kiinni, kun yrittää apteekissa tutkia niitä tuotteita? Antaisi asiakkaan rauhassa itse katsoa, jos ei myyjä tunne tuotteita.
Jos myyjä tulee siihen virnuilemaan ja kysymään, kuinka voin auttaa ja alkaa sitten suositella tuotteita, jos ei niitä kerran tunne? En mä ala niitä pakkauksia enää tihrustamaan, jos myyjä sanoo, että tässä on se mitä etsit.
Jos naamarasvaa pyytävälle asiakkaalle tuputtaa kenkälankkia, niin parempi olisi kun ei tulisi siihen "auttamaan
Ap
Ei kai se apteekin vika ole, jos et osaa lukea paketista, mitä siinä myydään. Ja eikös paketin takana lue lip balm? Ei sekään ole apteekin vika.