Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö Pokemon Go teidän lapsien käytöksessä?

Vierailija
24.07.2016 |

Meillä 8v tyttö ja 10v poika molemmat juoksentelee päivät pitkät pokemonien perässä. Varsinkin tyttö on aiemmin ollut tosi kotihiiri, kiva että lähtee nyt ulos kavereiden kanssa. Itse olen ottanut sen linjan että kannustan pelaamaan, mutta käytiin molempien kanssa keskustelu siitä, että kenenkään pihoille ei mennä pokemonien perässä ja valppaana pitää olla kun kulkee liikenteen seassa. Minusta kiva ilmiö. :)

Miten teillä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei roskat tänään oma-aloitteisesti. Ei ole ennen tapahtunut, Gon ansiota kai sekin sitten!

Vierailija
2/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela, mutta pelaan peliä itse. Juuri tulin viiden kilsan koiralenkiltä ja munasta kuoriutui Ponyta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kersat jotka juoksentelee autojen alle. Meidän lapset ei pelaa, lukevat paljon mielummin kirjoja ja harrastavat luontokuvausta meidän kanssa.

Vierailija
4/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tämä peli on ollut tosi positiivinen asia. 14v tyttö joka oli alkukesän liimaantunut sohvaan on nyt liikkunut / pelannut kavereiden kanssa aamusta iltaan viikon.

Toivottavasti innostus jatkuu kesän loppuun.

Vierailija
5/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 7v hyppää aina pyörän selkään kun mennään sauvakävelylle ja tulee meidän mukaan Pokémonien toivossa :)

Vierailija
6/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v asperger-poika, pelaa peliä paljon mutta on koulukiusattu, muut luokkalaiset pelaavat ryhmässä mutta poika kulkee kaiket päivät yksin :( Olen lähtenyt mukaan ajoittain mutta ei äiti ole tietenkään sama kuin kaveri. Mutta kaiken kaikkiaan kiva että poika on ulkona. Hän juuri toissapäivänä tuli kotiin aivan tohkeissaan kertomaan kuinka oli löytänyt jonkun harvinaisen pokemonin ja kertonut vastaantulevalle isojen poikien porukalle mistä pokemon löytyy ja he olivat kuulemma tosi iloisia :)

Vierailija
7/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10v asperger-poika, pelaa peliä paljon mutta on koulukiusattu, muut luokkalaiset pelaavat ryhmässä mutta poika kulkee kaiket päivät yksin :( Olen lähtenyt mukaan ajoittain mutta ei äiti ole tietenkään sama kuin kaveri. Mutta kaiken kaikkiaan kiva että poika on ulkona. Hän juuri toissapäivänä tuli kotiin aivan tohkeissaan kertomaan kuinka oli löytänyt jonkun harvinaisen pokemonin ja kertonut vastaantulevalle isojen poikien porukalle mistä pokemon löytyy ja he olivat kuulemma tosi iloisia :)

Varmaan suomeenkin tulee kohta jotain pokemon-tapahtumia, voit viedä pojan sinne, hän löytää varmasti uusia kavereita jotka tykkäävät myös pelistä!

Ap

Vierailija
8/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanalta kuulostaa poikasi, toivottavasti hän löytää pian kavereita <3

Vierailija
9/9 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kersat jotka juoksentelee autojen alle. Meidän lapset ei pelaa, lukevat paljon mielummin kirjoja ja harrastavat luontokuvausta meidän kanssa.

Kuulostatpa ankealta. Musta on tosi hauskaa että on uus harrastus josta lapset tykkää ja jossa ollaan nimenomaan ulkona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän