Selaan AV:ta poikaystävän pikkuveljen bokserit jalassa
Voihan sitä kesäpäivää näinkin viettää :D Miten teidän päivänne on sujunut?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Minkä alan opiskelijoita olette?
Minä olen sote-alalla, poikaystävä opiskelee insinööri, ja pikkuveljestäkin tulee insinööri (kunhan suorittaa intin pois alta ja menee sitten kouluun). Eikös se stereotypia ja yleinen vitsi olekin että hoitsut ja insinöörit pariutuvat :D Vaikken sairaanhoitajaksi opiskelekaan, mutta kuitenkin. AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen sekä henkisesti että fyysisesti. AP
AP:lla on tylsää ja liikaa vapaa-aikaa kun tänään ei ole töitä. Jutelkaa mulle! :D :)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain MIKSI?
Anteeksi, muokkaan viestiäni.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain MIKSI!
Miksi koira nuolee persettään? Koska se voi. Sama juttu mulla. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain MIKSI?
Anteeksi, muokkaan viestiäni.
Saat anteeksi. AP
Onko tavoitteenasi saada poikaystäväsi pikkuveli runkkaamaan käytettyjä boksereitaan haistellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain MIKSI!
Siis käytät poikaystäväsi pikkuveljen alusvaatteita koska voit? Huomaa kyllä että olet 19v.
Hyi! Olen kokenut saman! Poikaystävän kalsarit oli liian isot niin sain sen pikkuveljen! Yööök! Siis olivat tietysti puhtaat, mutta silti! Hyi hyi hyi!
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Olen kokenut saman! Poikaystävän kalsarit oli liian isot niin sain sen pikkuveljen! Yööök! Siis olivat tietysti puhtaat, mutta silti! Hyi hyi hyi!
Mikset käyttänyt omia alusvaatteitasi!?
Vierailija kirjoitti:
Onko tavoitteenasi saada poikaystäväsi pikkuveli runkkaamaan käytettyjä boksereitaan haistellen?
Ei, en koe mitään seksuaalisia tunteita pikkuveljeä kohtaan. Hän on vain kiva kaveri mulle. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vain MIKSI!
Siis käytät poikaystäväsi pikkuveljen alusvaatteita koska voit? Huomaa kyllä että olet 19v.
No ei sentään. Tarvitsin vaihtoalushousut kun omat olin unohtanut pakata mukaan eikä ollut mahdollisuutta käydä vaatekaupassa ostamassa uusia pikkareita. Pikkuveli on ainoa minun kanssa samaa kokoluokkaa oleva henkilö poikaystävän perheessä. AP
Vierailija kirjoitti:
Ei kai poikaystäväsi pikkuveli noin ällö ole? :( AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP lääkiksessä ?
Kuinka niin? AP
Oletko mies vai nainen?