Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää vastailko, jos ette kuulu ikähaarukkaan mitä haetaan.

Vierailija
24.07.2016 |

Olen 33 vuotias nuorekas rock-tyyppinen nainen. Hain viikon verran seuraa, ihan vaikka festareita ajatellen. Olen lapseton, ennen kuin alatte saarnaamaan. Hakuna oli 27-34v nuorekkaat lapsettomat sinkkumiehet e-p.tä. Mitä tuli -> Olen 47v aviossa oleva mies pohjoisesta. Olen 43v yksinhuoltaja mies joensuusta. Haluatko seksiseuraa, olen 50v yksinäinen mies. Ja tässä kaikki.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Protip: laita ne yhdeydenottoasetukset sellaiseen asentoon, että vain ikähaarukan ja etäisyyden kriteerit täyttävät miehet voivat laittaa sinulle viestiä.

Kyllä mä tiedän, että naiset eivät haluaisi nähdä MITÄÄN vaivaa siellä nettideiteillä, vaan viestilootan pitäisi täyttyä automaattisesti vain vuorikiipeilijä-miesmalli-ekonomien hauskoista, mutta tarpeeksi vakavista posteista. Mutta siitäkin toiveesta huolimatta, väännä ne vivut oikeaan asentoon.

Vierailija
2/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita. Itse olen nuorekas 72-vuotias mies, joka käy treffeillä ja sängyssä nelikymppisestä. Naiset hämmästyvät, jos saavat oikean ikäni selville. Käyn salilla ja harrastan liikuntaa muutenkin. 187/83.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpas. Miksi en vastaisi?

Vierailija
4/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu kun on rajoittunutta. Mikä vitun idea rajata haku johonkin 34-vuotiaaseen? Onko aivan totaalisen mahdoton ajatus että wanha icäloppu setämies tyyliin 36-vuotta ei toudellakaan kelpaa?!?!?! Ei jeebus...

Vierailija
5/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksesta unohtui vaatimus siitä pitääkö olla tumma vai vaalea mies. Se on tärkeää. Ehdottoman tärkeää.

Vierailija
6/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh, mitä sä nyt sisko netistä sinne festareille seuraa haet. Menet paikan päälle, seuraa saat taatusti :) Vaivatonta ja toimivaa!

Vierailija
7/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numeroita. Itse olen nuorekas 72-vuotias mies, joka käy treffeillä ja sängyssä nelikymppisestä. Naiset hämmästyvät, jos saavat oikean ikäni selville. Käyn salilla ja harrastan liikuntaa muutenkin. 187/83.

Naapurin Alzheimer-pappa on 93-vuotias ja toivoo, että löytäisi nelikymppisen leskirouvan.

Miehet ja miesten koomiset illuusiot. 

Ohis 

Vierailija
8/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas rock henkinen 33v nainen. Eli todellisuudessa punaisen kananpersetukan omaava läski.

Vierailija
9/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää, että pitää ilmoittaa olevansa nuorekas jo tuossa iässä.

Ja festariseuraksi pitäisi kelvata festariharrastuneisuus, eikä niinkään ikä tai lapsettomuus kriteereillä karsiminen. Ai mutta e-p vaatimus. No pohjalaisethan ovat aika outoja tyyppejä ja itse laittaisin karsivaksi kriteeriksi juuri pohjalaisuuden.

Vierailija
10/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorekas rock henkinen 33v nainen. Eli todellisuudessa punaisen kananpersetukan omaava läski.

Ei vaan tuo tukka liittyy yleensä kuvaukseen "räväkkä".

"Nuorekas rock henkinen 33v nainen" tarkoittaa: "KISS"-paita, joka on löytynyt kirpparilta. Mustaksi värjätty ja epämääräisen mallinen ja epäsymmetrinen tukka. Roiskeläppähame ja risaiset verkkosukkikset. Kaameat korot, jotka uppoavat festarikuraan. Elopaino vaihtelee ja pyrkii vuosien varrella kohoamaan. Liikaa meikkiä ja oudosti pitkin naamaa läimittynä. Erityistuntomerkkinä meikkivoide-"rusketusraja" kaulalla, jonka alapuolelta kalpeaa luonnollista ihoa. Pushupit, jotka ovat numeroa liian pienet. Pyrkii käyttämään ihan mitä tahansa muuta vaatetusta kun mitä hänen äitinsä käyttää.

Lisäksi tiukka ikäraja kertoo asettajan ikäkriisistä, jota pyrkii välttelemään liikkumalla mielellään selvästi nuoremmassa joukossa.

;)

Vierailija
11/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Alzheimer-pappa on 93-vuotias ja toivoo, että löytäisi nelikymppisen leskirouvan.

Miehet ja miesten koomiset illuusiot. 

Ohis 

Kihlattuni oli 29 ja minua 20vuotta nuorempi, mutta hän kuoli äkillisesti.

Kohtalo ei aina kysy ikää.

Vierailija
12/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
13/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miks just 27-34.. Kun itse vanhenet niin luuletko saavasi tuon ikäistä seuraa?

Vierailija
14/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas rock-henkinen = tatuoitu, fb-koulutus: elämän kova koulu

Vierailija
15/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nipottavani, mutta ihmettelen, millaisella koulutuksella käytetään kysymyspronominia väärässä paikassa.

Vierailija
16/16 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nipottavani, mutta ihmettelen, millaisella koulutuksella käytetään kysymyspronominia väärässä paikassa.

Jaa kekä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän